Interieurtopic #2 (Deel 1)

Heel erg leuk zo, ziet er knus uit! Krijg nu helemaal zin om ook iets met de kamers te gaan doen. Wel ideaal dat je in die kamer raam hebt, wij hebben alleen in de schuine wanden een raam.

2 likes

Heel leuk geworden!! Fijne oplossing zo, dat ze toch allebei een eigen kamer hebben.
Ik had tot mijn achtste ook een kleine kamer. Wilde zelf graag die kamer, omdat ik het zo fijn knus vond. Zo ziet het er bij jullie ook uit!

1 like

Behang op de schuine muur! Ik heb ook zo’n schuine muur (waar dan ook nog om en om dakramen in zitten) maar geeft veel sfeer en je kan het makkelijk over aantal jaar weer aanpassen zonder dat het klein maakt.

2 likes

Ik denk dat het idee dat een ruimte ‘klein’ voelt echt een volwassenen probleem is. Als kind kijk je echt heel anders naar dat soort ruimtes en zijn kleine knusse hoekjes juist heel prettig. Plus ze zijn zelf een stuk minder lang dus het is ook een heel ander perspectief.

Just saying, als ik een kind was en ik mocht junglebehang hebben dan zou ik dat het liefst overal hebben en zeker op de grootste muur :sunglasses:

18 likes

Tof man! Ik heb gordijnen van voordeelgordijnen. Super tevreden mee, maar weet niet wat de maximale lengte is. Maar als je nu een heel hoog plafond hebt kun je ze altijd meenemen met verhuizen toch en ergens op een slaapkamer weer ingekort ophangen als je dan weer een normale hoogte hebt! Gewoon in oplossingen en mogelijkheden denken :grimacing:.

2 likes

Foto/poster lijsten? Waar kopen jullie deze(en een beetje betaalbaar want ik heb er veel nodig) liefste wel met echt glas. Kan me herinneren dat er ooit wel tips hier gestaan hebben maar ik kan ze niet meer terug vinden.

Bij de kringloop kijk ik vaak, goede prijzen en vaak in bulk haha

Ben ik weer :sweat_smile:.

Maar de Jysk!

2 likes

Yes! Dat was hem! Dankje

Ik zie nu wel in de recente reviews dat het geen glas meer is maar ik heb vorig jaar zo’n 14 lijsten gekocht en dat is allemaal met glas…

Hoop dus dat ze het niet veranderd hebben :cry:.

Ik ga morgen wel even in de winkel kijken. Ze zijn wel lekker in de korting dus dat is fijn!

1 like

Ik ga vandaag mn hele inboedel bij elkaar shoppen op wat IKEA dingen na. Ik weet alles eigenlijk al, maar ik blijf maar twijfelen tussen een zwarte of beige boxspring. :sweat_smile: donkergroen lijkt me ook mooi, maar dat is weer zo trendgevoelig.

5 likes

Donkergroen lijkt mij ook heel tof! Ik ben alleen zo iemand die het liefst elk halfjaar elke kamer opnieuw schildert, als je niet zo bent zou ik het gewoon doen. Vind donkergroen zo makkelijk combineren!

1 like

Oh love donkergroen! Wij hebben een donkerblauwe boxspring en ik vind 'm na 4 jaar nog steeds heel mooi. Zou lekker voor groen gaan haha.

2 likes

Oké, ik ga voor groen haha. Ik zal me omkleden en dan ga ik er heen. :blush:

Ooooh ze hebben geen mooie groen. :woman_facepalming:t3: dit is te vlekkerig en te licht denk ik.

Nee is beetje lelijk. Lijkt wel een bitmap patroon. Beige dan!!!

6 likes

De kleur op het bed op de foto hebben wij (ook met hetzelfde blauwe vak achter ons bed) en ik ben er zo blij mee. Volgens mij heet het mosgroen van swiss sense, vt wonen pepper.

Ja het idd de pepper die wil ik ook weer. Hij is mij net iets te blauw.

1 like

(Unrelated maar wat een mooie schoenen!)

2 likes