Ik ga je een pb sturen!
Als je nou zegt waar het van is hebben anderen er ook nog wat aan
Maar hebben jullie dan dus meerdere sets? Want ik heb het echt over 1 setje dat ik elke week was.
Als je er twee hebt doe je er denk ik automatisch dubbel zo lang mee.
Mijn hoeslaken was trouwens wel van Ikea maar die was na twee jaar ook wel op.
Ja ik heb 3 sets (hoeslaken, dekbedovertrek en dan 4 kussenslopen). Kan ze ook beetje mixen. Heb geen wasmachine thuis dus dan is het wel handig om de boel samen te kunnen wassen.
Ik ben ook fan van de Hema! Ik wil alleen maar katoensatijn, ik heb mijn vorige set van de Hema na een jaar of 5-6 weggedaan omdat het wit was en de kussens smoezelig/gelig waren van het zweet en dat kreeg ik er niet meer uit, verder was er toen nog niks aan te zien.
Hier Essenza beddengoed, maar ik wil een groter bed en heb dan een ander formaat nodig.
Iemand ervaring met de meet service van Veneta?
Ja! Zowel service als kwaliteit van Veneta vind ik echt fijn. Wij hadden echt een hele fijne adviseur! Vond het zó moeilijk maar hij had echt goed advies en tips. “oh jullie hebben velvet eetkamer stoelen en kussens, zullen we anders op de slaapkamer eens kijken hoe velvet gordijnen staan” Zelf nooit aan gedacht
Hmmm interessant!
Vond de prijzen op de site best meevallen ook
Ja! Ik heb heel veel offertes aangevraagd maar Veneta was overal de goedkoopste. Zowel onze 3 jaloezieën, gordijnen in de woonkamer en slaapkamer zijn van hen.
Haha, die man vertelde me dat ze na een samenwerking met Miljuschka een gigantische stijging hebben gehad.
We zijn nu laminaat aan het uitzoeken en ik vind het weer zo moeilijk. Ik ben er alleen over uit dat ik een warme uitstraling wil. Ik heb er gewoon echt geen kijk op of iets dat we in de winkel zien mooi is
Mijn vriend is er nu helemaal van overtuigd dat we deze moeten nemen, en zijn redenering was dat het door de groeven de uitstraling van een houten vloer heeft. Toen ik de foto naar mijn moeder stuurde, was haar eerste reactie juist dat hij er “nep” uitziet door de groeven. Wat vinden jullie?
Ik vind m mooi maar ik ben absoluut geen kenner…
Ik vind hem mooi. Ik vind groeven juist mooi.
Ik vind m wel mooi, maar zou wel even goed kijken of het laminaat niet een roze gloed heeft
Ik dacht als eerste, waar koop je dit voor 2,00 de M2
Maar het is de staal hahaha!
Ik ben niet zo van de enorme groeven, maar op basis van 3 planken vind ik het ook lastig hoor. Ik heb een beetje plaatjes gezocht van woningen met een bepaald type en dat gekocht. We hebben nu natural oak ofzo.
Smaak is natuurlijk heel persoonlijk, maar in ieder geval altijd even in daglicht zien, en natuurlijk in het huis waar het komt te liggen. De beste tip is om meerdere naast elkaar te leggen, zodat je goed de ondertonen kan onderscheiden. Soms kun je iets dan opeens veel te geel/roze/whatever vinden. Net zoals met verfkleuren uitkiezen, eigenlijk. Als je heeel lief kijkt, mag je wellicht een groter stuk(je) mee dan dat piepkleine staaltje. Vind het er op de foto wel mooi uitzien met die groeven!
Bedankt allemaal, het helpt echt om er even een aantal meningen over te krijgen <3
@Snork Zo op de foto snap ik wel wat je bedoelt met die roze gloed! In het echt was me dat helemaal niet opgevallen. Ik denk dat we nog een keer gaan kijken, dan ga ik daar extra op letten.
@Waterverf Haha ja dat is inderdaad het staaltje. De prijs is nu in de aanbieden 13.95 per vierkante meter. Ik heb ook eindeloos veel foto’s gekeken van andere woningen, en op foto’s vind ik een groef vaak wel mooi!
@MJDLH In het huis waar het komt te liggen? Daar hebben we helemaal niet aan gedacht. Dan zouden we het dus pas moeten kopen als we de sleutels van ons huis hebben. Kan het in een ander huis dan heel anders uitpakken dan als we het in ons oude huis bekijken? In de winkel viel hij ons trouwens wel op omdat de kleur naast de andere vloeren die er lagen zo mooi was, maar dat is natuurlijk ook weer anders bij daglicht.
Vanwege licht inval in je ‘nieuwe’ woning kan de vloer er anders uitzien dan in de winkel of als in je huidige woning
Ik denk dat dit wel mooi staat! Ik vind het er ook niet nep uit zien, maar je moet inderdaad even het verschil in licht zien met daglicht/kunstlicht etc.
Bij ons ligt er een houten vloer en die heeft ook echt veel nerven en kleurt met ieder licht weer wat anders, dat vind ik juist wel gezellig.