Ik denk omdat de tafel goudachtig is het wel mooi is om dat ook in de stoel terug te laten komen. Zoiets als deze?
@C3PO @Deurklink Ik heb al zo’n ladekast van Malm op de slaapkamer, maar ik vind die niet handig voor adminsitratie omdat het van die grote lades zijn en dat voor mijn gevoel rommeliger wordt… Denk dat kleine lades makkelijker zijn. Stoft Kallax zo erg ja? Erger dan malm en besta? Deze heb ik beiden al in huis
Ik merk geen verschil in stof en ik heb ze alledrie.
Ja zeker! En je kunt volgens mij ook extra lades/deurtjes in de kast zetten, dus de open gedeeltes zouden eventueel ook nog dicht gemaakt kunnen worden.
Ben vooral ook benieuwd wat anderen voor kasten gebruiken voor dit soort spullen. Wat inspiratie
Heeft iemand hier onlangs iets bij Karwei besteld voor op te halen? Ik kon helemaal geen tijdstip kiezen en nu krijg ik een mail dat het morgen tussen 11 en 12 klaarligt, maar dan kan ik helemaal niet. Kan je gewoon langsgaan of moet je echt een afspraak maken?
Ik ben gewoon langsgegaan wanneer het mij uitkwam, was geen probleem
Oke thanks! Haha! De website van de Karwei vond ik verwarrend, er staat meestal “vanaf dan kun je het ophalen” dus niks over tijdslot. Behalve in de veelgestelde vragen gaat het ineens over tijdsloten en dat je dan contact moet opnemen met jouw bouwmarkt. Maar het lijkt me nogal omslachtig als dan iedere klant naar het filiaal moet gaan bellen omdat ze random afhaaltijden doorgeven
Ik heb wel gebeld dat ik die tijd niet kon en moest een nieuwe afspraak maken. Misschien verschilt dat per filiaal.
Ik heb bij 2 verschillende besteld en bij beide kon ik buiten de afhaaltijd om gewoon komen
Toen ik een week of 3-4 geleden bij Karwei bestelde belden ze mij om een tijdstip af te spreken. De mail met ophaaltijd kon ik negeren.
Maar dat verschilt misschien per filiaal. Het was daar in ieder geval niet de bedoeling dat je buiten je ophaaltijd kwam. Ik zou ze even bellen.
Dit heb ik ook gehad idd!
Ik weet niet zo goed wat ik wil haha, ik sta open voor alle soorten stoelen. Het liefst geen zilver, maar misschien met een messing detail gezien de tafel ook van messing is. Hoef niet per se stoelen met een compleet messing frame. Maar ik zo ziet m’n vloer eruit en de muren in de woonkamer zijn ook wit zoals op onderstaande foto:
@the.rebel.club thanks voor het meedenken! Ik ben eerlijk gezegd niet zo’n fan van de donkerblauwe stoelen maar die lichtgroene stoelen vind ik echt heel leuk!
Heeft iemand hier 9001 op de kozijnen buiten (of binnen)? In hoeverre is het creme/wit? Wij hebben nu beige/gele kozijnen ivm oude huurwoning en willen naar witte kozijnen, maar 9001 is goedkoper dan 9010/9016/wit. Maar we willen natuurlijk niet weer naar beige, want we willen juist wit.
Wij hebben 9001 in combinatie met grachtengroen en ik vind het prachtig. Ik denk dat je vooral moet kijken naar de stijl van je woning en de kleur stenen. Wij wonen in een huis uit 1892, met ook lijstwerk op de gevel. 9010 zou bij ons te steriel zijn.
Joyful ruby van flexa. Die heb ik gehad in mn hal en dat was wel precies die kleur.
Mijn koffiemachine heeft recent de geest gegeven, waardoor ik eens mijn horizon kon verbreden. Ik heb een mini essenza gekocht, omdat de stijl van die machine overeenkomt met wat ik in mijn interieur aanhou (sleek, zwart, minimalistisch). Nu berg ik mijn koffiecups op in een kast, maar die kast staat aan de andere kant van de kamer waar de koffiemachine staat. Het liefst wil ik de cups vlak bij de machine bewaren. Online vind ik een plethora aan mogelijkheden, ofwel een toren vol cups, al dan niet om zijn as draaiend, of een lade waar je de machine bovenop kan plaatsen. Ik ben er nog niet over uit wat ik nou echt schitterend vind.
Heeft iemand hier een mooie oplossing of aanpak van een koffiehoekje of een heel ander idee?
Vind het bijvoorbeeld hier wel kjoet in van die doorzichtige voorraadpotten
Ik heb onze koffiecups in een weckpot naast de nespresso machine. Makkelijk en ik zie altijd wanneer ik nieuwe moet halen.
Ik heb ze gewoon in een blik zitten van de kringloop, staat naast het koffiezetapparaat. Ik vind van die oude blikken leuk maar het kan natuurlijk ook met een nieuw blik of pot.