Interieurtopic #2 (Deel 1)

Ik zag vandaag dat op Veneta 5% korting is op plissegordijnen.

Hebben jullie gezien dat ook weleens korting op aluminium jaloezien gegeven wordt? Want dan wacht ik wel :hugs:

Volgens mij heeft Laura Brijde een kortingscode van 5% op alles? Weet niet meer precies!

Hm kan niks vinden. Ik denk dat ik ze ga mailen of bellen en korting vragen :nerd_face:

Bedankt voor de tip, posters zitten nu superstrak in de lijsten! :sunglasses:

2 likes

Long shot maar misschien weet iemand hier iets: ik zoek eetkamerstoelen in een soortgelijk model als hieronder, maar ik wil geen zwarte, maar houten poten én geen fluweel/velours stof. Liefst een beetje leuke kleuren zoals roze of groen en niet astronomisch duur. Mocht iemand een tip hebben, dan hoor ik het heel graag!

1595203-eetkamerstoel-oslo-1 8714713085774_0

Dit misschien? Nu wel uitverkocht, maar je kan een berichtje krijgen als ze weer leverbaar zijn.
1 like

Ik zag van de week wel veel stoelen in de app Limango van Maison Montaigne. Misschien zou je daar eens een kijkje kunnen nemen.

Oeh thanks voor de tip! Heel goedkoop ook!

Ik heb ook weer een vraag! Waar koop je een mooi plaid voor op de bank? Er is online eindeloos veel te vinden, maar het is zo moeilijk inschatten welken in het echt een beetje mooi zijn. Of zijn er misschien bepaalde materialen om naar te zoeken of juist vermijden?

Ik heb deze muur geverfd maar erger me enorm aan dat stuk eronder wat half witgeel is en half donkerblauw. De andere witte muren heb ik onderaan ook wit gemaakt. Ik twijfel nu of ik dat gedeelte hier beige maak of wit doe. (Beige lijkt me gemakkelijker verven en sneller pakken, wit is misschien mooier?)

Wat vinden jullie?

• Wit
  • Beige
  • Anders namelijk…

0 stemmers

Ik mag de kleuren bepalen van onze tijdelijke SLG/BSO-locatie. YAS!

Het is momenteel dus feloranje, felrood en lichtgeel en mijn collega en ik waren zo bang dat we er niets aan mochten doen omdat het maar voor een jaartje is. Kreeg ik zojuist een mail dat ik het mag aanpakken. :joy:

Hartverzakking

Ik wil het wit met een lichte groentint maken. Misschien wel de gehate Early Dew haha.

1 like

Ik zou het zo laten gewoon? Is toch niet zo erg en staat zoals ik zie ook vol met kinderspeelgoed en spullen.
Tenzij het lelijk is geworden zou ik er niks aan doen.

3 likes

Nee, wij vinden dit echt verschrikkelijk (dit is ook nog niet ons meubilair, duurt nog 7 weken). Wij zijn mening dat de kinderen kleur geven aan de ruimte. Dit is voor ons als teveel prikkels haha. :sweat_smile:

Onze nieuwbouw wordt wit grijs en zwart. :joy:

2 likes

Is MaisunduMonde betrouwbaar ? Heb daar enorm mooie dressoirs gezien maar twijfel enorm want het zegt me niks, zie zo snel geen adres in NL etc.

Wat ik besteld heb ging gewoon goed en was naar wens!

Het zit net onder Antwerpen, vriendin van me gaat er as zaterdag heen om een bank te proberen.

Bij mij ging de bestelling helemaal goed! Er stond op de site dat de bezorging vertraagd kon zijn in verband met corona, maar uiteindelijk had ik het eerder binnen dan de verwachte levertijd. Het kastje dat ik bestelde is ook precies zoals de foto’s en gewoon een mooie kwaliteit.

In België is het een heel bekende en betrouwbare winkel voor zover ik weet. Wel vind ik de prijs/kwaliteit verhouding niet top, vaak te dure meubels of accessoires van redelijk lage kwaliteit.

Ik heb slechte ervaringen. Begin maart een tafel besteld en hij is 2 weken terug geleverd.

Eerst kwam het Corona verhaal, daarna was hij kapot gegaan in het magazijn, toen ik belde kwam er plotseling op dat moment een nieuwe vracht binnen toen duurde het weer weken voordat hij klaar was gemaakt voor transport en toen stond hij bijna 2 maanden bij het transport bedrijf.

Na ongeveer 20 keer gebeld te hebben is hij eindelijk bezorgd… maar het heeft heel erg veel moeite gekost.

Zag ik toevallig deze week bij Zara Home! Moment…

1 like