Wat hebben jullie aan de wand hangen? Wij hebben een hele lange wand tussen de keuken en de achterdeur (eettafel staat er tussen als scheiding van de keuken en woonkamer) en ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen.
Foto weg
Wat hebben jullie aan de wand hangen? Wij hebben een hele lange wand tussen de keuken en de achterdeur (eettafel staat er tussen als scheiding van de keuken en woonkamer) en ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen.
Foto weg
Heeft er iemand de togo bank van Ligne Roset? Of een modulaire bank van Mario Bellini? Twijfel wel over vintage of een nieuwe Ligne Roset, gezien een nieuwe bank een levertijd van 35 weken heeft 🥲
En heeft iemand toevallig tips voor een mooie wijnrek of een klein wijnkastje? Kan echt nergens een mooie kleine wijnkast vinden en alles wat mooi is is helaas te groot
Ik heb er zelf geen, maar een paar vriendinnen van mij wel. Wat wil je weten? Misschien kan ik je helpen.
Misschien een kleur op de muur (of een deel van de muur)? Scheelt ook al een hoop!
Op de muur tegenover hebben we een donkergroene muur, dus denk dat het too much wordt om dan die hele muur ook nog te verven? (Dan is bijna elke muur in de woonkamer gekleurd)
Het hoeft geen accentkleur te zijn, iets van het witte af, lichtbeige/taupe oid, maakt écht een verschil.
Een grote hoge plant naast de kast zou het denk ik ook al wat breken. Kun je mee beginnen
Wij hebben ook zo’n lange muur. Heb 1,5 maand terug ofzo dat roze vlak geverfd en ben er echt blij mee. Breekt het echt wat meer.
De andere kant van de kamer wordt ook donker groen.
Ik had precies dit probleem! Ook een zwarte kast, soortgelijke lampen. Ik heb niks opgehangen maar een vlak achter de tafel geschilderd, mega blij mee.
Kan je wel een DM sturen?
Edit: net zoals @Unquestionable alleen dan taupe haha!
Mag wel! Ben benieuwd
Ah top! Hebben zij een tweedehands/vintage togo? Zo ja, dan ben ik wel benieuwd of ze de bank zelf hebben laten stofferen, waar ze hem hebben gekocht, hoe oud de bank is en waar ze naar hebben gekeken. Ben wel een beetje huiverig, omdat het tweedehands is. Alvast bedankt!
Oja en waarom ze voor een tweedehands hebben gekozen ipv een nieuwe (levertijd wellicht?)
Wij hadden ook enorm veel problemen met de levering! Wat idioot dat hij nu al is doorgezakt! En vooral dat jullie twee maanden moesten wachten…
Waar je het geld vandaan haalt om ze te kopen 🥲
Een paar stroken behang? Heb ik ook en heel blij mee
Of een kleurvlak of lambrisering van kleur. Of een lambrisering van hout die je wit verft ivm de andere kleur die je al hebt.
Dit is gewoon precies dezelfde indeling als mijn oude huis + hetzelfde keukenontwerp alleen dat wit haha. Super mooi het behang zo!
Super mooi dit!!
Ik weet niet of je kast nog een stukje opzij kan, maar als je daar juist meer ruimte maakt kun je ook een groot schilderij (bijv 2x2 of 1,5x1,5) neerhangen. Alleen moet je dan wel even kijken of het niet te propperig wordt.
@suus of misschien boven de tafel! Dan heb je iets tussen de keuken en woonkamer in.
Ik denk dat een kleurvlak trouwens ook mooi is!
Prachtig! Waar heb je het behang vandaan?