Hoe heb je het toen opgelost met die stuuc laag? Hebben wij hier ook op sommige plekken na het schilderen. Moet eerlijk bekennen dat we het maar zo hebben gelaten en net doen alsof het er niet is haha
Ik wil inderdaad graag dimmen haha. Ik ga morgen maar weer even verder zoeken.
Ohja dat kan natuurlijk ook nog, dat het straks te ongelijk is om het zo te laten. Goede om vast in mn achterhoofd te hebben deze trap is ongeveer 30 jaar oud en altijd deze kleur geweest, treden in ieder geval 1 of 2xmet blank iets bijgelakt ter bescherming (spijlen ed niet denkt mn schoonmoeder, maar dat weet ze niet zeker meer) dus hopelijk scheelt dat!
Calex heeft ook peertjes met hetzelfde principe als Hue. Je kunt die peertjes aanzetten via bijv GoogleHome en de app. Ook kun je ze dimmen Ʃn ze hebben E14. Misschien is dat nog een optie voor je?
We willen graag houten jaloezieĆ«n aan ons raam vooraan, tja niks origineels meer aan maar we blijven het mooi vinden dus toch de keuze gemaakt! Gisteren naar een winkel geweest en daar kwamen we op 725 euro⦠voor het goedkoopste merk in de winkel dan nog, anders was het meer dan 1000 euro. Ons raam is 2,35 m breed en ongeveer 1,5 m hoog dus geen uitzonderlijke grootte. De verkoopster zei er ook bij āJa het is niet voor elke dag naar omhoog en omlaag te doen he, dan moet je het binnen de 2 jaar vervangenā dus mijn vertrouwen is wat weg.
Iemand ervaring met Veneta of topjaloezieƫn? Als ik de prijs op de website bereken zijn ze alvast een stuk goedkoper.
Wij hebben geen houten jaloezieƫn maar plisse top down bottum up gordijnen van veneta. Top geregeld allemaal en was in minder dan 3 weken binnen
Mijn schoonouders hebben ook ruim 900 betaald voor hun jaloezieĆ«n (raam is kleiner dan dat van jullie), dus wij hadden bij de afspraak van Veneta ook een enorme rekening verwacht. Viel in onze ogen uiteindelijk mee, wij hebben ā¬1700 betaald voor iets meer dan acht meter. JaloezieĆ«n zijn mooi en waren makkelijk op te hangen!
Heb je hier toevallig een foto van? Mijn ouders nemen ook plissƩ van Veneta en ik denk er over om voor een klein raampje van ons ook plissƩ te doen.
Kan Veneta iedereen aanraden! Doe ik ook altijd en overal
Wij hebben plissƩ en houten jaloezieƫn van Veneta! De jaloezieƫn latjes zijn wel dun en kwetsbaar maar bij normaal gebruik (en zelfs een kat die erop leunt soms omdat hij aandacht wil) lijkt het nog niet stuk te gaan.
Ik heb ze van mijnhoutenjaloezieƫn, kan ik ook zeker aanraden. Die van mij is ongeveer even groot en was 317 euro kwijt voor de bamboe variant (handiger voor het grote formaat raam, is namelijk lichter dan hout).
Een latje had een wat dikkere nerf bij aankomst, stoorde mij niet heel erg en wat niet enorm zichtbaar, maar kreeg zonder gedoe gelijk een hele nieuwe jaloezie en mocht de oude houden. Top service.
Wij hebben houten jaloezieƫn van Kwantum, maar zou het niet per se aanraden, haha. Ze schijnen niet duur te zijn, maar het ging bij ons om 11 ramen (), dus even goed duur, haha.
We hebben begin oktober besteld, eind oktober kwamen ze inmeten, eind december kwamen ze ze monteren, kwamen ze op de afgesproken dag niet?! Kwamen ze na bellen een week later alsnog, bleken er ter plekke drie niet goed te passen (?!).
Hebben ze toen direct opnieuw ingemeten, kwamen ze in maart weer, bleek er eentje een defect optrekkoord te hebben. Nou die is nu net eind mei vervangen.
Dus het hele proces heeft 8 maanden geduurd! En het fraaie is dat je vooraf betaalt bij Kwantum en we nu al minstens tien keer contact met ze hebben gehad en twee keer een officiĆ«le klacht hebben ingediend, maar nog steeds niet gehoord hebben of we nog financieel gecompenseerd gaan wordenā¦
Ze gooien alles telkens op corona, maarja beetje makkelijk wel.
Het was op een plek helemaal bovenaan bij het plafond, dat hebben we opnieuw wit geschilderd en valt niet meer op omdat het zo hoog is.
Op andere plekken heeft de stukadoor het dichtgesmeerd en moeten we opnieuw verven
Onze jaloezieĆ«n komen bij Veneta vandaan, 10 stuks voor ā¬2000 en wij hebben vrij grote ramen en drie deuren waar ze voor zitten. Voor ongeveer de afmeting die jij aangaf hebben wij ā¬380 betaald. Alles was er binnen twee weken en makkelijk te monteren. Hebben ze nu een klein jaar en de kwaliteit is top. Alles gratis ingemeten ook dus het paste perfect.
Je kan ook heel handig gratis kleurstalen aanvragen! En je hebt meetgarantie, als je verkeerd meet leveren ze het opnieuw
Ik heb 1 houten jaloezie en de rest plissƩ van Veneta. Mijn kat zit regelmatig tussen de jaloezie om naar buiten te kijken. Na bijna twee jaar ziet er nog allemaal goed uit.
Ik heb plise gordijnen van Veneta en ben ook heel tevreden. Ziet er echt netjes uit
Ik wil mijn slaapkamer, die op het oosten is gesitueerd, opknappen. Het algemene advies dat ik daarvoor lees, is om daarbij blauw- en groentinten te gebruiken. Ben alleen bang dat dat te kil wordt terwijl mijn doel juist is om een warme en gezellige uitstraling te creƫren.
Wie heeft ideeƫn voor verfkleuren/kleurcombinaties die een warme uitstraling hebben en passen bij oostelijk licht.
OkƩ het is blijkbaar een bekend merk (en nieuw 230 euro ) en heb een website gevonden waar ik de glazen kapjes bij kan bestellen voor 10 euro per stuk! De nieuwe kapjes zijn dan duurder dan de oorspronkelijke lamp maar wel worth it denk ik