Interieurtopic #2 (Deel 1)

Bedankt voor de adviezen iedereen! Het is een huurappartement, dus ben gegaan voor een redelijk goedkope oplossing en heb de voegen en tegels geverfd @C3PO @jojo.
Het ziet er nu zo uit (pas 1 laag verf dus wat vlekkerig)

Foto

weg

Zit nu te twijfelen over de kleur van het onderste deel. Wat zouden jullie doen?

• Groen
  • Wit
  • Anders?

0 stemmers

2 likes

Wat lief dat je er nog aan denkt!

@visual Inderdaad echt mooi gedaan, goede oplossing om toch een kast te plaatsen onder zo’n schuine muur. Ik overweeg om ook zo iets te doen in ons nieuwe huis, het zou best kunnen dat ik jouw uitleg uiteindelijk ga volgen :smiley:

2 likes

Wow wat een verschil! Echt veeel mooier! En ik zou het wit doen

1 like

Behang met print lijkt mij ook heel tof (afhankelijk van hoe druk de rest van je huis is…)

2 likes

Ik zie dat Goossens tot 50% korting heeft op Zuiver en Dutchbone. Er zitten best leuke dingen tussen.

Bijvoorbeeld:

https://www.goossenswonen.nl/p/zuiver-vloerlamp-tripod-zwart-stof/68428/

Ik vind deze wel mooier:

https://www.goossenswonen.nl/p/zuiver-vloerlamp-tripod-wit-kurk/68426/

Zelf heb ik deze vloerlamp al heel lang met houten onderstel en witte kap en I love it.

1 like

Thnx voor je uitgebreide uitleg! Ik ben nog niet zover, maar ga je post erbij houden als het zover is voor mij :smiley::+1:

1 like

Hebben jullie nog tips voor een beige/grijs achtige kleur voor een lange wand in de woonkamer? We hebben nu de kleur ‘ivoorbruin’ van Flexa. Deze kleur heeft een mega paarse ondertoon, zie foto:

Ik vind zelf Purbeck stone of Conforth White van Farrow Ball erg mooi! We willen graag een warme grijze/beige kleur, niet met een koele ondertoon.

Bloesemwit van flexa

1 like

Urban taupe van flexa?

Bedankt voor alle kleuropties van laatst!

Dit is het geworden. Nu kan het decoreren beginnen. :tada:

En ik had verf over dus ben de deur gaan schilderen. :joy:

54 likes

Heel mooi zo!

1 like

Het is heel mooi geworden, past ook beter bij het hout eromheen!

1 like

Mooi zeg :heart_eyes: Heel mooi zacht die kleur met dat lichte hout. De klimop springt er zo ook lekker uit!

1 like

Heeft er iemand al ergens zo’n droogbloemenboeket gekocht? Word doodgegooid met advertenties op fb en Insta, maar ben heel benieuwd hoe dat thuis aankomt na verzending en hoe lang het mooi blijft! Ik lees “maanden tot jaren”, wat nogal een brede range is!

1 like

Ik laatst, helemaal prima aangekomen in een grote doos met piepschuim via de PostNL ! Hoe lang het mooi blijft moet nog blijken, staat nog maar een maandje

2 likes

Ik heb meerdere boeketten staan in huis. Eentje staat er zelfs al een bijna een jaar. Die is nog helemaal mooi. Ging met verzenden ook prima.

2 likes

Ik heb een boeket van Dille & Kamille en die heb ik al HEEL lang. Maar ben het wel echt zat en nu staat het in de schuur, haha.

2 likes

Heeft iemand hier ervaring met interieur advies van woni.ngi.n ric.hting aan huis?

Wij hebben een gratis advies bij WIH gehad (ergens in het noorden). We hadden een advies wat betreft kleuren gehad, opstelling meubels en bv vloeren e.d. Toen we de offerte kregen, wilden we dat dingen laten aanpassen of eraf halen omdat we het toch erg prjizig vonden. Uiteindelijk werd er niet meer op gereageerd door hun en hebben we dus niets bij hun afgenomen.

Beetje vreemde bedoeling haha maar dat kan aan het filiaal liggen haha.

We zijn stiekem alleen opzoek naar kleuradvies haha… Dus als ze dat gratis geven is het prima. De vloer nemen we al bij hun af (99% zeker)…