Denken jullie dat je een plat vloerkleed (denk iets van gewoven katoen) gewoon in een koude was in de wasmachine kunt wassen? Of is dat echt een te groot risico? Er zitten een paar lelijke vlekken op.
Iemand een tip waar je mooie stevige kussenvulling in maat 50x50 kan kopen? Wil graag dat de kussens mooi vol zijn en geen slappe hap.
Ja hoor, doe ik wel af en toe op 30 graden.
Ik doe er vaak 2 goedkopere kussens in. Heeeerlijk vol. Echt heel vol dus.
Ik heb of van Hema of van H&M kussens met donsveertjes van 50x50! Weet niet meer welke van de twee haha. Denk eigenlijk H&M
Ikea
Ik heb van Gamma de kleur âopperhoofdâ gemengd in Histor verf. Wel mooi, niet âwokeâ.
@Itsu @Batalash ik wil het denk ik toch wat lichter! We hebben een donkerbruine bank en dat maakt het geheel wel erg donker. Maar misschien dat we in de slaapkamer nog zoiets doen want vind het wel heel mooi!
Heeft iemand een tip voor kasten voor onder de wastafel die niet wit zijn? Ik ben net verhuisd en heb nu een vrij kille nieuwbouw badkamer. Ik heb eigenlijk alleen maar plek voor een kast onder de wastafel en ik kan vrijwel alleen maar witte kasten vinden. Ik zou het liefst iets van bamboe of hout willen maar iets een effen kleur vind ik misschien ook wel leuk.
VidaXL?
Ik heb zelf tot twee keer toe een kast bij vidaxl besteld en was echt slecht, gammel en ongelijke deuren etc⌠Ik zou daar dus niet bestellen, maar gewoon lekker naar de gamma ofzo gaan.sorry als je niks aan deze reactie hebt @Leilouka
Ikea?
Daar heb je er een paar die al kant-en-klaar zijn voor onder je wasbak in donkere houttinten, maar je zou ook zoân bamboe-kleurig kastje kunnen kiezen, moet je alleen zelf een gat in het blad zagen.
Heeft iemand een tip voor een fijne parasol die niet gelijk âŹ300 kost? Gewoon een vrij eenvoudige, 3 m doorsnee denk ik, bij voorkeur knikbaar. Kleur iets van beige, crème, taupe of zo
Ik ben alle websites van de bekende bouwmarkten en tuincentra afgegaan maar alle reviews zijn zo wisselend dat ik het niet meer weet
Ik heb mijne van de lidl!
Dat had ik van vrienden ook gehoord over die zweefparasols. Ik denk dat ik daarom gewoon voor een stokparasol ga, ik woon in een redelijk winderig stukje. Of zou je zoân zweefparasol wel echt aanbevelen?
Ik heb deze van de Intratuin, want ik wilde een langwerpige.
Ik heb vooral geinvesteerd in een parasolvoet, want die bepaald of het stevig staat of niet. Die heb ik van Tuinland. Ik had toen een geweldige aanbieding van 75 euro (ik geloof de variant van 40 kg) maar die zie ik nu niet op de site: https://tuinland.nl/nl/parasolvoet-lucca-swivel-wheels-zwart-60kg/product/137595/
Die voet is loodzwaar, maar ik kan 'm heel makkelijk verplaatsen door de wieltjes aan 1 kant. Ook heb ik bij de parasolhoes erbij gekocht, en de parasol is nog helemaal wit en schoon, ook al staat hij 365 dagen per jaar buiten.
Met dagen zoals gisteren zo blij met mn parasol!
Wij hebben JYSK Marktparasol AGGER en die is 40 euro en echt top. En ook nog wel eens in de aanbieding. Je hebt 'm in 250 en 300 dacht ik. Die kan je ook knikken.
Oh dat is ook best slim om gewoon een gat te zagen in een gewone kast. Ik heb nu een hoog rek (inderdaad van bamboe van Ikea) besteld wat nog net naast mijn wastafel zou moeten passen.
@lightbox Ik kwam er deze week dus achter dat de Lidl ook meubels verkoopt maar ben toch een beetje huiverig over de kwaliteit. Maar jou bevalt het goed dus?
Ja! Zeker voor de prijs. In elkaar zetten ging ook makkelijk (ik heb het niet zelf gedaan maar een vriendin van mij vond t makkelijkđ)
Advies gevraagd!
Ik wil graag een ronde tafel (want: mooi en kunnen meer mensen aan) maar ik wil ook per se een kleed onder mân eettafel (want: daar liggen mân huisdieren altijd zo lekker), wat voor kleed is mooi onder een ronde tafel? Een rond kleed vind ik zelf niet zo mooi⌠wat voor afmeting moet je dan hebben?
Ik vind bv deze tafel mooi: