Heeft er iemand al ergens zo’n droogbloemenboeket gekocht? Word doodgegooid met advertenties op fb en Insta, maar ben heel benieuwd hoe dat thuis aankomt na verzending en hoe lang het mooi blijft! Ik lees “maanden tot jaren”, wat nogal een brede range is!
Ik laatst, helemaal prima aangekomen in een grote doos met piepschuim via de PostNL ! Hoe lang het mooi blijft moet nog blijken, staat nog maar een maandje
Ik heb meerdere boeketten staan in huis. Eentje staat er zelfs al een bijna een jaar. Die is nog helemaal mooi. Ging met verzenden ook prima.
Ik heb een boeket van Dille & Kamille en die heb ik al HEEL lang. Maar ben het wel echt zat en nu staat het in de schuur, haha.
Heeft iemand hier ervaring met interieur advies van woni.ngi.n ric.hting aan huis?
Wij hebben een gratis advies bij WIH gehad (ergens in het noorden). We hadden een advies wat betreft kleuren gehad, opstelling meubels en bv vloeren e.d. Toen we de offerte kregen, wilden we dat dingen laten aanpassen of eraf halen omdat we het toch erg prjizig vonden. Uiteindelijk werd er niet meer op gereageerd door hun en hebben we dus niets bij hun afgenomen.
Beetje vreemde bedoeling haha maar dat kan aan het filiaal liggen haha.
We zijn stiekem alleen opzoek naar kleuradvies haha… Dus als ze dat gratis geven is het prima. De vloer nemen we al bij hun af (99% zeker)…
Ja, lastig. Nu ik terug kijk hebben ze ons geen goed advies gegeven.
We hebben een tuin op het Oosten in een rijtjeswoning. De zon in de tuin is heerlijk maar we hebben weinig zonlicht in ons huis. In de ochtend even maar daarna verdwijnt 'ie achter het blok en in de avond piept ie weer tevoorschijn. Best een donker huis daarna met blauw licht, en de kleuren die zij voor ons hadden gekozen maakt het geheel alleen maar donkerder en de lange muur oogt paarsig ipv grijzig. Ze hebben bv. niet gevraagd hoe de ligging van het huis is, dus ik denk dat het wel belangrijk is om dit mee te geven aan de adviseur.
Wij wisten van te voren niet hoe het licht zou vallen (nieuwbouw) maar als je er al woont is dat natuurlijk veel makkelijker.
Ik heb sowieso echt verkeerde keuzes gemaakt in dit huis, haha. We hebben zwarte jaloezieën, zwart kastje, zwarte eettafel en een zwarte keuken. Ik heb hiervan super mooi plaatjes gezien op Insta en Pinterest, het stond daar erg mooi! Maar hier past het gewoon niet en ondanks de houten vloer en ander houtmaterialen oogt het allemaal erg koel in huis.
Al met al ben ik niet super gelukkig in dit huis en dat heeft zoveel te maken met het lichtinval. Ik kom uit een jaren 30 huis met licht vanuit het Zuiden dus meh. Maar ja, om nu nieuwe witte jaloezieën, andere gordijnen en een nieuwe eettafel te kopen is ook zoiets. (Of een nieuw huis haha).
Wie heeft een gouden tip voor een leuk item in onze vensterbank?
Dit is onze inloopkast dus het gordijn, velvet zwart, gaat veel open en dicht. We hebben horren voor de ramen dus het raam staat eigenlijk altijd open op de kiepstand.
Ik mis hier echt wat leuks! Ik heb in de andere vensterbank al fotolijsten, dus zoek hier echt iets anders… kom er niet uit! De kamer is zwart, grijs en wit. Heb wat crème accessoires (pluimen en sprei).
Een hele rij cactusjes in verschillende potjes?
Vind ik beetje eng met de gordijnen, als het beetje waait dat ze dan erin blijven hangen ofzo haha!
Een iets diepere vensterbank van hout eroverheen plaatsen, dat het lijnt met de verwarming en misschien een hangplantje rechts op de vensterbank.
Maar misschien is dat helemaal niet lekker voor een plantje, weet niet of die verwarming ook gebruikt wordt?
Verwarming wordt niet gebruikt! Was eigenlijk meer opzoek naar een accessoire ipv een hele ombouw haha, maar ga het wel onthouden.
Oh die zijn leuk!
Ik ben uiteindelijk voor wit gegaan, had niet genoeg groene verf meer omdat er 3 lagen nodig waren om het dekkend te krijgen, maar ben echt blij met het (min of meer) eindresultaat!
voor/na
weg
Ook de boekenkastjes opnieuw gelakt, dus nu echt helemaal klaar met klussen voor de komende 10000 jaar, echt wat een rotwerk is dat zeg.
Mooi geworden! Waarmee heb je de tegels en voegen geverfd? Met speciale verf ervoor?
Thanks! Ook @Suvi. Ik heb de tegels en voegen uiteindelijk met normale lak die ik nog had liggen/gekocht had voor dat kastje geverfd.
Als het voor de badkamer of keuken was geweest had ik wel officiële verf gekocht denk ik, deze oplossing was wat meer budget. Dit wordt natuurlijk niet nat en maak je niet zo heftig schoon als andere tegels, dus fingers crossed dat het mooi blijft.
Lief dat je nog reageert, ben inmiddels voor een andere gegaan maar goed om te weten
Heeft er hier iemand toevallig ervaring met een Matt matras? De reviews die ik online lees klinken allemaal positief.