Ik moet deuren kiezen voor op mijn Pax maar ik kom er niet uit. Krijg er gewoon stress van. Ik wilde het liefst deuren verven, maar dat wordt mij door iedereen afgeraden, of hebben jullie succeservaringen? @Clarity Heb jij ze toen nog geverfd?
Heb ik aan gedacht maar durfde het toch niet aan. Ik heb uiteindelijk de groene deuren gekozen. Nog steeds heel blij mee.
Ben benieuwd wat je gaat kiezen!
Ah oke haha. Die groene staan heb ik nu inderdaad ook op mijn Pax geplakt in de planner haha.
Ik heb vandaag de eerste laag roze er op gedaan, volgend weekend laag 2 en de laatste dingetjes afwerken. Ik ben er zo blij mee! Dit is de eerste woning die ik volledig naar mijn smaak kan in richten en ik geniet er echt van.
Goed bezig!
Ik ben ook aan het inrichten en vind het echt verschrikkelijkđ. Zoveel keuzestress steeds.
Ooh ja en mn hele Pinterest staat vol met 120 verschillende stijlen.
Sterkte!!
Oh die keuzestress is mij ook niet gespaard gebleven hoor! Vooral met de winkels (gedeeltelijk) dicht en geen auto hebben was frustrerend. Dat was echt veel plannen en wachten en afhankelijk zijn van anderen. Maar nu het einde in zicht is en kan ik weer ontspannen en genieten.
Mooie kleur!
Ik zocht nog een mooie zachtroze, denk dat deze perfect is.
Hele mooie kleur! Ik heb hem in mijn slaapkamer en vind het heel mooi hoe hij in de schaduw bijna beige is en in daglicht mooi zachtroze.
Ik kan je het testertje opsturen als je wil?
Kennen jullie nog leuke etsyshops of webwinkeltjes voor wanddecoratie?
Awww, hoeft niet, maar superlief!
Wij hebben 100% oceaan van flexa getest, maar bij ons was het net grijs (heel mooi, maar niet passend voor bij ons). Bij jou lijkt ie veel blauwer te zijn. Mooi!
We hebben uiteindelijk een gedempte donkerblauw van Karwei gekozen. Ik vind het een beetje spannend nog of dit de juiste kleur is, zou liever nog meer willen testen, maar we gaan het gewoon proberen.
Ja daarom is het wel echt belangrijk dat je test met verf rechtstreeks op de muur. Ik dacht dat ik Yippee Blue van Histor wilde, maar die viel heel grijs-groen uit op onze slaapkamer.
Heeft iemand hier al eens met Vestingh (Lab) geschilderd of heeft iemand verhalen van een non-influencer die het gebruikt heeft?
Hun marketing is zo sterk dat ik bijna overstag ga. Aangezien ik tot nu toe alleen naar bouwmarkt kortingen op histor en flexa koop vind in het behoorlijk aan de prijs maar wellicht is het het toch waard?
Ik zou het alleen doen als je tot nu toe echt ontevreden was over Flexa of Histor, vind dat zelf namelijk goed genoeg en het prijsverschil is inderdaad wel heeel groot!
Ik heb nu een derde laag op de slaapkamer muur gedaan maar het blijft zo vlekkerig. Echt balen. Denk dat het glasvezel behang dat erop zit niet goed erop zit ofzo. Weet niet wat ik nu nog kan doen om de boel op te lappen
Ik had gisteren een supermooie tweedehands lamp gekocht, beetje art deco stijl. Met veel moeite in de auto naar een vriendin, vanmorgen heeft mân vriend het daar opgehaald en ik zojuist met mân moeder naar hem toe om het op te halen. Til ik het mân huis binnen, zet in hem neer
Tyft hij om door het gewicht van de beschermende deken. Bijna alle glazen kapjes kapot
Nou mijn geluk kom njet op want opeens stond er een gratis Billy mĂ©t deuren op Facebook en die past perfect! Zit alleen wel één vaste plank in waar we een stukje uit moeten halen voor lange steel van dweil/stofzuiger, maar verder echt top. Nu nog een âmandjeskastâ a la Kallax maar dan minder diep en mijn opruimprobleem is opgelost
Heel mooi! Waar heb je hem gevonden?