Dat is inderdaad niet de bedoeling, het is zo’n leuk proces ook! Hopelijk kun je er nog een beetje van genieten.
Ik ben op zoek naar zo’n soort poef:
Maar dan niet in een velvet achtige stof. Deze is van Made en die hebben ze opeens niet meer, net toen ik wilde bestellen helaas. Weet iemand iets soortgelijks (of iets anders leuks in de kleur grijs)? Ik vind ze dus alleen maar in velvet.
Jaa love Kick! @Baratheon als je ze zou willen kopen zou ik even hun facebook of instagram in de gaten houden. Ze hebben best vaak kortingsacties (per type stoel gaan die acties) met €20 of €30 korting per stoel. Heeft mij paar maanden terug €120 bespaard!
Kan de Kameraad van Dykk aanraden. Is alleen niet verstelbaar.
Volgens mij hebben ze bij de outlet van loods5 in Zaandam stoelen staan die hier op lijken
Bij Rivièra maison hebben ze ook zulk soort poefjes
Dille en Kamille heeft mooi servies altijd!
Wij zijn nu een jaar aan het sparen (en gaan nog een jaar sparen) voor alle meubels, maar we gaan niet direct alles ineens uitgeven. Waarschijnlijk wel alle grote meubels ineens, maar als ik bijvoorbeeld geen leuke (goede) eettafel zie, dan kopen we dat ook nog niet en gebruiken we onze oude nog. Accessoires e.d. ga ik als laatste pas kopen gewoon als we er ook echt al wonen.
Ik zou wel gewoon een bedragje aanhouden als buffer (spaargeld) en dat besteed je dan niet aan de meubels. Maar ik zou wel echt voor kwalitatief goede meubels gaan die er mooi uitzien en naar mijn mening vind ik die niet bij de kwantum, jysk etc. Maar goed, het moet wel in je budget passen en het is gewoon altijd verstandig om een buffertje te houden voor noodgevallen.
Ah dankjewel voor je reactie! We zijn toevallig vanochtend bij 2 gietvloerenzaken geweest en hebben de knoop doorgehakt. Wij gaan ook voor een gietvloer . Mooi dat hij zo goed bevalt bij jullie!
Dankje voor je berichtje! Ik heb ook erg veel verschillende verhalen gelezen. De een is er blij mee en de ander totaal niet. We hebben de knoop doorgehakt om er toch voor te gaan dus hopelijk hoor ik bij de eerste groep haha. Het wordt eentje met een swirl erin en iets donkerder van kleur zodat het vuil (hopelijk) wat minder opvalt. En wie weet in de toekomst toch maar gaan voor een robot stofzuiger ;).
Hout vind ik ook prachtig, mooi dat jullie dat in het hele huis hebben liggen.
Bedankt voor de tip . Goed om te weten dat tegels ook erg mooi kunnen zijn!
Ik zag vandaag dat op Veneta 5% korting is op plissegordijnen.
Hebben jullie gezien dat ook weleens korting op aluminium jaloezien gegeven wordt? Want dan wacht ik wel
Volgens mij heeft Laura Brijde een kortingscode van 5% op alles? Weet niet meer precies!
Hm kan niks vinden. Ik denk dat ik ze ga mailen of bellen en korting vragen
Bedankt voor de tip, posters zitten nu superstrak in de lijsten!
Long shot maar misschien weet iemand hier iets: ik zoek eetkamerstoelen in een soortgelijk model als hieronder, maar ik wil geen zwarte, maar houten poten én geen fluweel/velours stof. Liefst een beetje leuke kleuren zoals roze of groen en niet astronomisch duur. Mocht iemand een tip hebben, dan hoor ik het heel graag!
Dit misschien? Nu wel uitverkocht, maar je kan een berichtje krijgen als ze weer leverbaar zijn.
Ik zag van de week wel veel stoelen in de app Limango van Maison Montaigne. Misschien zou je daar eens een kijkje kunnen nemen.
Oeh thanks voor de tip! Heel goedkoop ook!
Ik heb ook weer een vraag! Waar koop je een mooi plaid voor op de bank? Er is online eindeloos veel te vinden, maar het is zo moeilijk inschatten welken in het echt een beetje mooi zijn. Of zijn er misschien bepaalde materialen om naar te zoeken of juist vermijden?