Ik ben fan van casa home voor servies… kan je vaak ook heel mooie kortingen scoren
Hoi dames, afgelopen weekend heb ik 2 kleine muurtjes geschilderd en ik heb behoorlijk wat verf over (van allebei de kleuren denk ik 1,5 liter).
Wie interesse heeft mag het op komen halen. Het zijn de kleuren Karma en Zinnia van Histor
Karma is 2e van boven en Zinnia is 3e van onder.
Ik woon trouwens in Noord Brabant
Jahoor, mag altijd!
Wellicht een handige tip, maar ik zou van beide kleuren wel iets bewaren. Mocht je de muur/kleur om wat voor reden dan ook beschadigen kun je hem eventueel nog een keertje bijstippen als het nodig is.
Goede tip! Had ik nog niet aan gedacht
Heeft er iemand ideeën wat we kunnen doen met dit hoekje? We hebben sinds een week een nieuwe bank die uiteindelijk niet mooi bleek te staan op de plek van de oude bank. We hebben heel wat geschoven met alle meubels en nu staat alles dus op een andere plek. Dit hoekje is daardoor vrijgekomen maar we weten niet zo goed wat we ermee willen en daarom staan er nu maar wat planten die we al hadden.
De hoek is ongeveer 1,50 bij 1,50 en het zwarte tafeltje naast de bank willen we graag daar houden. Verder gaat de tvbeugel nog weg natuurlijk.
Hebben jullie suggesties?
Ik denk dat een laag kastje tegen de witte muur heel mooi zou staan, met wat planten erop! Of wat grotere planten (die je op wat verschillende hoogtes kan zetten)
Beetje zoiets:
Of zoiets:
Vond hier ook wel leuke inspiratie: https://everydeco.nl/inspiratie/
Een grote/hoge plant en iets van een lijst/poster op de muur? Ik denk dat een kastje of een stoel daar wat krap wordt.
Wel leuk om iets meer de hoogte in te gaan met planten. Over een kastje twijfel ik nog of dat niet te krap is, zoals @Merel ook al zei maar met zo’n krukje zou het best kunnen! Of misschien toch een grote plant scoren. Bedankt voor de ideeën in ieder geval, ik ga eens even rondkijken
Hahaha die random ananas die zo op de kast ligt tussen alle ananasplantjes
Een boekenkast? Of inderdaad een grote hoge plant, die je desnoods op een krukje zet zodat hij nog iets hoger staat.
Gvd, ik las echt tattabodem.
Volgens mij is een matras nog belangrijker. Ik heb uitstekende ervaring met Royal Health Foam, een winkel en matrassenfabriek in Den Haag. Zij adviseren erg goed. Ik heb daar een traagschuim matras vandaan zo heerlijk. En vriendin van mij heeft daar een koudschuim matras gekocht, want zij houdt niet zo van het ‘warme’. Ook super tevreden. En veel goedkoper dan a-merk matrassen of zelfs vergelijkbare matrassen bij Beter Bed.
(Ik heb er zelf een electrische boxspring van Totaalbed onder, maar daar kunnen ze ook over adviseren en hoef je daar niet te kopen)
Je hebt 45 dagen proeftijd en dat heb je ook echt nodig, ze brengen het matras thuis en nemen je oude mee.
Ik heb de hoge versie van deze. Het duurde ongeveer drie maanden voor ik hem eindelijk binnenhad. Maar hij was goed in elkaar te zetten en redelijke kwaliteit. De handgreepjes zijn niet echt handig, bovenin zitten magneten waar de deuren op sluiten en die zijn erg sterk waardoor je behoorlijk moet trekken aan die toch wel kleine handgreepjes. Dus in trek nu aan een handgreepjes en tegelijkertijd aan de bovenkant van de deur haha. Hij is wel echt mooi hoor.
In welke fysieke winkels heb je mooie vloerkleden? Ik vind het online maar lastig
Heeft iemand hier een tip voor betaalbaar katoenen beddengoed met een afsluitbare strook onderaan? Knoopjes of een rits, maar dan wel alleen in het midden en de zijkanten dichtgenaaid alsof er zo’n open gat komt met instopstrook. Maakt niet uit of die er aan zit of niet.
Ik kan alleen maar vinden dat hij volledig met knoopjes is, maar ik wil echt de hoekjes gewoon dichtgenaaid. Geen zin om dat zelf te doen trouwens. Iemand tips?
Ik was vandaag bij Kwantum en zag een paar hele mooie! Laagpolig vooral (de hogere beschouw ik als geen optie door de aanwezigheid van mijn zwarte halflangharige kat).
Wij hebben er toevallig zo een op bed liggen van Ikea op dit moment! De hoeken zijn inderdaad gewoon dichtgenaaid, ik denk dat 2/3 van de onderkant drukknoopjes zijn en de hoeken dan dus dicht.
Ik kan hem zo op de site niet vinden, maar in de winkel hangen ze natuurlijk allemaal uit, dus dan kun je de sluitingen bekijken.
Ik heb er een paar van Cinderella die dat hebben!
Ja die van Zara home hebben dat… wel knoopjes knoopjes en geen drukkers! Hoe betaalbaar het beddengoed daar is, is een andere discussie. Wel goede kwaliteit! Heb er twee keer een beddengoed van gehad (heb altijd maar 1 beddengoed dus gaat élke week in de was) en de ene is 2 jaar meegegaan en de nieuwe heb ik nu.