Valt mee vind ik. Mijn muurkleur is witter dan het behang, maar dat heb ik nog nooit storend gevonden. En de stroken zijn kaarsrecht dus niet dat het niet netjes is ofzo. Je zou het eventueel af kunnen werken met houten latjes aan de zijkant, maar dat vind ik te druk/ niet mooi
Ah top dankjewel, ik ga denk ik even met vriend in overleg, lijkt me wel mooi voor de slaapkamer en dan de gouden variant
Dankjewel! Ik ga kijken wat voor moois ze allemaal hebben.
De lamp is iets verplaatst want anders kon je niet meer normaal opstaan.
Maar we zijn er zeer content mee!
(De plant in de hoek moet inderdaad een grotere pot.)
Aaaaah helemaal leuk! Vind het echt een geweldig ding, ik denk dat ik hem ook bij een leesstoel (die nog moet komen) ga zetten, vind hem bij de bank zoals jij al zei erg ielig haha. Het maakt het leuke hoekje bij jou helemaal af.
Ja het was een donkere hoek waar je niet snel ging zitten. Ondanks de heerlijke stoel
En hij is best groot, gek da hij dan bij jou zo “wegvalt”
Ik hoop dat je er een leuk plekje voor vind. Want hij is wel leuk!!
Tweedehands! Ik weet niet precies van hoe oud, en de winkel had de bank al opnieuw laten stofferen geloof ik. Maar ze hebben de bank wel irl gezien om te checken.
Misschien wat macrameplantenhangers ophangen? Of stoffen vlaggetjes als je dat leuk vindt. Evt een poster/foto die wel wat voor je betekent?
Grote zwart wit foto’s ophangen van hetzelfde formaat. Denk dat een hangende wandlamp ook leuk kan zijn:
Moet je stijl zijn maar bijv
Kurk! Ik vind dat echt super leuk voor in een kantoor en denk dat dat ook mega mooi is bij je terra kleur
Ik zou iets breeds met wat diepte/structuur kiezen denk ik
Of misschien een kurkwand, dan kun je wisselen wat je er op hangt?
Haha @suus great minds think alike
Misschien een mooie grote ixxi van een kleurrijke illustratie? Ik heb ook wel eens gezien dat ze een ixxi in een hoek. Ik zal wel even een plaatje zoeken!
Rollen de hele tijd al je appels het IJ in
Ik vind deze van Serax wel gezellig, ligt eraan welke kleuren je verder in je huis hebt maar volgens mij is hij er ook in het zwart of wit
Welke kleur zijn je stoelen en de stoelpoten?
Mooi zeg! Lekker grote tafel ook. Ik zou dan zelf ook voor zwart kiezen, die ziet er wat luxer uit en matcht mooi bij de lamp, de blauwe stoelen en het hout.
Ik zou juist wit doen als de stoelen en de lamp al donker zijn! Juist zodat het een beetje afsteekt en het lekker fris oogt met fruit erin.