Heb ik zelf niet, maar lees veel goede verhalen op Instagram over het merk Therdex!
Wij hebben Ambiant. Zijn er onwijs tevreden over!
Ja die is ook heel mooi! Alleen het hoekdesign is niet echt handig voor onze tuin. Maar Wehkamp heeft idd mooie banken/sets en wat ik van jullie begrijp zijn ze ook van prima kwaliteit. Ik zag deze die ik erg leuk vind:
https://www.wehkamp.nl/whkmps-own-loungebank-atlantic-366163/
Ook mooi! En wat heb je een gave overkapping zo!
Maargoed: resumé is dat Karwei en Wehkamp aanraders zijn.
Ah oké, hier zit er helaas geen in de buurt maar ik ga proberen het zelf te maken
Ik zou er dan gewoon boekjes en speelgoed van je kind in zetten? En dan een mooie plant bovenop.
Tijd om van die kartonnen boekjes te kopen, huphup!
Vinden kinderen helemaal leuk om zelf te kunnen pakken.
Therdex vonden wij er op de staal wel mooi uitzien, maar toch iets te glanzend ofzo. We hebben nu gekozen voor hebeta/montinique. Vloer wordt over 2 weken gelegd, dus ben heel benieuwd hoe dat uitpakt!
ben erg benieuwd, zou je mij op de hoogte willen houden?
Ja hebben wij! Tot nu toe erg tevreden over, ligt er nu iets meer dan een jaar in. Montinique licht eiken is het.Screenshot_20200626-212158_WhatsApp|243x500 (Sorry weet nog niet zo goed hoe het hier werkt met foto’s uploaden, haha)
Ik wil heel graag een olijfgroene badmat, maar onvindbaar. Had een groene van Ikea besteld, maar die is meer blauw-groen. Mocht iemand er ergens een tegenkomen… Ik hoor het graag!
Zoiets? Als ik google op olijfgroene badmat kom ik er in ieder geval wel een aantal tegen!
Najaaaaa heb me drie weken geleden suf gegoogled in drie talen. En toen dus gekozen voor die groene van de Ikea, die afgelopen week bezorgd werd en dus lelijk is. Thanks!
Edit: die van de Bijenkorf is perfect, maar uiteraard niet voorradig.
Ziet er mooi uit! Heb jij ook plintjes erbij genomen of band en bies?
Dank! We zijn er ook erg blij mee! Veel complimenten over gehad. Is bij ons maar een kleine ruimte in huis dus we hebben er voor gekozen om geen plint, band of bies te nemen. Iemand die ik ken heeft de hele benedenverdieping met deze vloer en ook geen band of bies. Staat daar mooi ruimtelijk! Ik denk dat het een beetje van je smaak en de ruimte afhangt, ik vind zowel zonder als met mooi! Succes met uitkiezen!
https://www.keessmit.nl/forza-citerna-hoek-loungeset-4-delig-118939.html
Wij hebben deze van Kees Smit, die kun je ook uitbreiden met tussenstukken of er een stoel bij kopen. Ik weet niet wat je budget is, maar hij zit wel echt heerlijk.
Ik vind dat wel een mooie kleur, hoor. Kan het moeilijk beoordelen of het te licht is, en of het bij het kleed past, maar niet slecht. Ik hou wel van zo’n vergrijsde tint.
Als je donkerder wilt, ik heb in de gang de Indigo blauw van de huismerk kalkverf (supermat) van de Kwantum. Vind ik een erg mooie kleur donkerblauw, totaal niet “paars”, mooi mat, en toch, onder alle lichtomstandigheden blijft het blauw (als in, het wordt niet zwart of bruinig/antraciet).
Deze: https://www.kwantum.nl/krijtverf-ashford-sons-donkerblauw-0321011
Vind je dat petrolblauw niet mooi? Vind die niet zo goed in de Flexa-app, maar vind dat echt zooo mooi bij cognac en bij het groen van planten.
Hague Blue van Farrow&Ball is (vind ik) een prachtige donkerblauwe kleur. Of is je kleed ook donkerblauw? Dan zou het miss weer wat te donker kunnen worden.