Interieurtopic #2 (Deel 1)

Ik heb blueberry dream op mijn muren zitten, vind het eigenlijk net iets te grijs. Daardoor oogt het wat dof ofzo.

2 likes

Kan iemand mij eens helpen ?

Welk kleed zouden jullie kiezen bij deze inrichting

afbeelding

Is je muur groen? Dan zou ik voor de 1e gaan (die met heet meeste groen). Ik denk dat dat elkaar wel mooi versterkt!

Word het dan niet te groen denk je ? :rofl:

Een poll is misschien handiger, maar ik zou ook voor de groene gaan!

Nee ik denk dat het wel mooi staat. Het is ook niet mega groen en je muur ook niet. Ik weet natuurlijk niet hoe groen de rest van je kamer is, maar hier zal het vast mooi staan.

Verder witte muren en alles vrij rustig.
Twijfel zelf tussen de groene en de roze/rode

1 like

Ik zou voor de rode gaan. Denk dat de andere twee de ruimte heel koel gaan maken

7 likes

Ik denk ook de rode!

Vraagje, wij zijn bezig met onze tuin/overkapping. Nu heb ik gister een zwarte wicker stoel gekocht. Daar zit een donkergrijs kussen in die ik niet zo mooi vind bij de bank. Heb er voor het idee even een gele plaid overheen gedaan, maar vind dit iets te geel. Iemand tips voor wat ik er overheen kan leggen? Dacht zelf beige bv maar dat wordt weer zo snel vies.

Samenvatting

Oh en de onderkant zit nog ingepakt haha ziet er een beetje gek uit zie ik

4 likes

Echt heeel mooi. Waar is je loungeset van?

1 like

Ik heb hier nog zo’n groene liggen, mag je best hebben. :hugs:

1 like

Dankjewel. Hij is van Karwei, het is de Kopenhagen.

1 like

Ik vind die gele op de foto heel leuk, maar als je dat zelf echt niets vind misschien meer een terracotta kleur? Of olijfgroen?

1 like

Ah olijfgroen had ik nog niet aan gedacht, dat kleurt straks ook leuk bij de planten. Thanks!

2 likes

Wat een mooie overkapping zeg :heart_eyes: .
Heel leuk ook die latjes aan de linkerkant.

Denk inderdaad dat olijfgroen er mooi bij kleurt!

Groen!

Ik vind dat geel wel fris, en je kunt het versterken met gele kussentjes op je loungebank!

2 likes

Wij zijn op zoek naar een vierkant kleed voor onder onze hoekbank. Iemand enig idee voor een woonwinkel of webshop waar we terecht kunnen? Heb zo’n beetje alles al gegoogled :weary:

Beide zijdes van de bank zijn ongeveer even lang en met de standaard rechthoekige maten (160x230 of 200x290) kunnen we niet uit de voeten.

Qua maat komen we ongeveer uit op 190x180 maar dat zou ook 200x200 of 190x190 kunnen worden als het nodig is.

We vinden zoiets heel mooi maar dit kleed heeft helaas de verkeerde afmetingen voor ons.

Op Rugvista kun je iig filteren op echt vierkante tapijten, misschien vind je daar wat? Op de meeste sites bestaat de categorie vierkant niet eens.

Rood/roze! Maakt het geheel wat zachter denk ik