Heel mooie kleur dit
Ik ben ook lekker bezig in ons nieuwe huisje met de boel opfrissen en moderniseren. Vorige bewoner heeft er zo’n 40 jaar in gewoond en naast dat een hoop nogal retro kleuren heeft is het ook gewoon een beetje ranzig
Vandaag eerst dit smerige tapijt voor het toilet vervangen voor vinyl (gat wordt nog gedicht, en wil de drempel nog wit verven - maar dat komt samen met de deur):
En een heel raar groen muurtje geverfd in de kleur Histor Katje :
De deur links ervan wordt wit trouwens, en de rechterkant naast de (deur)opening wordt dezelfde kleur geverfd als dit muurtje. Helemaal zin in. Nu al zo blij met het verschil!
Wow, dat is een heel verschil!
Wat zit er voor muurtje voor? Het ziet er mooi uit, maar heeft t ook een speciale functie?
Ik heb nog wel een vraag: ik kan een grote fotolijst overnemen. Hij is 120 bij 100 cm. Nu lijkt t me tof om daar een grote print in te doen, maar het is een afwijkende maat en groter dan normaal. Hebben jullie ideeen waar ik terecht kan? Zelfs een passé partout kan ik zo 1 2 3 niet vinden
Bij een fotozaak kan je vaak wel op maat passe partouts laten maken, maar dat is niet goedkoop.
Wauw dat maakt een verschil! Heel leuk om te zien
Ik heb zoiets van de Ikea en wij zijn snel terug gegaan om nog extra pootjes te kopen. Kans is anders groot dat hij in het midden wat doorzakt
Ik denk niet dat een bedrijf er meer pootjes onderdoet voor de mooi, maar het echt nodig is
Ja door de tv die in het midden stond zakte hij wat door. Daarom is het juist slim om in het midden te versterken. Als je er geen tv op zet kan het misschien wel met 4!
Ik zou wel echt de hoeveelheid poten aanhouden van de kast, gezien het doorzakken/stevigheid.
Vandaag de andere kant ook geverfd en een eerste laagje wit over de deuren:
En nog een leuke before en after van het schoonmaken van een stukje badkamer:
@Pinkbeliever Eerlijk gezegd heb ik geen idee, er loopt wel een stroomkabel achter langs, maar waarvoor? Echt geen idee
Op aliexpress gekeken voor pootjes? Daar koop ik ze altijd, lekker goedkoop
We zijn er ook heel blij mee maar zo ver ik weet is het altijd gewoon bewoond geweest.
Nee
Leuk om de before en after zo te zien!
Heeft iemand hier een schuifdeur in huis? Ik wil graag een schuifdeur plaatsen in de woonkamer, maar twijfel over wat voor deur ik wil.
Het ene moment wil ik een stalen deur met glas erin het ander moment wil ik een houten loftdeur. En dan wil ik ook nog iemand die dit voor mij kan plaatsen. Iemand die hier al ervaring mee heeft en een goed adresje kent?
Red earth van Farrow and ball?
Heeft iemand hier ervaring met een vrij donkere vloer? Ben je blij met die keuze?
Ik heb een donkerbruine vloer op het oog die ik prachtig vind, maar de oud bewoner waarschuwt me dat het mogelijk te donker is omdat er in het midden van de (vrij lange) woonkamer weinig licht komt. Ik vind donkere vloeren heel mooi dus kies dat het liefste, maar hoor graag jullie ervaringen!
Prachtig wij nemen ook een donkere vloer, vind dat zelf mooier dan licht.
In ons nieuwe huis ligt ook zo’n donkere vloer (wel iets lichter dan wat jij op het oog hebt) en wij hebben ook een middenstuk waar geen ramen zitten. Om die reden laten wij hem schuren en in naturel olie zetten om hem een paar tinten lichter te maken. Anders wordt het zo’n donkere ‘tunnel’. Ik zou persoonlijk dus voor een paar tinten lichter gaan tbv ruimtelijkheid.
Hieronder zie je wat ik bedoel (niet onze inrichting )