Interieurtopic #2 (Deel 1)

Wij hebben die tweepersoonslaag onderop zitten en de eenpersoonslagen liggen daar dus op. Die hoes die om het matras zit houdt alles prima bij elkaar.
Daardoor heb ik nu de hardste stand en mijn vriend een gemiddelde.
Het zou kunnen dat als hij de zachtste stand wil, de tweepersoonslaag voor hem bovenop moet en voor jou onderop voor een steviger matras. En dan zou je dus 2 losse matrassen kunnen nemen.

1 like

Bij ons ligt ie op een boxspring, dan ligt ie sowieso een stuk zachter dan op een lattenbodem.
Maar ik hou juist van heel harde matrassen dus ik weet niet of ie zacht genoeg kan!

1 like

Ohh dat klinkt echt heel erg mooi! Heb je dat dan allemaal in dezelfde lijsten/verschillende lijsten? Wij gaan binnenkort ook verhuizen en ik zoek nog wat leuks voor aan de muur bij de eettafel. Verder nemen we trouwens alle oude meubels mee (die wel echt aan vervanging toe zijn), maar willen ook langzaamaan alles vervangen

1 like

Als alles door gaat, heb ik straks een nieuw appartement. Alleen nu moet ik het hele interieur kopen, omdat ik vanuit een gemeubileerde studio kom. Heeft iemand misschien tips (naast marktplaats/Ikea) voor goedkope meubels van redelijke kwaliteit? Ik ben ook een beetje bang dat ik straks meubels koop die niet mooi in de woning staan.

De kringloop!

3 likes

Misschien nu alleen het hoognodige eerst kopen. Is wel wat leeg in het begin, maar dan kan je wat beter zoeken wat goed past?

3 likes

Ik ben opzoek naar een leuke lamp voor boven mijn eettafel en heb deze gezien bij made maar de levertijd vind ik echt veel te lang.

Iemand ideeĂ«n waar ik zoiets kan vinden voor niet te veel geld (zeker onder €200)?

1 like

Je kunt ook zoiets zelf maken door verschillende fittingen door een plank te monteren? Dan kun je zelf de hoeveelheid, locatie en kleuren bepalen.
Beetje zoals dit:
image

4 likes

@Merel Ja over zoiets heb ik ook 1 sec nagedacht maar ik ben totaal niet handig :sweat_smile: zou niet weten hoe ik er dan voor kan zorgen dat alle lampen werken want ik heb 1 aansluiting in het plafond. Maar misschien toch maar eens uitzoeken op internet hoe dat moet

Ik ben hier ook echt verliefd op maar heb er nu het huis niet echt voor helaas. Geen idee hoe je het zelf kan maken dus je hebt hier niks aan haha

2 likes

Zou ook eerst het hoognodige meenemen in een stijl die je aanspreekt. Ik merk dat mijn smaakt zich soort van aanpast aan het huis waar ik woon, en wat ik van tevoren heb bedacht gebeurt eigenlijk nooit haha. Kan je beter lekker vogelen en inbeelden als je daar woont.

2 likes

Bij loods 5 heb je van die sets om zelf zo’n lamp samen te stellen en bedenken enzo

Kan ik hier ook terecht voor tuinmeubel advies?

Ik ben op zoek naar een loungebank/kleine loungeset, maar dan een beetje leuk/modern. M’n vriend is echt antipalletbank, dus ik wil nog beetje verder kijken. Echter is alles megasaai wicker en dat wil ik niet. Het moet dus van een beetje goede kwaliteit zijn met wasbare kussenslopen, niet de hoofdprijs en een beetje leuk design.

Hebben jullie tips?

Wij hebben onze set van Wehkamp!

1 like

En dat is een aanrader? Welke hebben jullie?

Ik weet niet of je iets tegen IKEA hebt maar ik vind deze lijn van IKEA heel leuk:

Als je een grote bank nodig hebt wordt het alleen wel snel prijzig. (Vind ik dan.)

1 like

Zoiets als dit, alleen dan helemaal zwart. Onze staat er niet meer op zie ik. Het staat nu een jaar en er is niets mis mee, kussens zijn ook nog goed stevig en niet verkleurd.

Je hebt tegenwoordig zoveel moois (vind ik) dus je hoeft echt niet per se wicker of zo’n palletbank te nemen!

Ik ben dol op Ikea, maar dit is niet helemaal wat ik zoek. Maar thnx :grin:

Wij hebben de Kopenhagen van Karwei (met 25% kortingsactie gekocht). Kussenhoezen hebben ritsen zodat ze in de was kunnen. Ik vind hem voor de prijs heel fijn. De kussen schuiven minimaal bij ons.

Bij loods5 kun je lampen samenstellen! Dan heb je al een ding voor aan het plafond met fittingen, dan kun je zelf de lampen uitzoeken.

1 like