Leuk!
Ik wil een ivar kast van Ikea gaan verven in onze inloopkast. De kasten die er staan zijn groen
Ik wil graag een kleur die een beetje in het vloerkleed terugkomt.
Ik twijfel nu over dandy dust (ben bang dat die wat saai wordt maar die is wel rustiger)
Of indian spice
Leuke kleurencombinatie! Ik zou wel een tester proberen als ik jou was. De tester die ik had van flexa van Dandy Dust was op de muur (dus wel muurverf) heel lelijk vlekkerig/niet dekkend en echt bruin en niet mooi zoals kleurvlak in jouw post.
Wij zijn er toen heen gereden voor een salontafel (die niemand wil kopen en nu ruimte in staat te nemen in de schuur haha) en ik vond het echt een leuke winkel!
Salontafel is van prima kwaliteit
Heeft iemand een hoekkast in de slaapkamer staan? Bevalt het? Ik wilde eigenlijk een kledingkast tegenover mijn bed zetten, maar ik ben bang dat het te krap wordt.
Ja ik 2! Een grote van 90x90 (volgens mij) met 3 schappen in de keuken en een met één rekje ook voor op slaapkamer met lijstjes. Ik stuur je even een DM!
Je eettafel is tegenwoordig ook een thuiswerkplek…
En je bent nu een werkende single en doet veel buitenhuis, maar misschien word je wel een burgerlijke thuis-kok zodra je single-af bent en vind je het lekker om dan romantisch tegenover elkaar aan tafel te zitten
Ik kan niet geloven dat ik dit ga zeggen over een Ikea kastenwand (vermoedelijk) maar WAT MOOI.
Haha het is inderdaad Ikea. Dankjewel!
Ik ben dus mijn nieuwe huis aan het inrichten maar ik richt dat niet in voor mezelf maar voor een fictief persoon die ik denk te worden als ik in mijn nieuwe huis woon. Iemand die elke dag aan tafel eet en nooit meer in bed, iemand die elke week sport, etc.
Welke salontafel heb je gekocht? Ik heb er nog eentje nodig, zou toevallig zijn als het een beetje is wat ik zoek.
@Flamoes Een nieuw huis voelt ook wel een beetje als een reset van bepaalde gewoontes, dat kan best goed werken! Ik had in ons vorige huis niet echt een chille bank, dus ik ging altijd laptoppen/eten/werken in bed. Ik heb mezelf nu vanaf het begin voorgenomen om dat niet meer te doen, en dat is heel snel gewenning geworden dat de woonkamer mijn nieuwe chillplek is.
Ik vind die Indian space wel heel erg mooi. Die heeft ook wat meer contrast met je vloerkleerd dan Dandy dust. Ik zou het wel weten!
Haha love dit soort opzichtige ‘kennen jullie dit merk/deze vlogger/deze winkel? Vind het echt suuuperleuk!’ en dat iemand het dan ook direct flagt haha
Lol. Ik dacht al, huh waarom is dit bericht verborgen maar het is inderdaad wel heel opzichtig.
Haha “van veel NLse retailers” - zei niemand ooit leuke foldertekst.
“Hout of bamboe” is what did it for me haha. We snappen het Celine, je verkoopt bamboe.
Wat voor kledingkast hebben jullie? Ik heb altijd heel luxe ruimte gehad voor een inloopkast maar moet nu een kledingkast (voor 2 personen) in mijn slaapkamer kwijt. Ik vind alle kasten er zo klein uitzien. De kast komt misschien tegen een muur met een schuin dak te staan. Hebben jullie daar nog tips voor of ervaring mee? Ik ken natuurlijk wel de Pax kasten maar ben benieuwd wat jullie hebben of aanraden.
ik heb een houten kast van bamboebaas! ben er super tevreden mee. ik twijfelde tussen allerlei kasten van Nederlandse retailers en heb uiteindelijk “de kast” kunnen vinden.
In dit topic kreeg ik de tip om naar de Platsa van Ikea te kijken. Die kan je net als de Pax zelf samenstellen, maar dan ook met lage onderdelen zodat hij onder een schuin dak past. Je kan op de site precies de afmetingen van je muur met schuine dak opgeven en een kast bouwen die er in past, echt een uitkomst!
hahaha geniale reacties, ik geniet van jullie humor. Ik ben in geen enkele wijze gekoppeld aan bamboebaas en doe dus ook geen zaken met hun.
Heb de post aangepast en dit deel verwijderd. Maar oprecht, kan iemand me helpen aan een vergelijkbare kast zoals te zien is in mijn eerste post?