& @Yzile Ik heb even gekeken op hun website maar zag het zo snel niet. Wel viel me op dat de lampen daar echt heel duur zijn
Zit nu toch te kijken om er zelf een te maken, is als ik internet mag geloven niet heel moeilijk. Wel ga ik denk ik alleen voor lampen zonder kap er omheen dus anders dan het plaatje wat ik net gedeeld heb.
@Pinkbeliever Wij hebben ook een van de Wehkamp, erg tevreden over. Ik heb alleen de grote fout gemaakt donkergrijze kussens te nemen, dat is echt een afrader. Worden zooo bloedheet. Ik vind deze bijvoorbeeld heel mooi:
Maar ik zou gewoon even rondkijken, staan veel leuke sets op vind ik!
Haha, die hete kussens is ook mijn enige minpunt tot nu toe.
@Pinkbeliever Mijn ouders hebben een set van Wehkamp eigen merk met lichtgrijze kussens en die zijn 2 jaar later heel gek lila verkleurd.
Ik heb in mei een super leuke set gekocht bij Kwamtum voor een lage prijs. Het is Cannes en hij was 595 euro. Ik zie hem nu niet op de site, maar misschien kun je hem nog in de winkel krijgen
Ik heb hier laatst voor een vriendin naar gezocht maar kwam alleen uit bij rookglazen versies die hier enigszins op lijken, ook nooit echt meer dan 3…
Ik heb onze in de winkel samengesteld. Wel ander idee dan dit, kleinere bollen en dat was 200€.
Zijn er hier dames die een pvc vloer in visgraat hebben? Welk merken zijn kwalitatief goed en wat is ongeveer de prijs per m2, inclusief leggen en egaliseren?
Zouden jullie misschien ook een foto kunnen delen als je visgraat pvc hebt, ben best benieuwd hoe groot de stroken zijn namelijk.
Heb ik zelf niet, maar lees veel goede verhalen op Instagram over het merk Therdex!
Wij hebben Ambiant. Zijn er onwijs tevreden over!
Ja die is ook heel mooi! Alleen het hoekdesign is niet echt handig voor onze tuin. Maar Wehkamp heeft idd mooie banken/sets en wat ik van jullie begrijp zijn ze ook van prima kwaliteit. Ik zag deze die ik erg leuk vind:
https://www.wehkamp.nl/whkmps-own-loungebank-atlantic-366163/
Ook mooi! En wat heb je een gave overkapping zo!
Maargoed: resumé is dat Karwei en Wehkamp aanraders zijn.
Ah oké, hier zit er helaas geen in de buurt maar ik ga proberen het zelf te maken
Ik zou er dan gewoon boekjes en speelgoed van je kind in zetten? En dan een mooie plant bovenop.
Tijd om van die kartonnen boekjes te kopen, huphup!
Vinden kinderen helemaal leuk om zelf te kunnen pakken.
Therdex vonden wij er op de staal wel mooi uitzien, maar toch iets te glanzend ofzo. We hebben nu gekozen voor hebeta/montinique. Vloer wordt over 2 weken gelegd, dus ben heel benieuwd hoe dat uitpakt!
ben erg benieuwd, zou je mij op de hoogte willen houden?
Ja hebben wij! Tot nu toe erg tevreden over, ligt er nu iets meer dan een jaar in. Montinique licht eiken is het.Screenshot_20200626-212158_WhatsApp|243x500 (Sorry weet nog niet zo goed hoe het hier werkt met foto’s uploaden, haha)
Ik wil heel graag een olijfgroene badmat, maar onvindbaar. Had een groene van Ikea besteld, maar die is meer blauw-groen. Mocht iemand er ergens een tegenkomen… Ik hoor het graag!
Zoiets? Als ik google op olijfgroene badmat kom ik er in ieder geval wel een aantal tegen!
Najaaaaa heb me drie weken geleden suf gegoogled in drie talen. En toen dus gekozen voor die groene van de Ikea, die afgelopen week bezorgd werd en dus lelijk is. Thanks!
Edit: die van de Bijenkorf is perfect, maar uiteraard niet voorradig.