Heb je misschien een foto?
Wij hebben toevallig net de slaapkamer geverfd in The Hague blue van farrow and ball (maar dan laten mengen met flexa). Ik vind het zelf een super mooie rustige kleur
Oh deze badmat (HK) geeft gelijk zoveel sfeer.
Ik twijfel of de prullenbak niet te groot is. En links zie je twee blokjes liggen dat zijn staaltjes van de eettafel. Eiken geolied en white wash. Ik ga voor de eerste.
Ik keek eerst naar je prullenbak in de badkamer haha.
Kun je m niet een kwartslag draaien? Of is hij breder dan je keukenkastje diep is?
Leuk! Vind de prullenbak prima staan zo hoor.
Haha nee meen je! Dat zou dan heel goed kunnen, kleine stad in Noord-Holland Noord is ook mooi geworden zeg! In wat voor soort huis woon je daar? Ik woon in zo’n rood bakstenen huis vlakbij die split level woningen.
Vind het beiden prima staan hoor!
Ik vind beide manieren van de prullenbak heel goed kunnen! Voor de doeken kun je ook haakjes op de witte muur boven de prullenbak doen.
Nog meer blauw inspiratie:
Dit is 100% Oceaan (slaapkamer, weinig licht):
En dit is 100% Golven (keuken, veel licht):
Weet iemand wat de beste binnen raambekleding is om in de zomer warmte binnen te houden? Zijn shutters bv echter beter dan verduisterende gordijnen?
Binnekort verhuis ik en wij plannen onze slaapkamer en/of woonkamer een muur in dit soort kleur te doen, zo mooooi
Ik ben vandaag in een opwelling verf gaan kopen voor de slaapkamer en het blijft bizar hoeveel verschil er kan zitten tussen verschillende kleuren van hetzelfde merk. Het is zo vlekkerig geworden, echt jammer. Had laatst twee deuren geverfd met een lak en die hoefden gewoon écht maar 1 laag. Terwijl ik ook een pot 9010 daarvan heb staan en daarvan moet je wel minstens 2 lagen.
Weet iemand welke kleur van Flexa op Tuscan Red van Little Greene lijkt? Ik snap volgens mij gewoon niet zo goed hoe je die verf in die kleur kunt laten mengen tenzij je het originele merk wil kopen voor 100€ per liter krijg echt verfstress
Ze kunnen hem gewoon mengen! Ik heb vorige week nog een kleur van LG laten mengen in flexa verf. Je kan gewoon de naam noemen en dan vinden ze hem wel. Je kan het zelfs online bestellen.
Waar heb jij de wanddecoratie boven jouw bed gekocht?
Oké ik zat duidelijk veel te moeilijk te denken dus zo makkelijk is het. Super bedankt!
Ik zie dat verf.nl ook de kleurwaaier van little greene heeft. Ik heb er zelf nog niet besteld maar ik volg de insta van thuisbijdoor en zij is hier enthousiast over. Zodra ik weet welke kleur beige ik wil ga ik hier ook bestellen.
Je kunt via die site de gewenste muurverf kiezen (zij kiest altijd sikkens) en dan kun je de hoeveelheid en de kleur kiezen. Als je klikt op kies kleur kun je op kleurcollectie de waaier van little greene vinden en daar staan dan alle kleuren van dat merk.
@Victoria heb jij inmiddels al een mooie beige kleur gevonden? Ik heb nu een proefpotje drop cloth van F&B gekocht. Als het stucwerk volgende week hopelijk droog is ga ik het uitproberen.
Ja, die highlights had ik toevallig gevonden! Super handig ga morgen twee kleuren van Little Greene laten mixen bij de Gamma want die hebben tot en met zondag 30% korting op mengverf dus dan ben ik net op tijd…