Interieurtopic #2 (Deel 1)

Misschien van die stickers voor op de tegels?

Of iets als zij gebruikt https://youtu.be/azKW2GCP7bg maar ik weet niet waar je dat kunt kopen in NL

1 like

@Miep42 heeft haar tegels zelf weggewerkt met een soort stuc, misschien is dat iets?

1 like

Dit heb ik inderdaad gezien en ook met m’n schoonvader besproken, maar geloof niet dat hij daar zo fan van was. De drukknop komt dan ook dieper te liggen geloof ik, vraag me af of dat mooi is.

Nee hoor de offerte kreeg ik ter plekke. Je krijgt volgens mij de keuze of je over na wilt denken of je kan meteen akkoord gaan. Dat heb ik toen gedaan moest wel meteen betalen

Is mij zo goed bevallen! Krijgt de offerte ter plekke inderdaad. Hoef je niet meteen akkoord op te geven hoor!

Ik weet niet of het je smaak is, maar je zou het bijvoorbeeld ook met plaatmateriaal kunnen bedekken. Underlayment, of een andere (dunne) plaat en die dan lakken/verven. Kleine verbouwing, groot resultaat!

1 like

Goeie, dankjewel!

1 like

Ik snap het niet helemaal want m’n vriend houdt van heel zachte matrassen en ik van heel hard maar kunnen we dan een 2persoonsmatras kopen en dan lagen ruilen voor de helft? Want dat testje zei dat we 2 aparte matrassen moeten kopen maar dat wil ik eigk niet.
Ook @Hiraeth en @Rtyfd

Dankje!

Het matras bestaat eigenlijk uit drie lagen. Bij een tweepersoons matras zijn 2 lagen eenpersoons en 1 laag tweepersoons. Als je dus niet te veel verschilt van voorkeur is dit prima. Je kunt de twee eenpersoons omdraaien naar behoefte en hebt dan bovenop de toplaag liggen die tweepersoons is zodat je niet in een gleuf belandt. Hoop dat dit een beetje duidelijk is.

1 like

Mijn vriend en ik kunnen in november over naar ons nieuwe huis en ik ben al druk bezig met banken/stoelen kijken.

Ik wil een lekkere leesstoel en heb ooit op deze gezeten (van Ikea), maar mijn vriend vindt hem spuuglelijk. :tired_face:

Iemand nog tips qua sites om te kijken? Of iemand die zelf zo’n lekkere stoel heeft waar je uren met een boek in kan zitten?

1 like

Ik heb deze stoel en hij zit echt hemels! Is de stoel laten bekleden misschien een optie?

1 like

We wisten al dat je vriend smaak had toen hij voor jou ging, maar hij bewijst zichzelf nu ook weer uitstekend :upside_down_face:

Ik wil deze!

7 likes

Maar die stoel zit zo lekker :pleading_face:

@Vara Gaat meer om het model stoel wat hem tegenstaat haha

1 like

Qua lekkere stoel om een avond met een boek in te zitten moet je een Togo hebben :heart:

Verder: MADE.com, Wehkamp, MisterDesign, fonQ, Flinders allemaal al gekeken? Qua fauteuils is er zĂłveel.

1 like

Ik ga even op die sites kijken, had ze nog niet allemaal gehad! Dankjewel!

Ik heb m in het grijs en deze stoel heeft me gered toen ik rugpijn had. Ik ben verliefd op deze stoel :heart:

1 like

Geen antwoord op je vraag, maar ik heb deze stoel en hij zit heerlijk maar begint na ruim twee jaar wel door te zakken helaas.

3 likes

Oh heel fijn!! Kan ze echt iedereen aanraden ja! Maar wij hebben trouwens ook draaikiep en wel jaloezieën
:thinking:

Ik vind deze stoel ook heeeerlijk zitten maar vind het model ook wat minder, dus ik zit met hetzelfde probleem als je vriend haha. Toch denk ik dat ik, als ik geen andere fauteuil kan vinden, ik toch voor deze ga. In het geval van een leesstoel, maar ook ĂŒberhaupt om in te zitten, is comfort wel erg belangrijk. Ik heb ook vrienden die stoelen hebben die heel leuk en fashionable zijn, maar waar je tijdens een avondje borrelen echt niet in wil zitten omdat ze niet lekker zitten.

1 like