Ik vroeg mij af hoe jullie het doen met meubels kopen. Het zit namelijk zo, mijn vriend en ik gaan samenwonen, wonen nu nog allebei thuis dus we hebben eigenlijk bijna geen meubels en moeten alles nieuw kopen. Nu ja goed, mijn idee is dan ikea, kwantum, jysk,… Maar mijn vriend wil alles van montel, zuiver, fest,… Heel mooi allemaal hoor maar dan is onze spaarboek helemaal leeg en daar voel ik mij niet goed bij? Ik voel me zo slecht hierover, we hebben veel gespaard en het geld is er wel om iets duurdere meubels te koop maar ja, spaargeld is er dan ook niet meer. Dus hoe hebben jullie het gedaan? Direct ‘mooie’ meubels of toch eerst wat goedkoper en geleidelijk aan vervangen?
Oh en ik ben gierig, echt gierig, ik stoor me er zelf aan maar ik denk echt 10 keer na voor ik iets van kledij koop ofzo dus meubels zijn voor mij echt een ramp. Ik ben er letterlijk ziek van dat ik zoveel geld moet uitgeven. Ook al omdat we al maanden aan het verbouwen zijn en ik zie mijn spaargeld echt steeds meer en meer zakken en zou me er zo slecht bij voelen als er amper nog iets op mn rekening staat.