Ik dacht dat je die onderste muur te kaal vond, dus daar reageerde ik eigenlijk op (die met dat spiegeltje). Persoonlijk ben ik geen fan van allerlei lijsten boven mijn hoofd als ik slaap. Maar het is wel het eerste wat je ziet als je de kamer binnenkomt, dus het zou het wel mooier aankleden.
Ziet er heel mooi uit en rustgevend! Ik zou misschien zelf een plankje ophangen waar ik plantjes op kan zetten of een vaas en/of een klein kastje/tafeltje (niet te groot) voor de muur zetten voor plantjes/een vaas.
Wat een mooie muurkleur! Mag ik vragen welke dit is?
Ik zou een mooie (niet te diepe) houten midcentury kast neerzetten tegen de muur tegenover het bed! Daar is wel genoeg plek voor toch?
Donkergroen: Karwei IG PS-1161
Lichtere groen (achter de deur): Flexa Saliegroen
Heeft iemand nog goede ideeën over de inrichting van de onderstaande ruimte? Ik heb zelf al wel een idee, maar ben benieuwd of ik iets over het hoofd zie!
Dit is de plattegrond:
Dat zwarte ding is een radiator (zo’n mooie strakke). De ramen aan de linkerkant zijn grote ramen over de hele hoogte met zwarte kozijnen.
En dit is wat ik in gedachten had:
Waarbij dat lange witte ding bovenaan en bank wordt (besta van de ikea) zodat we extra opbergruimte hebben. Het ding is wel dat deze dus tegen de radiator aanstaat, maar eigenlijk hebben wij die in ons huidige, veel slechter geïsoleerde, huis ook nooit aan staan. Dat blauwe rechtsboven is de keuken. De TV (the frame tv) komt tegenover de bank boven een lage Stockhom ikea tv-meubel te hangen.
Wij zoeken een nieuwe salontafel, maar willen eenheid in onze meubels en dat is zo lastig. De basis van ons interieur is grijs/zwart/blauw/wit.
We krijgen een besta tv meubel (eiken met witte deurtjes en pootjes), eettafel gaan we wit oliën en zwarte poten (net als onze stoelen nu) en we hebben zwarte lampen. Maar wat voor salontafel dan?
Wie kan mij tips geven.
Ik moet nodig nieuw servies. Heeft iemand tips voor leuke merken ?
Zelf vind ik hk living erg mooi. Maar misschien is er meer leuks.
Eis is wel het moet in de vaatwasser kunnen
Fijn dat het meevalt! Groot gelijk, niet alles hoeft direct vervangen te worden als het gewoon ok is.
Maar… wat is een tuinkamer? Een soort serre?
Wij hebben hkliving kopjes en mokken en daar willen we nog schaaltjes bij.
Voor borden zijn we geslaagd bij iitala (teema) omdat dat wat tijdlozer is en met meer te combineren is.
Ik heb ook Iitalla teema. Is mooi strak en tijdloos.
Haha ja die vorige eigenaren noemden het de tuinkamer en zo staat het ook op alle tekeningen en plattegronden, dus nu noemen wij het ook zo. Maar het is idd een aanbouw met veel glas en een koepeltje, heel vet!
Jaja, ook wij zijn overstag! @anon86562306
Edit: ja hij is gigantisch.
Ben je er ook van geschrokken?? Ik kan me nooit een voorstelling maken van het aantal inch maar ik kan as we speak elke individuele wimper van iedereen op tv zien geloof ik
Heb zelfs een soortgelijke foto gemaakt eergisteren
Wij hebben ‘m bij CoolBlue besteld, maar weet eerlijk gezegd niet zeker of hij ergens goedkoper is. Het is wel echt een aanrader!
Vind ik een hele legitieme reden
Goed excuus voor alle aankopen in huis, zo breng ik het ook maar bij mijn vriend als ik weer met iets nieuws thuis kom.
Hij is overal telkens dezelfde prijs, we houden hem al een week of zes in de gaten, wij hebben hem nu ook via CoolBlue!
@mercurysummer
Ja ik vind het echt overdreven, maar we krijgen zo’n brede liggende gashaard en dan moet die tv er boven hangen en dat is natuurlijk het mooiste als die maten ongeveer gelijk zijn, dus daarom deze maat. Ben heel benieuwd, moeten nog even wachten tot ie opgehangen kan worden, de stukadoor moet eerst nog komen!
Je kunt via Tweakers pricewatch prijzen van allerlei elektronica in de gaten houden, verschillende winkels vergelijken en dan ook meteen in een grafiekje zien dat deze tv de afgelopen 5 maanden maximaal €5 goedkoper is geweest, dus wachten heeft waarschijnlijk niet superveel zin, totdat model 2021 uitkomt, dan zakt de prijs van model 2020 wel.
Normaal gesproken zijn tv’s vaak goed afgeprijsd na de Ek/wk’s en olympische spelen. Maar hoe dat dit jaar zit geen idee.
Maar volgend mij doet The Frame ook nooit mee met acties
Als je kijkt naar model 2019 zie je dat de prijs vanaf augustus ongeveer wel wat daalt. De 2019 (en 2018 en 2017) is ook nu nog wel te koop, dat scheelt zeker een paar honderd euro. Je hebt alleen kans dat het dan iets sneller minder compatible wordt (dat apps niet meer werken bijv), wij hebben een 2018-model van Samsung en tot nu toe geen problemen, maar die van mijn ouders uit 2016 wil bijvoorbeeld geen foxsports-app meer openen.