Amai, zo irritant. Ik heb een modulaire bank gekocht bij Wrhkamp. Al betaald en alles en nu blijkt het linker deel niet meer leverbaar! Maar de rechter komt wel volgende week. Nu maar afwachten of die ooit nog komt
Voor een chillhoek in ons huis ben ik op zoek naar een hele chille loungezetel, een soort combinatie van zitzak/zetel zoals de bekende Ligne Roset Togo’s (maar dan betaalbaarder hehe). Iemand die toevallig weet waar ze zoiets verkopen? Vind het lastig om te googlen omdat ik niet weet hoe zoiets heet!
Ethnicraft heeft een gelijksoortig model en homestock volgens mij ook!
Ja ik weet er een! Homestock heeft een soort bank/stoel die lijkt op de Togo, echt suuuuper gaaf is die!
@Depeche @anon18050057 ja die van Homestock is tof!! Bedankt voor de tip, grote kans dat het die wordt
Oh wat is klussen en verbouwen zonder een auto in je bezit kut. Gamma heeft dikke kortingen op verf en we moeten ons nieuwe huis helemaal opnieuw verven dus dacht, kassa, alvast flink verf inslaan. Maar niet nagedacht dat zo’n 70 liter verf, best wel heel zwaar is . Dus stond ik daar met mijn fiets haha. Gelukkig mocht ik een winkelkarretje lenen om 20 minuten te lopen met die potten verf. Maar pff dit wordt nog wat zonder auto.
In de stad waar ik woon kun je elektrische bakfietsen huren die verspreid door de stad staan. Het is een beetje hetzelfde idee als de deelscooters waar je nu overal over struikelt. Misschien is er bij jou in de buurt ook zoiets? Het is niet zo duur en je kunt er een hoop in vervoeren.
Oh goeie! Ga eens even op googleonderzoek uit
Heeft iemand enig idee waar dit schilderij van kan zijn? Heb Joey een dm gestuurd maar ja ik verwacht niet per se een reactie. Ik zie er ook geen post van, hopelijk komt die nog
Heeft iemand een leuk idee voor een iets aan de muur in de woon/eetkamer?
Het is voor een lange wand dus het liefst iets groots en de stijl is industrieel, zeg maar wat half NL heeft.
Volgens mij maakt zijn schoonvader ook schilderijen. De vorige had hij ook gemaakt en hij had eentje aangevraagd op de nieuwe interieurkleuren. Miss is dat dit schilderij. Hoop het niet voor je.
Haha ah shit. Bedankt voor je reactie!
Zou wel leuke reclame zijn voor zijn schoonvader om direct een linkje te vermelden. Maar missh niet echt bedoeld voor bestellingen via internet (of bijna onbetaalbaar geen idee)
Wij gaan dus één muur in de eetkamer in deze kleur doen. Kan echt niet wachten om in een heerlijk blij huis te kunnen wonen.
Ik heb greenwheels gebruikt voor zulke tripjes, want de metro in met 3 grote potten verf leek me niet zo’n goed idee. Ik heb ook wel eens een auto gehuurd bij bo-rent. Dat was soms goedkoper dan greenwheels
Als ik een rijbewijs had, was dat ideaal geweest ja haha.
Weet iemand of ze ergens leuke schalen hebben om te gebruiken als wanddecoratie die niet zo ontzettend duur zijn?
Zoiets?
Ik denk dat ze dit bij Casa ook wel hebben!
Heb er vorige zomer meerdere gezien maar heb het idee dat dat wel de standaard collectie is
Ik heb een okergeel gewoon van flexa of histor gehaald en dat zat er op een paar hoekjes na in 1 laag op. Het kan dus meevallen @Rozevarken!
We gaan de muur opnieuw stucen en de voorstrijk grijs maken zodat het geel beter pakt! Ik houd hoop