Nee hoor, helemaal niet denk ik. Gefeliciteerd met je nieuwe huis!
Welk kleur boxspring hebben jullie? Ik zou heel graag beige willen, maar ik ben bang dat als dat vies wordt, je het er niet meer uitkrijgt. Maar zwart is weer zo donker.
Ik heb straks een oud klaslokaal met raampartij. Ik durf nu al niet over de gordijnkosten na te denken.
Ik heb een beige boxspring! Nog geen vlekken, maar ik heb 'm ook nog maar een halfjaar. Ik denk dat ik er niet zo snel vlekken op krijg, ondanks huisdieren. Denk ook dat ze best makkelijk te verwijderen zijn mocht er wel een vlek op komen
Edit: oh hij is greige
Ik heb toch maar wel een antracietkleurige gedaan. Licht in combinatie met mijn lompigheid gaat gewoon niet werken
Wij hebben antraciet maar sinds ons nieuwe huis heb ik zo’n spijt van de keuze destijds haha. Ik vind beige/zand kleur echt prachtig, zou dat dus echt kiezen!
Ik zou voor beige gaan. Wij hebben nu een bed maar de beige die we hiervoor hadden werd niet vies. Het nadeel van een donkere (die ik daarvoor weer had) is dat hij veel sneller van kleur verschiet door de zon. Beige verkleurt ook wel iets maar ik vind het minder opvallend en storend dan antraciet wat op een gegeven moment bijna paars lijkt.
Ik heb zelf geen boxspring, maar deze vraag doet me wel denken aan een youtuber
Vera Camilla, die heeft namelijk volgens mij een beige boxpring en op dat hoofdbord zit een enorme vlek die ze niet wegkrijgt. Iemand vertelde dat een keer in het bloggerstopic.
Ik heb even op het forum gezocht op “vera vlek” en vond dit plaatje. Blijkbaar zat haar vriend altijd met zijn hoofd tegen die plek waardoor er een vlek kwam, en hebben ze geprobeerd dat weg te krijgen maar werd het alleen maar erger. Wel een beetje oppassen met bv haarproducten dus denk ik, maar dat zal met zwart ook zo zijn!
Ja dat is waar ja! Ze had recent een post over dat ze nieuw bed kregen en waarom het hoognodig was - dit kwam voorbij.
Bed was gesponsord door beter bed dacht ik.
oh toevallig!
Ik zag dat deze post van oktober 2018 was
Waarom ik dat dan nog weet, geen idee, maar ik moest er meteen aan denken toen het over vlekken op een beige boxspring ging
Nu het toch over boxsprings gaat, ik ben wel benieuwd wat er zoo goed is aan boxsprings? Heb er nooit een gehad dus m’n impopulaire mening is niet onderbouwd hoor. Maar ik vraag me altijd af wat de voordelen zijn, want mijn beeld is dat 1) ze door dat stof veel moeilijker schoon te maken zijn vs een houten frame afstoffen of doekje erover 2) het matras kan verschuiven ipv zoals mijn matras gewoon klem zit in het frame 3) een crime zijn met verhuizen want het kan niet echt uit elkaar vs m’n houten frame dat ik zo in planken kan vervoeren.
Ik vind het fijn dat een boxspring een stuk hoger is dan een normaal bed! Dat de matrassen verschuiven heb ik nog nooit gehad en verhuizen was ook prima haha.
Oh jemig das wel lang dan met zo’n zichtbare vlek op je bed
In de winkel zeiden ze tegen ons dat een matras op een bodem eigenlijk beter is dan een boxspring en om die reden hebben wij nu weer een bed. Ik vind de uitstraling van een boxspring wel mooier omdat ze hoger zijn en een beetje dat hotel gevoel geven. Maar qua stof en schoonhouden is een bed ook praktischer vind ik.
Ik heb jarenlang een boxspring gehad maar weet niet waarom. Heb nu een gewoon bed en dat ligt echt veeeel fijner vind ik!
Ik heb een boxspring matras op een gewoon bed.
En het is echt top! Het matras ligt zooooo lekker en het is ook lekker hoog dus je kan zo in en uit bed zwiepen.
Best of both worlds
Was wel grappig toen we matras + bed gingen kiezen bij IKEA
Het eerste matras waar we op gingen liggen was dat boxspring matras en alle matrassen daarna lagen niet zo lekker.
Dus ik vroeg nog aan de medewerker bij de bedden of dat matras ook compatibel was met een bepaald bed. En dat was zo, je kon zelfs de lattenbodem lager zetten zodat het matras niet zo hoog uit zou steken.
Nou dat scheelde echt 5 cm maar de onderkant van het matras valt dus wel mooi binnen de bed ombouw, en schuift dan ook nergens heen.
Ja ik ook. Maar wel vervelend als hij zo zichtbaar is en je krijgt de vlek er niet uit.
Dat was dus precies mijn gedachte ook haha! Het bed van Vera.
Ja denk dat het heel mooi kan staan!
Stukje stof kopen, van iemand zo’n Nietpistool lenen en klaar is kees
Dat dacht ik ook, totdat die van ons na een week begon te kraken als een gek. Toen is er iemand langsgeweest om een stukje rubber tussen de metalen verbindingsstukken te doen en dat werkte gelukkig heel goed. Helaas van korte duur want toen we gingen verhuizen begon onze (pas 1 jaar oude!) boxspring meteen weer zo te kraken en we komen er nu, ook met rubberen tussenstukjes en alles, niet meer vanaf.