Ja, daar zat ik dus ook al over na te denken. Ik zou eventueel ipv wit kunnen kiezen voor gebroken wit als kleur voor op de muren. Maar ik twijfel of dat wel bij teal/turquoise past.
De bovenste is van leenbakker en de onderste is van otto.
Ja, daar zat ik dus ook al over na te denken. Ik zou eventueel ipv wit kunnen kiezen voor gebroken wit als kleur voor op de muren. Maar ik twijfel of dat wel bij teal/turquoise past.
De bovenste is van leenbakker en de onderste is van otto.
Ja superleuke combi! Lijkt wel meer terra?
Ja lijkt me heel mooi! Wat een mooie bank ook
Zelfs de Ikea heeft in alle scandi winkels heel andere banken in de collectie (veel leukere - Ikea heeft zoveel moois en dan zijn de banken weer zo suf hier? Waarom dan)
Blauwe kast lijkt mij juist hartstikke leuk, tenzij je alle muren ook blauw maakt en de salontafel en alle andere voorwerpen
Kleed is ook erg mooi!
Kun je me vertellen waar die eerste en laatste buffetkast van zijn? Ik kan het namelijk niet zien in de link! Vind ze erg mooi
Leuk dat kleed, waar is dat van?
Als je de keuze hebt zou ik een kast kiezen die zo veel mogelijk dicht heeft! Anders heb je niet echt opbergruimte maar nog meer plekken die je esthetisch moet vullen. erop kan je wel iets leuks zetten natuurlijk
Vind je een besta niet mooi? Eventueel met andere pootjes
Volgens mij omdat alle tata’s gewoon het liefst een grijze hoekbank willen
Dan sta je in de winkel en dan moet je kiezen
Welke was ook al welke kleur 🥲
hielp ook niet die onderste kleur er in een
Het is zo moeilijk om een betaalbare niet-grijze bank te vinden
Welke is het geworden?
Donkergroen (jade)!
Maaaar nu zie ik net in een karwei krantje een kleur die ik mooi vi én in de aanbieding is
Ik ben weer op zoek naar jullie advies. Dit kastje kocht ik 3 weken geleden bij de kringloop
En die heb ik met krijtverf in deze kleur geverfd
Maar dat vond ik ineens heel lelijk. Deze kleur heb ik meer in m’n huis en vond dat het te vaak terug kwam. Dus ik koos voor een heel andere kleur
(Er komen nog knopjes op, zijn onderweg)
Maar dit springt voor m’n gevoel te veel in het oog ofzo. Ik weet niet, vind het ook net niet. Wil het nu nóg een keer verven, word zo moe van mezelf Maar wat zou nou een mooie kleur zijn? Het mag best een beetje spannend. Of juist tegen wit aan? Of heel donkergroen?
Zo is de rest van de kleuren in de woonkamer
Ik weet het niet meer!
Leuk kastje!
Okergeel misschien? Ik vind hem nu ook mooi, maar als ie neeeeet iets lichter/doffer was was het denk ik mooier dus ik snap wel wat je bedoelt!
Geel past misschien wel mooi bij je stoelen en komt verder nog niet heel veel terug? of is dat misschien al te
Taupe achtig of paars?
Wel leuk dat je dit soort DIY’s oppakt!
Ik zou geel doen, uit dezelfde kleurfamilie als de stoel.
Misschien is okergeel idd wel mooi! Past bij de stoel en een beetje bij het goud-achtige op het andere kastje.
Ik heb ook weer advies nodig;). Ik heb een bank uitgezocht, maar twijfel nu of ik hem als hoekbank doe of als “gewone” bank met een hocker.
Hocker lijkt me handiger voor als ik de indeling van mijn woning weer wil veranderen, maar ik weet niet zo goed of ik dat wel mooi vind🤔. Wat denken jullie?
Het gaat om deze bank.
@Floepsie @Scorpiovibes @Hetty @Ketel
Bedankt voor jullie advies! Okergeel schoot ook door me heen idd maar ben nog niet helemaal overtuigd.
@Scorpiovibes Ja vind het echt leuk om te doen! En scheelt ook veel geld. Dit kastje kostte € 25,00, voor ongeveer € 50,00 inc materialen heb je dan een heel nieuwe kast! Als je het tenminste niet 80 keer opnieuw gaat verven