Interieurtopic #2 (Deel 1)

De kleur op de foto van @ClaireCharlotte vind ik echt mooi, dat is precies wat ik zoek! Maar kennelijk verschilt het dus wel heel erg hoe het ‘valt’… Aargh lastig haha.

Ik moet nog 2 maanden wachten op de sleutel van mijn nieuwe huisje, dus dan weet ik ook pas hoe het er daar uit zal zien. We hebben nu heel veel wit in huis, en willen graag meer kleur na de verhuizing. Maar ik vind het toch spannend merk ik

1 like

Bij ons pakte Denim Drift ook donkergrijs uit. Was echt een tegenvaller. Wij wilde ook mooi donkerblauw. Wij zijn voor Flexa blueberry dream gegaan!

1 like

Je kan het beste gewoon die kleurtesters kopen van flexa. Ik had testers van denim drift en toevallig ook blueberrydream, en dan nog eentje. Als je die aanbrengt op de muur zie je direct welke het mooiste is!

1 like

en @LapizLazuli

Het is Karwei IG-PS 1065!

2 likes

Ja, je kan ook tape plakken, siliconenkit spuiten op de rand, uitwrijven met vinger, over de tape en natte kit schilderen, tape wegtrekken.
Superstrak.

1 like

Tromgeroffel :drum: wij gaan na 8 maanden een kleur schilderen in onze hele witte nieuwbouwwoning…

Samenvatting

:joy::joy:

35 likes

@LapizLazuli
Dit hebben wij ook gedaan en het is echt heel strak geworden! Wel de anti-craquelé schilderskit gebruiken! En de tape snel weghalen, als de verf nog nat is.

Hey! Ik ben wel benieuwd naar jouw Ammonite op de muur! Zou je deze willen delen? Mag ook privé! :slight_smile:

Nog tips voor op welke hoogte de lambrisering moet?

Ik wil mijn wc een opknapbeurt geven, maar niet mega veel
Geld uitgeven want het is een huurhuis.

Dit is de tegelkleu en de muren zijn gewoon wit nu. Ik wil de muren verven, maar twijfel een beetje welke kleur. Alle accessoires zijn zwart nu (plankje, handdoekjes etc). Hebben jullie enig idee welke kleur mooi staat? Heeft iemand ook een meubel in de gang waar je schoenen en jassen in kwijt kan? Ik heb nu een ikea pax van 35 cm diep, maar ben er toch niet tevreden over.

Ik vind 1.20m de perfecte hoogte

Groetjes Spuit 11 :wink:

————————————————

1 like

Ik heb Ammonite laten mengen bij de Gamma en de kleur is echt prachtig geworden vind ik!

Iemand een leuk idee over de aankleding van onze woonkamer?

Ik wil in ieder geval een andere salontafel. Deze komt uit het vorige huis, maar hij is hier te klein. Ik weet alleen niet zo goed wat leuk zou staan. Ik ben ook een beetje aan het kijken naar mooie vloerkleden om meer warmte toe te voegen, en er moet natuurlijk iets aan de muur boven de bank.

De hoge eettafel die je op de foto’s ziet staan (licht blad met zwarte poten) kan je wegdenken, die staat daar klaar om opgehaald te worden.

Foto's van de woonkamer

Ik zou dat kleed bij de action halen voor niet al te duur

Dan krijg je dit idee en misschien de z.uiver tafel die hier goud is in koper

2 likes

Wat een leuk tv meubel zeg! Waar heb je die van?

Haha die neem ik liever niet als info bron😉

1 like

Dan ga je toch lekker googlen :rofl:

3 likes

LOVE JOUW BANK!

Eigenlijk wat je zelf al zegt. Een kleed, iets boven de muur. Misschien wat leuke accessoires in de kast naast de deur? En ik zeg dat altijd: planten!!

Ik vroeg mij af of er ook iemand is die een gietvloer heeft en hoe dit bevalt? Ik twijfel tussen een gietvloer en een houten vloer. We hebben een hond dus ben benieuwd of het veel schoonmaakwerk is en of jullie nog steeds tevreden zijn na 1/2 jaar? Alvast bedankt :blush: