Interieurtopic #2 (Deel 1)

Onze nieuwe tafel is net bezorgd! Hij is handgemaakt en is gemaakt van festival vloeren.
Ik ben er echt blij mee!

31 likes

Oh ik ben zo benieuwd hoe het eruit gaat zien! Welke kleuren hebben je meubels?

1 like

Ik heb een aantal dingen binnengekregen vandaag. Heel blij mee, de bank moet alleen even omgeruild worden, want die is helaas beschadigd.

Samenvatting

29 likes

Leuk! Waar is je salontafeltje van?

1 like

Jammer van die schade, maar als je je er op zich niet héél erg aan stoort kan je denk ik wel een korting ritselen!
De webshop neemt dit soort retourzendingen namelijk niet terug en verkoopt het voor een prikkie aan opkopers (waarna het vervolgens via een of andere ‘Mega Budget Meubel facebook) wordt verkocht.

(Ik heb een keer op een tafeltje van 90 euro van wehkamp 35 euro retour gekregen omdat ik aangaf dat de hele tafel retour sturen ‘niet duurzaam’ was)

4 likes

Heel mooi! Jammer van die schade zeg.

2 likes

Prachtig!

1 like

Van Hay!

2 likes

Ik heb alles in een lichte olijfgroene tint geverfd (micro van histor) en ik ben het na 2,5 jaar nog niet zat. Keuze maken vond ik niet lastig, ben gewoon naar de winkel gegaan en heb m’n lievelingskleur opgezocht in de wand en die op al m’n muren gepleurd. Wilden met ons eerste eigen huis vooral gewoon alles doen wat we wilden met weinig interesse in hoe het zou horen en of het dan niet te druk of te donker zou zijn etc. Bevalt echt prima, moet ik zeggen.

7 likes

Mooi wordt het al. Leuk kussen ook :hugs:!

Ik ook! Mijn bank is donkerblauw en rest is licht hout.

1 like

Ik ben eigen team gordijnen tot aan de vloer, maar de rails hangt niet op de goede plek hier en anders moet ik een nieuwe rails kopen want deze is speciaal gemaakt voor deze afstand met haken. Dus beetje jammer, maar het is niet anders.
Ecru/beige een goede optie denken jullie? Donker is denk ik niet ideaal voor zo’n grote raampartij.

2 likes

Toch maar voor zwart gegaan. Ik ga daar nu voor groene gordijnen en beige/zachtroze dekbedden om het lief te houden.

2 likes

Bovenin woonkamer onderin is het donkergroene in de slaapkamer geworden. :joy:

5 likes

Ik ben verliefd geworden op deze stoel, ben even sparen brb

5 likes

Heeft iemand nog tips voor een antracietkleurige of zwarte kledingkast met schuif- of zweefdeuren?

En heeft iemand suggesties voor een mooie diep donkerblauwe verfkleur (voor in de woonkamer)? Liefst met eigen foto’s.

Flexa lush indigo?

3 likes

Oh ja graag!

1 like

Ik heb deze kleur inderdaad overwogen. Ontzettend mooi, maar ik denk dat deze net iets te paars is voor datgene waar we naar op zoek zijn. Ik vind er zo’n paarse ondertoon in zitten (op basis van jouw foto, maar ook op basis van andere foto’s en het staaltje). Klopt dat volgens jou?

Heeft iemand hier een leuke tip om originele kastdeurknoppen te bestellen? Wij krijgen binnenkort eindelijk onze maatkast, alleen de knoppen moet ik zelf aankopen. Wil graag iets in de art deco / koloniale / messing trend… heb wel wat gevonden op zara home maar twijfel over de kwaliteit :thinking: de maatkast is een dure aankoop en heb wel 20 knoppen nodig dus het moet goed zijn