Interieurtopic #2 (Deel 1)

Ah olijfgroen had ik nog niet aan gedacht, dat kleurt straks ook leuk bij de planten. Thanks!

2 likes

Wat een mooie overkapping zeg :heart_eyes: .
Heel leuk ook die latjes aan de linkerkant.

Denk inderdaad dat olijfgroen er mooi bij kleurt!

Groen!

Ik vind dat geel wel fris, en je kunt het versterken met gele kussentjes op je loungebank!

2 likes

Wij zijn op zoek naar een vierkant kleed voor onder onze hoekbank. Iemand enig idee voor een woonwinkel of webshop waar we terecht kunnen? Heb zo’n beetje alles al gegoogled :weary:

Beide zijdes van de bank zijn ongeveer even lang en met de standaard rechthoekige maten (160x230 of 200x290) kunnen we niet uit de voeten.

Qua maat komen we ongeveer uit op 190x180 maar dat zou ook 200x200 of 190x190 kunnen worden als het nodig is.

We vinden zoiets heel mooi maar dit kleed heeft helaas de verkeerde afmetingen voor ons.

Op Rugvista kun je iig filteren op echt vierkante tapijten, misschien vind je daar wat? Op de meeste sites bestaat de categorie vierkant niet eens.

Rood/roze! Maakt het geheel wat zachter denk ik

Ben voor de roze gegaan. Maar lief aanbod. :slight_smile:

3 likes

Iemand nog tips voor leuke webshops waar ze wat uniekere items hebben maar niet meteen heel duur? Ik ben nu denk ik alles wel langs gegaan dus ben opzoek naar inspiratie!

Dit is mijn rondje bookmarks als ik weer eens nestdrang heb:

Casa
Dille & Kamille
dutchhomelabel.nl
Hema
H&M Home
Ikea
Jysk
La Redoute
Leen Bakker
Lumz.nl
Maisons du Monde
Meubelpartner.nl
Naduvi.nl
Sfeer.nl
Sostrene Grene
Westwing
Westwing Now
Zara Home

(Niet dat ik verwacht dat je Ikea nog niet kent maar dit is wel heel de lijst haha)

12 likes

Heeft iemand tips voor waar ik mooie nepbloemen kan kopen?

Ahhh heel fijn, thanks!

Dank je wel!

Heeft iemand deze (of in andere kleur) stoel van Ikea? Reviews op de site zijn wel goed, maar ik vertrouw het forum veel meer. :star_struck:

Ik heb hem zelf niet, maar een vriendin van me wel in het zwart (nep)leer. Zit prima, maar ze heeft hem nog niet heel lang, dus geen idee hoe hij er na een tijdje gebruik aan toe is…

1 like

Ja, die heb ik. Zit heerlijk vind ik. Niet duur en heel makkelijk in elkaar te zetten. En vind ‘m echt prachtig!

1 like

Jaa, ik heb hem! Moet eerlijk zeggen dat ik vaker op mijn bank ga zitten (/hangen), maar zit heerlijk en vind hem nog steeds prachtig. Ik heb hem in grijs fluweel trouwens.

1 like

Ah jammer dat de beige niet meer verkocht wordt :sweat_smile:

Ja ik heb hem in grijs fluweel. Mijn vriend vind de stoel echt heerlijk zitten, ik zit er nooit in.

2 likes

De stoel zit echt lekker! Mijn vriend en ik gaan er vaak op zitten om te lezen.

2 likes