Dankjewel! Het muurtje is 2 meter hoog (had iets hoger gemoeten want nu kon de lat van de douchedeur er niet tegenaan, die ligt er nu op) en de tegels weet ik zo niet. Ik kan het vanavond wel even opzoeken op de factuur. Help me even herinneren.
Ohh ja dat scheelt wel, sorry had ik niet gezien!
Heb je al bij Kick Collection gekeken?
Heel mooi! Waar hebben jullie het badkamermeubel vandaan?
Hij is van Looox, de drawer box van 140 cm.
Ja! Toevallig gaan we morgen naar een winkel omdat ze daar de stoelen van Kick Collection verkopen, ben benieuwd!
Die van ons bevallen heel goed, velvet kuipstoeltjes. Maar heb meer mooie en betaalbare van ze gezien!
Jaa Kick is echt top! Ik heb de Ivy sinds kort en ben daar echt superblij mee!
Ik heb die toevallig op de gok besteld (zonder proefzitten). Zitten ze lekker?
Wow mooi @Oprah, ziet er echt chic uit! En is dat “gewoon” een IKEA bank? Vind dat altijd ook een mooi model
Ja, ik vind ze heel lekker zitten. Zacht, maar stevgi genoeg dat je er niet in wegzakt. Zithoogte en rugleuning zijn voor mij qua hoogte ook perfect. En ze zijn gewoon heel mooi haha, eigenlijk precies zoals op de foto’s en geen slap aftreksel oid.
Vraagje: ik ben door interieurjunkie helemaal verliefd geworden op de kleur Hague Blue van Farrow and Ball. Alleen past de prijs niet helemaal in het budget dat ik heb. Ik ben gisteren naar de Praxis gegaan om te vragen of de kleur misschien met een ander merk verf gemaakt kon worden. De medewerkster heeft de kleurcode opgezocht, maar gaf aan dat ze hem niet kon vinden (al moet ik daarbij wel de opmerking plaatsen dat ze het merk ook helemaal niet kende). Weten jullie misschien of het mogelijk is om deze kleur verf bij een andere winkel wel te laten mengen? Ik dacht namelijk ooit zoiets gelezen te hebben. Of misschien anders een kleur die er op lijkt?
Ik heb ook een kleur van farrow ball laten mengen in huismerk verf. Heb alleen de naam van de verf doorgegeven en geen kleurcode oid.
Laatst zag ik bij iemand op insta dat je via de site van verfwinkel . nl bijv. matte muurverf van Sikkens kan kiezen en dan in kleuren van Farrow & Ball kan laten mengen. Je klikt dan gewoon op een kleurenwaaier en hoeft geen kleurcode te weten (als ik het goed heb begrepen).
Ik zou even naar de gamma gaan, daar hebben ze het voor mij wel kunnen doen. Anders zou je ook een kleurenwaaier van farrow and ball kunnen bestellen (kost 2 euro oid) en dat op het oog kunnen matchen met een kleur uit de bouwmarkt
Ik zoek tips om ons raamkozijn op te leuken! Ik wil achter de jaloezie decoratie neerzetten, dus het moet smal zijn. Iemand een idee wat? Nu staan er een paar droogbloemen maar ik vind het nog steeds erg kaal en ongezellig.
Wij hebben met deze kleur onlangs de muur van onze slaapkamer gesausd en hij is idd prachtig! Bij ons in de stad zit een plaatselijke verfwinkel en die kan werkelijk alle kleuren mengen en dus ook van f&b. Dan krijg je m dus wel in een iets duurder soort verf gemengd zoals Sigma, maar die prijs vind ik alsnog erg meevallen!
Ik heb een verzameling verschillende groottes oude bruine glazen apothekersflessen van de kringloop staan aan de linkerkant en rechts allemaal potjes met plantjes.
Het is niet symmetrisch of gestileerd verder, maar dat vind ik juist altijd wel mooi.
Ik heb mooi, cheap laminaat van Bauhaus, maar dat zit in NL wel maar op 2 of 3 plaatsen volgens mij?
Ik heb goedkoop van Ikea. Prima kwaliteit!