Interieurtopic #2 (Deel 1)

Ik heb deze: https://www.intratuin.nl/intratuin-parasol-shanghai-d-300-cm-80-uv-taupe.html. Is wat mij betreft een aanrader.

1 like

Ik heb niet helemaal bijgelezen, dus miss is het al gezegd, maar wij hebben het brede laminaat van vtwonen. Een vrij lichte kleur. Gekocht toen het in de korting was bij Praxis.

Heel blij mee en supermakkelijk leggen

Iemand nog een suggestie voor een mooi kleurtje op de muur? Het moet passen bij deze bank:

En bij deze lamp

Roze wil mijn vriend niet :upside_down_face: Jammer, want ik vind de combi groen en roze juist heel mooi. Een blauwtint kan ook, maar weet het nog niet zo goed.

7 likes

Geen tips maar wat een toffe lamp!

2 likes

Heb je misschien een foto en de precieze naam? Ik ben heel erg benieuwd!

2 likes

Heel vet, die bank in combinatie met de lamp.

Misschien Inchyra Blue of Lamp Room Grey van Farrow&Ball
Wel twee totaal verschillende kleuren, maar is ook een beetje afhankelijk van hoeveel licht je in de kamer hebt…

Of iets uit deze hoek misschien?

1 like

Het was de karwei btw, niet praxis :wink:
Je hebt ook een donkerdere/warmere versie hiervan. Die heet rafter geloof ik?

1 like

Tranquil dew, of een grijs of taupe tint?

Bedankt voor de tip! Deze is inderdaad heel mooi, hebben hem bekeken bij Intratuin maar helaas voor onze tuin toch net iets te groot.

Het is toch die van karwei geworden, komt goed van pas nu met de zon nu.

Samenvatting

53 likes

Graag gedaan. En deze ziet er ook mooi uit!

1 like

Mooooooi :heart_eyes:

1 like

Waar is jouw tuintafel van? :slight_smile:

1 like

Dat is deze:

Is wel een algemeen merk volgens mij, kwam hem op meerdere sites tegen.

2 likes

Wil jij mijn huis en tuin komen inrichten? Vind alles leuk wat jij post :heart_eyes:

1 like

Dankje! Heel mooi :smiley:

2 likes

En de tuinstoelen, waar zijn die van?

Overigens helemaal mee eens met @Eilish, love jouw huis en tuin haha

2 likes

En @Scorpiovibes

We zitten op het zuiden en hebben aan een kant alleen maar ramen van boven tot onder zitten, dus licht genoeg haha. Donkerdere kleuren kunnen dus wel! Vind die groene tint wel mooi, maar wordt het dan niet te groen? Zo lastig dit. Aardetinten nog niet eens aan gedacht, maar heb het liefst ook wel een kleur.

Grijs wil ik niet, hebben we in het appartement ook jarenlang gehad en het zit nu ook nog op de andere wand van de vorige bewoners, ik wil wel eens wat anders dan grijs haha.

1 like

Ah lief dankjewel haha
Die zijn van kwantum.
Zie nu alleen de groene op de site maar ze zijn er dus ook in het zwart

2 likes

Ik geef zelf maar even een review mochten mensen geïnteresseerd zijn. De levering duurde erg lang (langer dan aangegeven) en de leverancier werkt verre van ideaal qua tijdvak. De bank is ontzettend mooi maar bij levering was ie al doorgezakt… De service is ruk en reparatie kan pas over 2 maanden.
Ik heb het idee dat ze te snel gegroeid zijn en dat enorm ten koste gaat van de kwaliteit en service.

Ik heb soortgelijke (net iets anders) vd Xenos, in het groen en koraal. Heel blij mee

1 like