Mag ik vragen waar ik dan aan moet denken, qua kosten? Ik ben wel wat uitgekeken op onze witte keuken maar kan me zo moeilijk voorstellen wat dit gaat kosten. Ik snap dat het niet precies kan, maar een ruime schatting is voldoende. Zowel voor laten spuiten als wrappen. Ben benieuwd!
Ik heb gisteren dit kleed gekocht en ik ben er zo verliefd op! Het was een flinke uitgave (grootste maat gekozen) maar het maakt de zithoek zoveel warmer en gezelliger
Wat leuk om te horen!! Blijven de bolletjes na 4 jaar ook nog mooi? Daar ben ik namelijk wel een beetje bang voor, dat ze uit elkaar gaan vallen na een tijdje
Dankjewel!
Mooi meteen ook even opgeslagen ter inspiratie!
Ik heb vorige week mijn huurhuis keuken zwart gemaakt met folie! Heel makkelijk en super resultaat!
Ikea zijn deze (ook) van! Of wist je dat al
Daar kan je wel proefzitten neem ik aan
@Suvi Wij ook! Meer de grijze versie heb ik dus net weer die andere geloof ik. Ook zo blij mee. Fijn dat ie mooi blijft! En veel mensen denken dat het die van Hay is, ook leuk, haha.
Denken jullie dat je een plat vloerkleed (denk iets van gewoven katoen) gewoon in een koude was in de wasmachine kunt wassen? Of is dat echt een te groot risico? Er zitten een paar lelijke vlekken op.
Iemand een tip waar je mooie stevige kussenvulling in maat 50x50 kan kopen? Wil graag dat de kussens mooi vol zijn en geen slappe hap.
Ja hoor, doe ik wel af en toe op 30 graden.
Ik doe er vaak 2 goedkopere kussens in. Heeeerlijk vol. Echt heel vol dus.
Ik heb of van Hema of van H&M kussens met donsveertjes van 50x50! Weet niet meer welke van de twee haha. Denk eigenlijk H&M
Ikea
Ik heb van Gamma de kleur âopperhoofdâ gemengd in Histor verf. Wel mooi, niet âwokeâ.
@Itsu @Batalash ik wil het denk ik toch wat lichter! We hebben een donkerbruine bank en dat maakt het geheel wel erg donker. Maar misschien dat we in de slaapkamer nog zoiets doen want vind het wel heel mooi!
Heeft iemand een tip voor kasten voor onder de wastafel die niet wit zijn? Ik ben net verhuisd en heb nu een vrij kille nieuwbouw badkamer. Ik heb eigenlijk alleen maar plek voor een kast onder de wastafel en ik kan vrijwel alleen maar witte kasten vinden. Ik zou het liefst iets van bamboe of hout willen maar iets een effen kleur vind ik misschien ook wel leuk.
VidaXL?
Ik heb zelf tot twee keer toe een kast bij vidaxl besteld en was echt slecht, gammel en ongelijke deuren etc⊠Ik zou daar dus niet bestellen, maar gewoon lekker naar de gamma ofzo gaan.sorry als je niks aan deze reactie hebt @Leilouka
Ikea?
Daar heb je er een paar die al kant-en-klaar zijn voor onder je wasbak in donkere houttinten, maar je zou ook zoân bamboe-kleurig kastje kunnen kiezen, moet je alleen zelf een gat in het blad zagen.