Interieurtopic #2 (Deel 1)

Ik vond visgraat en verticaal ook heel gaaf maar omdat wij het zelf tegelen zijn we toch voor een iets veiligere optie gegaan. Het is bij ons ook zo’n klein hokje dat ik bang was dat een gewaagder patroon het nog kleiner zou doen lijken. Groen lijkt me ook heel mooi zeg! Ik kon in de winkel echt niet kiezen tussen al die mooie kleurtjes.

Dat tweede plaatje had ik eerst als inspiratie! Ik vind de combi van roze met donkergrijs heel mooi.

Wat knap dat jullie dat zelf voor elkaar hebben gekregen en het viel mee dus? Bij ons was dit al drama haha. Maar wie weet voor de toekomst als we iets meer ervaring met tegelen hebben, vind het echt prachtig namelijk.

3 likes

Wij gaan dit in het wit laten doen in de badkamer over twee weken :heart_eyes:

2 likes

Leuk! Ik heb de 2e, en van de 3e het bijzet tafeltje (side table).

Die deur is wel fragiel (van de laatste) zou ik zelf niet doen. Die zwarte vind ik wel mooi staan, handige plankjes en hoogte maar idd vond het wel prijzige aankopen, euh heb de eetkamer stoelen/tapijt maar zo laten staan en weer even sparen

1 like

Geen idee of en hoe makkelijk te verplaatsen, maar je zou een hangstoel met standaard kunnen nemen? Van zo’n rotanachtig materiaal of een hangmat in stoelvorm, dat laatste kan je klein opbergen

Zoiets als dit misschien? https://www.amazon.nl/IMPWOOD-Impwood-Houten-strandstoel-ligstoel/dp/B07P5SZRQ8/ref=asc_df_B07P5SZRQ8/?tag=nlshogostdde-21&linkCode=df0&hvadid=430624101550&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=4346285928769119986&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1010569&hvtargid=pla-685172130851&psc=1

1 like

Heeft iemand deze parasol van Karwei?
De reviews zijn heel wisselend namelijk.

Of anders een tip voor een soortgelijke parasol?

2 likes

Ik heb deze: https://www.intratuin.nl/intratuin-parasol-shanghai-d-300-cm-80-uv-taupe.html. Is wat mij betreft een aanrader.

1 like

Ik heb niet helemaal bijgelezen, dus miss is het al gezegd, maar wij hebben het brede laminaat van vtwonen. Een vrij lichte kleur. Gekocht toen het in de korting was bij Praxis.

Heel blij mee en supermakkelijk leggen

Iemand nog een suggestie voor een mooi kleurtje op de muur? Het moet passen bij deze bank:

En bij deze lamp

Roze wil mijn vriend niet :upside_down_face: Jammer, want ik vind de combi groen en roze juist heel mooi. Een blauwtint kan ook, maar weet het nog niet zo goed.

7 likes

Geen tips maar wat een toffe lamp!

2 likes

Heb je misschien een foto en de precieze naam? Ik ben heel erg benieuwd!

2 likes

Heel vet, die bank in combinatie met de lamp.

Misschien Inchyra Blue of Lamp Room Grey van Farrow&Ball
Wel twee totaal verschillende kleuren, maar is ook een beetje afhankelijk van hoeveel licht je in de kamer hebt…

Of iets uit deze hoek misschien?

1 like

Het was de karwei btw, niet praxis :wink:
Je hebt ook een donkerdere/warmere versie hiervan. Die heet rafter geloof ik?

1 like

Tranquil dew, of een grijs of taupe tint?

Bedankt voor de tip! Deze is inderdaad heel mooi, hebben hem bekeken bij Intratuin maar helaas voor onze tuin toch net iets te groot.

Het is toch die van karwei geworden, komt goed van pas nu met de zon nu.

Samenvatting

53 likes

Graag gedaan. En deze ziet er ook mooi uit!

1 like

Mooooooi :heart_eyes:

1 like

Waar is jouw tuintafel van? :slight_smile:

1 like

Dat is deze:

Is wel een algemeen merk volgens mij, kwam hem op meerdere sites tegen.

2 likes