Yessss ! Exact waar ik naar op zoek was held!
Oh dan toch misschien een keer proberen. Ik vind inderdaad de kleur op de bovenste foto van @Keerbeer ook heel mooi, dus wellicht toch een goede optie.
Bedankt iedereen voor de tips. Ik ga ze onderzoeken. Die the hague blue lijkt me iets te groenig.
Oke fijn! Dan ligt het wellicht aan de schoonmaak skills die ik bij iemand anders zag.
Blij mee dus in vergelijking met glans tegels?
Geen glanstegels gehad, dus lastig vergelijken, maar ben blij met deze. Krijg nu binnenkort glans in de keuken, dus duurt even voor ik daar iets over kan zeggen.
Heeft er iemand een tip voor (uitschuifbare) gordijnroedes in goud voor een beetje een leuk prijsje? Ik moet er 5 aanschaffen dus wie weet heeft iemand hier een tip.
De ramen zijn allemaal 240cm dus het moet wel langer dan dit zijn.
Advies gevraagd mbt opruimen schoonmaakspullen.
Wij wonen in een bescheiden jaren 30 huis met beneden geen handige bergruimte (geen kast onder de trap want daar zit toilet…).
Hierdoor hebben we nu geen vaste plek voor dweil/stofzuiger. We hebben een lange smalle gang en een mini tussenhalletje waar de wc aan zit, waar we nu de spullen neerzetten, maar dat oogt heel rommelig. En omdat daar de wcdeur ook open moet is daar eigenlijk ook niet echt ruim plek… Ik ben geneigd om in de hal een of meerdere kasten/opbergsysteem neer te zetten waar we spullen in kwijt kunnen, maar omdat de hal slechts 1020 breed is moet het wel echt ondiep zijn… iemand tips voor een mooie en handige ‘bezemkast’?
(Ps boven en schuur behoren helaas nu niet tot alternatieve opties…)
Mooi, maar ik vrees toch nog te diep… ook omdat de kinderwagen er voorlopig ook nog moet staan . Zag bij Ikea wel een badkamerkast die wel praktisch leek, maar dat is een hoge wandkast, lijkt me toch ook weer niet ideaal met stofzuiger ed. Maar misschien op pootjes…
De trap is open
(Woeps totaal jullie antwoorden gemist)
Hmm ja ik was aan het denken om er zo’n soort zitbank ofzo te zetten om dingen als handschoenen, paraplus etc in op te bergen maar weet niet of dat leuk gaat zijn
Heb je misschien een foto?
Wij hebben toevallig net de slaapkamer geverfd in The Hague blue van farrow and ball (maar dan laten mengen met flexa). Ik vind het zelf een super mooie rustige kleur
Oh deze badmat (HK) geeft gelijk zoveel sfeer.
Ik twijfel of de prullenbak niet te groot is. En links zie je twee blokjes liggen dat zijn staaltjes van de eettafel. Eiken geolied en white wash. Ik ga voor de eerste.
Ik keek eerst naar je prullenbak in de badkamer haha.
Kun je m niet een kwartslag draaien? Of is hij breder dan je keukenkastje diep is?
Leuk! Vind de prullenbak prima staan zo hoor.
Haha nee meen je! Dat zou dan heel goed kunnen, kleine stad in Noord-Holland Noord is ook mooi geworden zeg! In wat voor soort huis woon je daar? Ik woon in zo’n rood bakstenen huis vlakbij die split level woningen.
Vind het beiden prima staan hoor!
Ik vind beide manieren van de prullenbak heel goed kunnen! Voor de doeken kun je ook haakjes op de witte muur boven de prullenbak doen.