Die er nu op staat (Ik zie er 1?) is helaas aan de andere kant van het land dus dat is te ver reizen. Maar ik kan het wel eens in de gaten houden ja. Ben altijd een beetje bang voor vlekken/haakjes ofzo maar dat kun je natuurljk gewoon zien als je gaat kijken.
Ik zie er twee maar allebei in Amsterdam, ik denk dat dat dan te ver is?
Ik weet ook niet hoe lang hij al uit de handel is, maar als dat recent is zou je ook eens in de koopjeshoeken van ikeas kunnen kijken? Daar vind je soms ook nog oude producten!
Is nieuwe kopen geen optie? Is denk makkelijker en niet zo duur
Ik heb het geprobeerd maar het bleef niet zo heel lang mooi, de verf hechtte niet goed op kunststof en er kwamen snel krasjes en schilfers door het in en uit halen van de stekkers.
Nieuwe kopen scheelde een hoop frustratie.
Kijk wel even van welk merk de huidige frontjes zijn als je dit doet, want frontjes van merk A passen vaak niet op het binnenwerk van merk B en anders moet je de hele wandcontactdoos vervangen ipv alleen het frontje en dat is wel een dure (en lastige) grap.
Ik zoek een kast voor direct naast het aanrecht, met ongeveer dezelfde hoogte als het aanrecht. Eigenlijk een soort extra keukenkastje. Maar alle kasten zijn te hoog of te laag. Iemand misschien een goede zoekterm die ik wellicht nog niet geprobeerd heb? Het hoeft niet in de stijl van een keukenkast te zijn (juist niet eigenlijk).
Je zou een te laag kastje kunnen kopen en dan verstelbare pootjes eronder zetten? De meeste keukens worden op die manier onder de kastjes ook op aanrechthoogte gebracht. De pootjes zie je niet, omdat er zoān afwerkplank onderaan zit.
Die Method pootjes verkopen ze iig ook los!
Een roltafel? Zo heet het iig bij de IKEA, zijn een soort verrijdbare keukeneilanden. Die van mij is op dezelfde hoogte als mijn aanrecht.
Dat is wel een idee, alleen wil ik er niet een massief blok bij aan. Liever iets luchtigers voor het oog op hoge pootjes.
@C3PO ik zat er al wel aan te denken om er zelf een plaat van marmer oid op te leggen zodat je ook echt extra werkruimte krijgt. Helemaal hetzelfde als de keuken word het toch niet. Ik heb een open keuken en wil wel graag een beetje dat het bij de woonkamer e.d. Blijft passen. Het is echt lastig. Heb denk ik alle webshops al wel uitgespeeld haha. Ik ben ook wel erg kieskeurig wat interieur betreft, maakt het er niet makkelijker op :ā)
Heb ik ook naar gekeken. Maar wil toch liever een dichte kast met deuren of lades zodat er extra opbergruimte komt. En omdat ik een open keuken heb wil ik het wel rustig houden omdat in de rest van de woonruimte al genoeg losse dingen staan.
Ik zocht dit ook en kon het niet vinden voor een fatsoenlijke prijs. Dus nu ga ik het samen met mān vader maken.
Je kunt nog zoeken op keuken trolley misschien, maar dat zijn inderdaad vaak niet de goede afmetingen.
Welke eettafelstoelen zouden hier mooi bij staan?
Dit lijkt heel erg op de tafel die wij hebben gekozen, maar die is van in.house en heet canarias. We hebben stoelen van in.house jela gekocht. prijzig, maar we vond ze erg mooi. Ik weet dat er ook mensen zijn die het te druk vinden wat betreft de stoelpoten in combinatie met de spinnenpoot van de tafel, maar ik vond het zo chill dat ik kan draaien. Als er vriendinnen langskomen zit ik ook het liefst heel lang aan tafel.
Haha, is nu wel een erg lang verhaal geworden.
Maar wel korfbalhoofdstad van Nederland, wat zeg ik, Europa
Haha ja meest ongeĆÆnspireerde namen ever
Wij gaan binnenkort onze badkamer laten verbouwen. Heeft iemand nog speciale tips of dingen waar we op moeten letten?
Daar hebben we helaas geen plaats voor, de indeling staat vrij vast denk ik. Weinig opties ivm een flink raam en een deur!
Stem je muur en vloertegels op elkaar af qua formaat, en laat de tegelzetters ze āin lijnā leggen, zodat je niet dit soort lelijke niet strokende voegen krijgt:
Als je een mat toilet bijvoorbeeld neemt, neem dan ook een matte wastafel etc!
En als toevoeging hierop: zorg dat je badkamer een goede maat heeft. Onze tegels waren 60x60 en de muur was 2,43. Dat zou betekenen dat er een strook van 3 cm moest komen. Dat vonden we verschrikkelijk dus we hebben er uiteindelijk nog 3 cm stuc op laten zetten zodat we niet die strook zouden hebben. Duur grapje, maar het zijn wel de details die af maken.