Interieurtopic #2 (Deel 1)

Heel herkenbaar, wij hebben zelf geen kinderen maar er zaten toen we het huis kochten al flinke krassen in. Had niet gedacht dat ze eruit zouden gaan, maar je ziet er niks meer van.

@Ohappyday Zal wel even wat posten als het straks af is. Wat leuk dat hij parketteur is, denk dat hij het vast nog 10x mooier kan dan wij zelf.

1 like

Hangt er ook beetje vanaf waar je de meubels plaatst, maar is het niet leuk om jungle behang te plaatsen op de schuine muur tot aan de eerste balk? Als je (druk) jungle behang op de grote rechte wand plaatst zou ik bang zijn dat het kamertje kleiner gaat voelen.

1 like

Ik ben op zoek naar een bestekset, maar ik twijfel welke kleur. Ik denk eraan om voor zwart te gaan, maar hoelang blijft zoiets mooi? Of toch maar veilig voor mar zilver kiezen.

Waar hebben jullie je bestekset vandaan?

1 like

Ik heb nu een jaar of drie een zwarte bestekset van Amefa en dat blijft verrassend mooi, het gaat hier gewoon in de vaatwasser en het is hooguit langs de randjes een beetje verkleurd. Ik heb daarnaast ook nog een standaard rvs kleurige set die ik ooit heb gekocht toen ik op mezelf ging wonen, dus het wordt een beetje door elkaar gebruikt.

1 like

Ik heb wat zwarte taartvorkjes van de action nu al een jaar of 2 en die hebben heel iets vlekjes van de vaatwasser, maar niet anders dan bij m’n rvs bestek. Ze verkleuren zelf niet ofzo. Als ik ze fatsoenlijk zou afdrogen ipv laten opdrogen na de vaatwasser waren ze nog keurig denk ik.

1 like

Jaaaaaaaa 🄲🄰

Sneak peek:

Samenvatting

De nisjes wil ik plankjes in plaatsen zodat het een kast wordt en de achterwand van de keuken wil ik beplakken met folie. Het liefst het werkblad ook, maar dat gaat vast niet mooi lukken.

En de gordijnen gaan mega duur zijn vrees ik want ik wil ze tot de grond. :joy:

42 likes

Dit lijkt zo te zien qua afmetingen wel een beetje op de kamers die wij op zolder hebben (ook nog niet ingericht). Ben benieuwd naar de kamer als het af is! Hoe is de kamer op de foto geworden?

Wat een geweldige kamer, je kinderen hebben maar geluk!

1 like

Heel erg leuk zo, ziet er knus uit! Krijg nu helemaal zin om ook iets met de kamers te gaan doen. Wel ideaal dat je in die kamer raam hebt, wij hebben alleen in de schuine wanden een raam.

2 likes

Heel leuk geworden!! Fijne oplossing zo, dat ze toch allebei een eigen kamer hebben.
Ik had tot mijn achtste ook een kleine kamer. Wilde zelf graag die kamer, omdat ik het zo fijn knus vond. Zo ziet het er bij jullie ook uit!

1 like

Behang op de schuine muur! Ik heb ook zo’n schuine muur (waar dan ook nog om en om dakramen in zitten) maar geeft veel sfeer en je kan het makkelijk over aantal jaar weer aanpassen zonder dat het klein maakt.

2 likes

Ik denk dat het idee dat een ruimte ā€˜klein’ voelt echt een volwassenen probleem is. Als kind kijk je echt heel anders naar dat soort ruimtes en zijn kleine knusse hoekjes juist heel prettig. Plus ze zijn zelf een stuk minder lang dus het is ook een heel ander perspectief.

Just saying, als ik een kind was en ik mocht junglebehang hebben dan zou ik dat het liefst overal hebben en zeker op de grootste muur :sunglasses:

18 likes

Tof man! Ik heb gordijnen van voordeelgordijnen. Super tevreden mee, maar weet niet wat de maximale lengte is. Maar als je nu een heel hoog plafond hebt kun je ze altijd meenemen met verhuizen toch en ergens op een slaapkamer weer ingekort ophangen als je dan weer een normale hoogte hebt! Gewoon in oplossingen en mogelijkheden denken :grimacing:.

2 likes

Foto/poster lijsten? Waar kopen jullie deze(en een beetje betaalbaar want ik heb er veel nodig) liefste wel met echt glas. Kan me herinneren dat er ooit wel tips hier gestaan hebben maar ik kan ze niet meer terug vinden.

Bij de kringloop kijk ik vaak, goede prijzen en vaak in bulk haha

Ben ik weer :sweat_smile:.

Maar de Jysk!

2 likes

Yes! Dat was hem! Dankje

Ik zie nu wel in de recente reviews dat het geen glas meer is maar ik heb vorig jaar zo’n 14 lijsten gekocht en dat is allemaal met glas…

Hoop dus dat ze het niet veranderd hebben :cry:.

Ik ga morgen wel even in de winkel kijken. Ze zijn wel lekker in de korting dus dat is fijn!

1 like

Ik ga vandaag mn hele inboedel bij elkaar shoppen op wat IKEA dingen na. Ik weet alles eigenlijk al, maar ik blijf maar twijfelen tussen een zwarte of beige boxspring. :sweat_smile: donkergroen lijkt me ook mooi, maar dat is weer zo trendgevoelig.

5 likes