Heeft iemand hier een idee waar ik een vloerkleed in deze stijl kan vinden? Dit is de Nepal van Zuiver maar die is wel erg prijzig dus ik zoek iets in deze stijl maar dan iets minder duur. Anders zit er niets anders op dan een paar maanden te sparen voor deze.
Ja de Kattrup! Maar die kleurige variant is helaas uit het assortiment .
Don’t blame me, blame pinterest😜 Ik snap je haha
De Scandinavische stijl zoals we die hier in NL gebruiken is echt wel van een paar jaar terug alweer. Maar dan gaat het inderdaad vaak over wit, licht hout, lichte meubels, grijs en andere neutralen. Anno 2020 zie je ook in Scandinavische interieurs veel meer kleur, op de wanden en in meubels.
Er is wel echt een verschil tussen bijvoorbeeld Zweeds en Deens. In Deense huizen zie je veel design (vaak van designers uit eigen land) en donker hout zoals walnoot, Zweeds is vaak wat lichter, meer eiken.
Dit vind ik leuke interieurs
Bij van die huisverbouwingsprogramma’s noemen ze die bovenste vaak landelijk. Het is natuurlijk niet helemaal die Rivièra Maison stijl van vroeger, dit is dan meer het landelijk anno 2020.
@jeg ook: ja klopt vind ik ook anders! Maar dit is wat ik vond bij ‘swedish design interior cottage’ en komt ook wel overeen met wat ik me herinner van de zweedse plattelandshuizen waar ik ben geweest. Dus het is niet altijd zo kil/minimalistisch als je vaak denkt
ik ben nu super benieuwd naar jouw interieur haha
Ik zie er twee op marktplaats staan, is dat geen optie? En dan eventueel laten stomen?
Die er nu op staat (Ik zie er 1?) is helaas aan de andere kant van het land dus dat is te ver reizen. Maar ik kan het wel eens in de gaten houden ja. Ben altijd een beetje bang voor vlekken/haakjes ofzo maar dat kun je natuurljk gewoon zien als je gaat kijken.
Ik zie er twee maar allebei in Amsterdam, ik denk dat dat dan te ver is?
Ik weet ook niet hoe lang hij al uit de handel is, maar als dat recent is zou je ook eens in de koopjeshoeken van ikeas kunnen kijken? Daar vind je soms ook nog oude producten!
Is nieuwe kopen geen optie? Is denk makkelijker en niet zo duur
Ik heb het geprobeerd maar het bleef niet zo heel lang mooi, de verf hechtte niet goed op kunststof en er kwamen snel krasjes en schilfers door het in en uit halen van de stekkers.
Nieuwe kopen scheelde een hoop frustratie.
Kijk wel even van welk merk de huidige frontjes zijn als je dit doet, want frontjes van merk A passen vaak niet op het binnenwerk van merk B en anders moet je de hele wandcontactdoos vervangen ipv alleen het frontje en dat is wel een dure (en lastige) grap.
Ik zoek een kast voor direct naast het aanrecht, met ongeveer dezelfde hoogte als het aanrecht. Eigenlijk een soort extra keukenkastje. Maar alle kasten zijn te hoog of te laag. Iemand misschien een goede zoekterm die ik wellicht nog niet geprobeerd heb? Het hoeft niet in de stijl van een keukenkast te zijn (juist niet eigenlijk).
Je zou een te laag kastje kunnen kopen en dan verstelbare pootjes eronder zetten? De meeste keukens worden op die manier onder de kastjes ook op aanrechthoogte gebracht. De pootjes zie je niet, omdat er zo’n afwerkplank onderaan zit.
Die Method pootjes verkopen ze iig ook los!
Een roltafel? Zo heet het iig bij de IKEA, zijn een soort verrijdbare keukeneilanden. Die van mij is op dezelfde hoogte als mijn aanrecht.
Dat is wel een idee, alleen wil ik er niet een massief blok bij aan. Liever iets luchtigers voor het oog op hoge pootjes.
@C3PO ik zat er al wel aan te denken om er zelf een plaat van marmer oid op te leggen zodat je ook echt extra werkruimte krijgt. Helemaal hetzelfde als de keuken word het toch niet. Ik heb een open keuken en wil wel graag een beetje dat het bij de woonkamer e.d. Blijft passen. Het is echt lastig. Heb denk ik alle webshops al wel uitgespeeld haha. Ik ben ook wel erg kieskeurig wat interieur betreft, maakt het er niet makkelijker op :’)
Heb ik ook naar gekeken. Maar wil toch liever een dichte kast met deuren of lades zodat er extra opbergruimte komt. En omdat ik een open keuken heb wil ik het wel rustig houden omdat in de rest van de woonruimte al genoeg losse dingen staan.