Interieurtopic #2 (Deel 1)

Muurstickers zijn soms ook mooi, vooral die van vinyl

2 likes

@Madam-Mikmak Ik twijfel nog haha :sweat_smile:

14 likes

met het licht aan zal het daar zeker mooi staan! maar ik denk dat je hem ook een beetje klein vind? misschien iets eronder zetten? staat wel mooi bij je blauwe muur!

Hm dat kan ik nog wel proberen inderdaad! Heb ook nog geen lampen, dus kan hem nog niet testen met licht :joy:

Die bladeren zitten er trouwens los bij en die schuif je nog in het frame! Blijven wel een beetje wiebelen.

ik ga het morgen zien!

Ik ben ook weer aan het kijken voor de woonkamer en zag dit schilderij

Dit schilderij wil ik op een korte muur plaatsen van max 1,5 meter breed. En dan die kleur verf(iemand die weet welke het is) op een langere muur achter de bank. Die korte en lange muur staan ongeveer tegenover elkaar, maar wat voor leuks kan ik dan nog op de gekleurde muur doen

3 likes

Geen nuttige reactie, maar wauw! :heart:

Oeh, laat even weten wat jij (en je man en dochter, gezien ze ook enthousiast waren haha) er zelf van vindt! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Oh ik vind hem echt een beetje ielig/sneu klein! Op de foto toonde hij wat groter, nu is het zo nét niet echt een eye-catcher

2 likes

Ja ik denk dat dat het is, misschien dat ie op een andere plek nog wat meer tot zijn recht komt :sweat_smile: Ik ga nog even twijfelen haha

Ik denk trouwens dan wel weer dat ie in combinatie met mijn Disneyland schilderij wel heel cool is haha (want Stitch > Hawaï > palmbladeren) hahaha, wilde deze boven de bank hangen

4 likes

@anon4388265 deze moet jij hebben!!

3 likes

Ik wilde haar eigenlijk ook taggen haha, goed dat jij het alsnog doet :joy: Dit schilderij is echt mijn trots

2 likes

Uiteraard!

1 like

Ben ik weer, ik ben aan het googelen en zie dat de lamp er ook in een hang- en tafelversie is! Mocht je de lamp te laag vinden, dan is dat op een hoger bijzettafeltje misschien ook nog een optie. :grinning_face_with_smiling_eyes:

EDIT: Oh en ik heb twee verdwaalde E27 lampen gevonden, dus hier nog een foto als ie gedeeltelijk licht geeft. :joy:

2 likes

Nog even spelen met accessoires. Een plant erbij zou ook mooi staan.
En je mooie poster van stich :smiley:

Wij hebben gemeten hoe hoog hij komt.
Tussen de stoel en platenspeler.
Nu nog kijken of je er geen oog mee uitsteekt als je opstaat.

10 likes

Ja dit staat allemaal nog wel in de planning, alles is nog wat kaal ivm verhuizen vorig jaar haha :grinning_face_with_smiling_eyes:

Oh wel een leuke plek voor de lamp! Hou er wel rekening mee dat die bladen flink uitsteken inderdaad, dus de poot kan niet te dicht naar de muur toe en even kijken hoe ie het beste kan qua kunnen zitten!

Hij komt vandaag. Dus we gaan het testen!

Het behang is van KekAmsterdam, ‘engraved flowers’ ze hebben hem nu ook met goud echt :heart:

@Hippe_kikker wel heel leuk, dankjewel! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Heel mooi dit! De randen van het behang vallen niet heel erg op of? Aangezien je het over een paar stroken hebt haha