Haha lekker een paar nachtjes over slapen (of een maand ook goed)! Beter dat dan dat je hem weer moet verven. Wel lekker toegewijd!
Maar is het niet zo dat wanneer je op de bank wil liggen, zoān hocker half weg schuift en je zoān irritant gat krijgt? Ik ben zelf ook op bankzoektocht en dit was voor mij juist weer een argument om wel een hoekbank te kiezenā¦
Ik zie je edit nu of ik las eroverheen. Maar ik dacht ook aan dezelfde kleur maar dan zeker 5 tinten lichter! Dus we zitten op 1 lijn
Ja vind ik wel. Wij hadden eerst een hoekbank en daarna een normale bank met hocker erbij. Maar dat ligt echt een stuk minder lekker als je zo lekker lui wilt liggen haha. Kan niet wachten tot we weer een hoekbank hebben juist!
Ik heb nog altijd spijt dat ik geen hoekbank heb, want ik ben een couch potato en dan heb je meer ligmogekijkheden haha. Als je dat niet zo bent zou ik denk ik bank en hocker doen.
Ja, vind ik ook hoor. Wij hebben na een lange zoektocht gisteren juist weer een hoekbank gekocht ook. Kan niet wachten tot ie er is
@S.onrisa Wij hebben mede om deze reden ook een rechte bank maar gaan in het nieuwe huis waarschijnlijk weer voor een hoekbank. Het is met gasten wel gezelliger zitten op een rechte bank met losse stoelen maar er zijn veel meer avonden dat we met zān 2en lui op de bank willen liggen dan dat we gezellig met visite zitten (helemaal nu ) dus ik zou vooral voor je eigen comfort gaan.
Bedankt voor jullie reacties allemaal! Ik zit (of eigenlijk hang) vooral in mijn eentje op de bank, dus ik ga inderdaad maar voor een hoekbank dan denk ik.
Enige nadeel is dat ik nog niet weet aan welke kant van de kamer ik mijn bank wil en dat nu wel even moet gaan beslissenš¬.
Mijn schoonouders hebben een hoekbank waarbij ze de hoek kunnen veranderen van kant. Is even een werkje en ik was er sceptisch over dat je dat dan zou zien, maar eerlijk is eerlijk: na 1,5 jaar hebben ze de hoek en dus ook de leuning. toch aan de andere kant gezet en je ziet er echt niks van, terwijl waar de hoek nu weg is de kant van de bank is waar je tegen aankijkt vanaf de eettafel. Hij komt van een woonwinkel (van donzel).
Dus als je echt heel erg twijfelt, is dat ook met een hoekbank soms wel mogelijk
Welke kleuren krijtverf heb je gebruikt? Ben zelf ook op zoek naar een nieuwe kleur om mijn kast mee te upgraden en zit toevallig ook aan een beetje petrol of juist terra te denken.
Heeft iemand ervaring met de 4x6 banken?
Ik wil misschien een showroom afspraak maken om ze uit te proberen maar ben eerst opzoek naar reviews om in te schatten of het de moeite waard is
Ik wil zoooo graag deze bank maar de tussenstukken en linkerhelften zijn uitverkocht weet iemand waar je zulke āblokā-banken kunt kopen voor een goede prijs?
Pronto? Wij hebben een modulaire bank van pronto. Slide gerust even ergens in een dm voor fotoās
Wat een leuke bank! En ook best goed geprijsd vind ik
Jaa die champagne is mooiš
Ik heb een bank van made voor ā¬1000, inmiddels echt al in slechte staat na 3 jaar. En ik ben echt geen beest ofzoš
Had liever ā¬500 meer betaald voor een bank die 10+ jaar meegaat.
Verschilt ook wel wat je zelf fijn vind denk ik, wij hadden de rodeo bank van Be pure home en vonden het na twee jaar eigenlijk echt compleet kut, terwijl heel veel mensen tevreden zijn over die bank.
Sofacompany heeft zo eentje (Dane geloof ik)! Wij hebben de Ellis besteld, komt deze week binnen. Ben heeel benieuwd. Maar dus ook modulair zodat we evt in een nieuw huis de hoek kunnen wisselen of een tussenstuk kunnen bijkopen
Ik ben heel benieuwd, die hebben wij nu ook besteld. Ik heb de stoelversie ervan nu al 2 jaar, zitten we veel in in alle mogelijke houdingen en hij lijkt nog als nieuw. Collega heeft nu een half jaar ook de rodeo bank en die is ook nog top, dus ik durfde het wel te proberen nu, maar lees wel vaker dat de ervaringen wisselend zijn. Heel positief of heel negatief. We gaan het merken.
Ik heb nog nooit gehoord dat mensen zo ontevreden erover waren als wij dus valt vast mee
@Ladyhawke @Willem @Salmiak
Ik las in dit topic dat jullie je trapbekleding zelf verwijderd hebben. Deze week waag ik me er ook aan⦠wij hebben vinyl trapbekleding uit de jaren 40. Hebben jullie als ervaringsdeskundigen tips & tricks die je met me kan delen? Alvast bedankt