Interieurtopic #2 (Deel 1)

Daarom eigenlijk altijd beter om te witten voordat je gordijnen hangen en er ingericht is. Maar snap dat je bij nieuwbouw denkt: ohhh joh is al wit. En dan wordt het groezelig :sob:. Het verven zelf is minder werk dan het afplakken etc, to be honest.

Heb wel alles gewit en toch zitten er al vlekjes op de muren, dat voorkom je toch niet helaas

2 likes

Ja ik dacht eerst ook: ‘oh het is wit’ en toen kwamen de meubels en ging ik me steeds meer storen aan die gelige toon. Nu echt spijt :sweat_smile:

Maar zou alleen de woonkamer/keuken dan willen doen

Ik zou het doen! Is echt niet zo heel veel werk, helemaal als het al redelijk wit is kan je misschien zelfs wel na 1 laag stoppen? Ben je denk 1 dag mee bezig

Ja ik heb dat ook! Pasgeleden ingetrokken en alles geverfd, maar vind het toch te gelig. Zei het gister voor het eerst voorzichtig tegen m’n vriend maar die kreeg bijna een rolberoerte toen ik zei dat ik het eigenlijk in de herfst opnieuw wil doen.

2 likes

Ik heb laatst alles gewit met m’n ouders in hun huis, de hele beneden verdieping inclusief de kozijnen. Het is even doorwerken, maar na drie dagen ben je klaar en kun je er weer jaren tegen aan!

@Neroli @PannenkoekenPlantje
Kijk eens bij Pronto Wonen, ik zag daar in de showroom voor heel aardige prijzen ovalen tafels.

1 like

Een tijd terug vroeg ik om advies voor behang in de wc. Uiteindelijk hebben we het toch gedaan en ik ben zo blij met het eindresultaat!
Er komen nog wat accessoires natuurlijk, maar voor nu vind ik het echt heel leuk.

weg foto ivm privacy

42 likes

Oeh deze heb ik gisteren ook gekocht voor in de eetkamer!
Ik heb juist een donkergroene bank en combineer dat met een oudroze kleur op de muur en dit behang, haha.

Prachtig!

1 like

Ah leuk! Ik heb ook oudroze op 1 muur maar dat staat best ver van m’n bank af. Ben benieuwd hoe het bij jou wordt!

Wauw!! Echt heel erg leuk! :heart_eyes:

1 like

@Shaaar Ik ging even op Kvik keuken zoeken op het forum en stuitte weer op jouw prachtige keuken. Hoe bevalt het werkblad? Volgens mij hadden we dezelfde gekozen!

Dit werkblad

Wij gaan vrijdag de laatste check doen en dan wordt hij in de herfstvakantie geplaatst.

1 like

Bevalt erg goed (het is zwart structuur compactlaminaat)! Hij staat nu een jaartje en dat zie je er niet op (geen krassen of iets). Het oogt als steen, je ziet ook nergens zo randje wat je vaak wel hebt bij laminaat. Ik gebruik vaak wel onderzetters (advies kvik), maar als ik er geen kan vinden doe ik de pan gewoon op het blad en dat geeft geen schade. Enige nadeel: je moet vaak wel echt poetsen door de structuur anders oogt t al snel smoezelig.

Gefeliciteerd met je nieuwe keuken! Je nam de zwarte toch? Een vriendin van mij heeft die staan en vind hem echt prachtig.

Heel erg tof!

1 like

Dille & kamille

Kringloop!

2 likes

CASA?

IKEA heeft nieuwe die leuk zijn vind ik (GLADELIG) heten ze. Of Porto van HEMA.

De opruimhoek van de Blokker

Tof, dit behang heb ik op 3 panelen boven de bank! En verder idd oudroze gordijnen en een groene wand.

1 like