Junique missh?
Zou naar een bankenzaak (denk Montel etc) gaan. Die hebben bijna allemaal wel zo’n model (voor acceptabelere prijs dan dit) en daar kan je dan vaak ook zelf een stof kiezen.
Meningen over Montel zijn trouwens verdeeld. Ben zelf heel erg tevreden met onze bank (filiaal Zwolle). Hebben we inmiddels 4 jaar, zit nog steeds perfect en begint nu pas een piepklein beetje te plooien.
Ja ik vind dat ook lastig te bepalen met banken. Is het nou de hype/merk waar je voor betaalt of kwalitatief echt beter?
Viel me idd op dat bijna iedere meubelwinkel wel ongeveer zo’n lijn had, vind ik zelf ook mooi. Had een bank van Montel gekocht maar die staat niet zo leuk, dus nu weer op zoek.
Wil je perse de chaisse longue versie of kan het ook een drie hoek-eiland (zoiets: Levanzo hoekbank )?
Westwing had ook een aantal van die banken met van die grote kussens dacht ik.
Piet Klerkx vond ik te duur: Hoekbank Encore
Trendhopper (ook in deze vorm samen te stellen): Bank Marlin | Trendhopper.nl
Of: Bank Londen | Trendhopper.nl
Wij zijn voor in de gang op zoek naar een passpiegel… zo lastig! Niet breder dan 30cm, mag best een beetje gek of andere vorm. Iemand tips? Hebben een groene gang met zwarte accenten en wat wit. Muur er tegenover is soort terrakleur
Dat is 5x7inch volgens mij
Op Etsy kun je zoeken op ‘print 5x7’ en filteren op ‘animals’ en ‘black’ (of welke kleur je wilt). Dan vind je superveel verschillende stijlen
Wat een mooie vloer!
Doet me denken aan deze:
Kapstokje boven de verwarming, vlaggetjes aan de balk, kleur groen nog wat hoger laten lopen, plantjes en knuffels in een mand?
Omg jungle: zo’n ikea aap vanaf het plafond
Een behangcirkel maakt het denk ik wel af! Hou daar enorm van
Ik heb een kurkwand in mijn huis maar kan je verzekeren dat mijn katten het zien als een uitbreiding van hun krabpaal
Deze? Is er ook in meer kleuren dan hier staat.
Ik heb deze van de sofacompany, daar lijkt ie op! Je kan m ook zelf ‘ontwerpen’ (andere stof uitkiezen). In de winkel is een stoffenboek, online kan je er een paar stalen bestellen
Komt er iemand binnenkort bij Ikea Amersfoort of Groningen toevallig? Ik ben op zoek naar deze meubelpootjes maar in mijn regio hebben ze ze niet:
Wij hebben op de slaapkamer zwarte verduisterende plissegordijnen, maar als het raam op kiepstand staat komt er 's morgens best veel licht doorheen. Nu wil ik er een overgordijn bij hangen maar weet niet welke kleur.
Wij hebben één donkerblauwe wand achter het bed, de rest wit en voor een muur staat een zwarte kast. Het bed is grijs.
Beetje dit idee maar dan dus een zwarte kast. Welke kleur denken jullie dat er mooi bij past?
Mosterd/okergeel of oudroze?
Langzaamaan bereid ik mij voor op mijn aanstaande verhuizing. Ik twijfel over mijn raambekleding. Mijn ramen gaan van zo’n 45 cm onder het plafond tot helemaal aan de grond. Aan de beide kanten van het raam zit zo’n 30 cm.
Het is nieuwbouw en op de ‘open dag’ was ik iets te vluchtig met foto’s maken. In spoiler een still uit mijn filmpje en een foto.
Zouden jullie de gordijnen (ik denk aan een neutrale kleur inbetweens) vanaf het plafond doen of vanaf iets boven het kozijn?
Edit; op de sfeerimpressie-foto’s/tekeningen hebben alle woningen horizontale lamellen gekregen maar dat vind ik niet zo mooi. De lamellen vallen precies binnen het ‘raam-gat’ (bij gebrek aan een beter woord )
Gordijnen vanaf het plafond, dan accentueer je de hoogte
Wij verhuizen volgende maand en nemen onze meubels voor het grote deel gewoon mee.
Ik zit dus vooral met kleuren en behang ed te spelen nu. Ik wil denk ik 1 muur in de woonkamer een andere (neutrale?) kleur, de rest wit.
Ik kom er alleen niet uit welke muur, de muur waar de tv komt te staan of de muur waar de bank komt te staan. Ik dacht namelijk aan een grijze/taupe muur maar we hebben deze bank:
Hoewel ie in het echt meer grijs is vind ik. Wat voor kleur muur zouden jullie hierbij leuk vinden? Op Pinterest zie ik veel groen en blauw, maar dat komt verder niet terug in ons interieur. Kleuren bij ons zijn verder vooral wit/roze (maar denk dat mijn vriend roze te heftig vindt op de muur)/grijs.
Ik ben hier echt niet goed in haha