Ik kan je het testertje opsturen als je wil?
Kennen jullie nog leuke etsyshops of webwinkeltjes voor wanddecoratie?
Awww, hoeft niet, maar superlief!
Wij hebben 100% oceaan van flexa getest, maar bij ons was het net grijs (heel mooi, maar niet passend voor bij ons). Bij jou lijkt ie veel blauwer te zijn. Mooi!
We hebben uiteindelijk een gedempte donkerblauw van Karwei gekozen. Ik vind het een beetje spannend nog of dit de juiste kleur is, zou liever nog meer willen testen, maar we gaan het gewoon proberen.
Ja daarom is het wel echt belangrijk dat je test met verf rechtstreeks op de muur. Ik dacht dat ik Yippee Blue van Histor wilde, maar die viel heel grijs-groen uit op onze slaapkamer.
Heeft iemand hier al eens met Vestingh (Lab) geschilderd of heeft iemand verhalen van een non-influencer die het gebruikt heeft?
Hun marketing is zo sterk dat ik bijna overstag ga. Aangezien ik tot nu toe alleen naar bouwmarkt kortingen op histor en flexa koop vind in het behoorlijk aan de prijs maar wellicht is het het toch waard?
Ik zou het alleen doen als je tot nu toe echt ontevreden was over Flexa of Histor, vind dat zelf namelijk goed genoeg en het prijsverschil is inderdaad wel heeel groot!
Ik heb nu een derde laag op de slaapkamer muur gedaan maar het blijft zo vlekkerig. Echt balen. Denk dat het glasvezel behang dat erop zit niet goed erop zit ofzo. Weet niet wat ik nu nog kan doen om de boel op te lappen
Ik had gisteren een supermooie tweedehands lamp gekocht, beetje art deco stijl. Met veel moeite in de auto naar een vriendin, vanmorgen heeft mān vriend het daar opgehaald en ik zojuist met mān moeder naar hem toe om het op te halen. Til ik het mān huis binnen, zet in hem neer
Tyft hij om door het gewicht van de beschermende deken. Bijna alle glazen kapjes kapot
Nou mijn geluk kom njet op want opeens stond er een gratis Billy mĆ©t deuren op Facebook en die past perfect! Zit alleen wel ƩƩn vaste plank in waar we een stukje uit moeten halen voor lange steel van dweil/stofzuiger, maar verder echt top. Nu nog een āmandjeskastā a la Kallax maar dan minder diep en mijn opruimprobleem is opgelost
Heel mooi! Waar heb je hem gevonden?
Iemand hier die een pvc vloer heeft, houtlook?
Ben je daar nog steeds blij mee, of toch spijt dat je geen houten vloer hebt gekozen?
En welk merk heb je? (Weet niet of dat hier magā¦)
Ik heb de Therdex 9001 pvc vloer. Hij ligt nu een jaar en ben er nog steeds heel blij mee. Je ziet echt nauwelijks verschil tov echt hout. Genoeg vrienden en familieleden die dachten dat het echt hout is. Daarnaast is het heel erg kind en huisdier vriendelijk
Oh ik heb dit al vaker geroepen volgens mij (no sponš) maar wij hebben Coretec Naturals kleur Desert klik-pvc en echt heel blij mee! Vond dit wel de enige mooie die we hebben gezien⦠qua houtlook, feel (niet glad maar een beetje het stroeve houtgevoel) en groeven in de vloer (afwisselende āprintā in plaats van alleen streepjes). Moet er wel bij zeggen dat we niet heel serieus echt hout hebben overwogen, qua kosten en onderhoud eraan.
Heb het nog niet, maar wij gaan voor ons huis voor een therdex verlijmd ivm vloerverwarming.
Ik heb nog gezocht op pvc, maar kwam er niet echt uit.
Thanks voor de tips! @Melanie & @Ishq
Ik twijfel zelf heel erg, ik heb het liefst hout.
Maar dat hebben we nu, en het onderhoud vind ik verschrikkelijk.
Hier ook kinderen en huisdieren, dus ik weet dat ik er beter aan doe gewoon pvc te doen.
Maar ik heb een hekel aan zoān herhaal patroon in de planken, dus ik zoek wel iets rustigs.
Ik ga even de dealers zoeken!
Wij hebben een vloer van Quick step, ook na 1,5 jaar nog steeds blij mee. Hout was ons afgeraden ivm vloerverwarming maar onze buren hebben wel hout parket en het werkt schijnbaar toch prima. Toch blij met de pvc vloer omdat het wel makkelijk is met onderhoud.
Yes, hier een licht eiken PVC vloer van Moduleo. Prachtige vloer qua āhoutlookā, maar eerlijk gezegd valt het ook een klein beetje tegen. Op de plekken bij de ramen waar fel zonlicht komt (ramen op t zuiden) is het pvc echt groenig verkleurd. Ook is het niet zo hufterproof als iedereen vooraf zei, er komen zeker krassen en beschadigingen in. Maar qua schoonmaken is het wel echt ideaal. Hiervoor hadden we een eikenhouten vloer en dat vond ik met een kind wel redelijk dramatisch qua schoonmaken. Op Pvc kun je alle etensresten en water bwvs een maand laten liggen en je poetst het er zo af. Met eiken moesten we meteen schoonmaken omdat er anders vlekken in zaten.
Heel herkenbaar haha, ik ben dus echt heel blij met onze vloer, we zeggen dit ook regelmatig tegen elkaar hahaha. Succes met de zoektocht!