Da’s heel aardig maar ik denk dat ik voor die van Westwing ga! Die is vierkant en precies wat ik zocht
Ben door jullie geïnspireerd om ook zo’n bankje of 2 van Lanterfant te kopen. Die gele vind ik erg leuk en lekker vrolijk. Kende die site helemaal niet.
Mijn apothekerskast van Made is vandaag dan eindelijk binnen! Was in november besteld.
Wil daar heel graag deze spiegel van hen bij, duurt ook weer 12 tot 14 weken voor hij er dan is. Zo lang
Die levertijden van Made… echt verschrikkelijk. 🥲 Wel een mooie kast!!
Wat een prachtige kast zeg! En MADE is zo irritant met lange tijden. Mag ik weten welke kleur roze je op de muur hebt geverfd? Ziet er echt mooi uit.
Dank je! Ben even naar de schuur gelopen want daar stond nog een blik:
Ben er ook nog steeds blij mee. Heb deze kleur nu zo’n 4 jaar en er moest ivm nieuwe meubels weer geschilderd worden. Was nog niet op deze kleur uitgekeken dus een half jaar geleden weer hiervoor gekozen.
Wij hebben ook de Nelson, die zit inderdaad heel lekker, stevig maar niet te hard. Wij hebben m nu 2,5 jaar en de stof is een beetje gaan pillen op de plek waar mijn man altijd zit maar dat is het. Alleen, @the.rebel.club, jij hebt ook katten toch? Want kattenharen krijg je van de tweed-achtige stof die wij hebben wel moeilijk af.
Thuisbijdoor op instagram heeft zo’n kleur in de slaapkamer
Farrow and ball heeft meerdere van die dieprode kleuren, denk dat Eating room red wel in de buurt komt
Met zo’n kleur heb je wel meerdere lagen nodig om dat donkere effect te krijgen denk ik. Misschien nog een laagje erover proberen?
Misschien wat interiorjunkie in haar vestibule heeft?
Is preference red
Ik zoek een fatsoenlijke degelijke staande passpiegel, liefst met zwarte rand/lijst. Iemand nog tips? Zag er één bij Xenos, maar zag er beetje gammel uit. Had er net voor de lockdown één bij Leen Bakker gezien, maar vind die nu niet meer terug.
Ik heb deze. Er zit een verdiepte rand op de spiegel, vind ik zelf erg leuk.
Zouden jullie een grote passpiegel (beetje zoals de posts hierboven) recht tegenover een deur hangen?
Het zou in mijn kamer echt de mooiste plek zijn, ook ivm natuurlijk licht, maar volgens mij is dat tegen interieur’regels’.
Edit: oh ew niet googlen naar feng shui regels hierover, de hele verwoording van waarom überhaupt geen spiegels in de slaapkamer geeft me echt horrorvibes, nu durf ik niet meer.
Nu wil ik het juist weten.
Ik vond dit eng verwoord, maar kan ook zijn omdat ik al een poosje enge filmpjes lig te kijken in het donker:
Where not to place mirrors
- In the bedroom. A mirror across from the bed can bring a third party into the relationship. …
- On a neighbouring wall. Mirrors are a portal of energy so don’t place a mirror on a wall which adjoins your neighbours house (like in a unit). …
Haha ben hier te nuchter voor denk ik. Plus ik ben een vampier, dus heb geen spiegelbeeld.
Mijn buurjongen is pas geleden overleden en zijn kamer grenst aan de mijne. Er hangt een spiegel aan die muur en ik krijg helemaal de kriebels nu
Ik heb deze eettafel en nu zoek ik bijpassende eetkamerstoelen, maar ik heb tot heden nog niet iets gevonden waarvan ik denk wauw. Heeft iemand toevallig een idee wat hier leuk bij past?
Ik denk graag mee maar misschien kun je iets specifieker zijn? Hier kan namelijk heel veel bij
Wil je hout of een met stof beklede stoel, of leer? Kleur of juist niet? Goud of zilver frame? Welke stijl houd je verder van, welke kleuren heb je in huis, wat voor vloer ed?
Ik ben zelf geen fan van de Kallax, heb er zelf een gehad maar die bleef je maar stoffen. Wat dacht je van een lage Besta? Zoiets?
https://www.ikea.com/nl/nl/p/besta-kastencombinatie-voor-wandmontage-wit-lappviken-wit-s59301732/