Interieurtopic #2 (Deel 1)

https://www.vandyckshop.nl/houston-co010-olive-groen-badmatten.html#details

2 likes

Ziet er mooi uit! Heb jij ook plintjes erbij genomen of band en bies?

Dank! We zijn er ook erg blij mee! Veel complimenten over gehad. Is bij ons maar een kleine ruimte in huis dus we hebben er voor gekozen om geen plint, band of bies te nemen. Iemand die ik ken heeft de hele benedenverdieping met deze vloer en ook geen band of bies. Staat daar mooi ruimtelijk! Ik denk dat het een beetje van je smaak en de ruimte afhangt, ik vind zowel zonder als met mooi! Succes met uitkiezen!

1 like

https://www.keessmit.nl/forza-citerna-hoek-loungeset-4-delig-118939.html

Wij hebben deze van Kees Smit, die kun je ook uitbreiden met tussenstukken of er een stoel bij kopen. Ik weet niet wat je budget is, maar hij zit wel echt heerlijk.

2 likes

Ik vind dat wel een mooie kleur, hoor. Kan het moeilijk beoordelen of het te licht is, en of het bij het kleed past, maar niet slecht. Ik hou wel van zo’n vergrijsde tint.
Als je donkerder wilt, ik heb in de gang de Indigo blauw van de huismerk kalkverf (supermat) van de Kwantum. Vind ik een erg mooie kleur donkerblauw, totaal niet “paars”, mooi mat, en toch, onder alle lichtomstandigheden blijft het blauw (als in, het wordt niet zwart of bruinig/antraciet).

Deze: https://www.kwantum.nl/krijtverf-ashford-sons-donkerblauw-0321011

1 like

Vind je dat petrolblauw niet mooi? Vind die niet zo goed in de Flexa-app, maar vind dat echt zooo mooi bij cognac en bij het groen van planten.

1 like

Hague Blue van Farrow&Ball is (vind ik) een prachtige donkerblauwe kleur. Of is je kleed ook donkerblauw? Dan zou het miss weer wat te donker kunnen worden.

1 like

Ik heb blueberry dream op mijn muren zitten, vind het eigenlijk net iets te grijs. Daardoor oogt het wat dof ofzo.

2 likes

Kan iemand mij eens helpen ?

Welk kleed zouden jullie kiezen bij deze inrichting

afbeelding

Is je muur groen? Dan zou ik voor de 1e gaan (die met heet meeste groen). Ik denk dat dat elkaar wel mooi versterkt!

Word het dan niet te groen denk je ? :rofl:

Een poll is misschien handiger, maar ik zou ook voor de groene gaan!

Nee ik denk dat het wel mooi staat. Het is ook niet mega groen en je muur ook niet. Ik weet natuurlijk niet hoe groen de rest van je kamer is, maar hier zal het vast mooi staan.

Verder witte muren en alles vrij rustig.
Twijfel zelf tussen de groene en de roze/rode

1 like

Ik zou voor de rode gaan. Denk dat de andere twee de ruimte heel koel gaan maken

7 likes

Ik denk ook de rode!

Vraagje, wij zijn bezig met onze tuin/overkapping. Nu heb ik gister een zwarte wicker stoel gekocht. Daar zit een donkergrijs kussen in die ik niet zo mooi vind bij de bank. Heb er voor het idee even een gele plaid overheen gedaan, maar vind dit iets te geel. Iemand tips voor wat ik er overheen kan leggen? Dacht zelf beige bv maar dat wordt weer zo snel vies.

Samenvatting

Oh en de onderkant zit nog ingepakt haha ziet er een beetje gek uit zie ik

4 likes

Echt heeel mooi. Waar is je loungeset van?

1 like

Ik heb hier nog zo’n groene liggen, mag je best hebben. :hugs:

1 like

Dankjewel. Hij is van Karwei, het is de Kopenhagen.

1 like

Ik vind die gele op de foto heel leuk, maar als je dat zelf echt niets vind misschien meer een terracotta kleur? Of olijfgroen?

1 like