Interieurtopic #2 (Deel 1)

Ik heb deze muur geverfd maar erger me enorm aan dat stuk eronder wat half witgeel is en half donkerblauw. De andere witte muren heb ik onderaan ook wit gemaakt. Ik twijfel nu of ik dat gedeelte hier beige maak of wit doe. (Beige lijkt me gemakkelijker verven en sneller pakken, wit is misschien mooier?)

Wat vinden jullie?

• Wit
  • Beige
  • Anders namelijk…

0 stemmers

Ik mag de kleuren bepalen van onze tijdelijke SLG/BSO-locatie. YAS!

Het is momenteel dus feloranje, felrood en lichtgeel en mijn collega en ik waren zo bang dat we er niets aan mochten doen omdat het maar voor een jaartje is. Kreeg ik zojuist een mail dat ik het mag aanpakken. :joy:

Hartverzakking

Ik wil het wit met een lichte groentint maken. Misschien wel de gehate Early Dew haha.

1 like

Ik zou het zo laten gewoon? Is toch niet zo erg en staat zoals ik zie ook vol met kinderspeelgoed en spullen.
Tenzij het lelijk is geworden zou ik er niks aan doen.

3 likes

Nee, wij vinden dit echt verschrikkelijk (dit is ook nog niet ons meubilair, duurt nog 7 weken). Wij zijn mening dat de kinderen kleur geven aan de ruimte. Dit is voor ons als teveel prikkels haha. :sweat_smile:

Onze nieuwbouw wordt wit grijs en zwart. :joy:

2 likes

Is MaisunduMonde betrouwbaar ? Heb daar enorm mooie dressoirs gezien maar twijfel enorm want het zegt me niks, zie zo snel geen adres in NL etc.

Wat ik besteld heb ging gewoon goed en was naar wens!

Het zit net onder Antwerpen, vriendin van me gaat er as zaterdag heen om een bank te proberen.

Bij mij ging de bestelling helemaal goed! Er stond op de site dat de bezorging vertraagd kon zijn in verband met corona, maar uiteindelijk had ik het eerder binnen dan de verwachte levertijd. Het kastje dat ik bestelde is ook precies zoals de foto’s en gewoon een mooie kwaliteit.

In België is het een heel bekende en betrouwbare winkel voor zover ik weet. Wel vind ik de prijs/kwaliteit verhouding niet top, vaak te dure meubels of accessoires van redelijk lage kwaliteit.

Ik heb slechte ervaringen. Begin maart een tafel besteld en hij is 2 weken terug geleverd.

Eerst kwam het Corona verhaal, daarna was hij kapot gegaan in het magazijn, toen ik belde kwam er plotseling op dat moment een nieuwe vracht binnen toen duurde het weer weken voordat hij klaar was gemaakt voor transport en toen stond hij bijna 2 maanden bij het transport bedrijf.

Na ongeveer 20 keer gebeld te hebben is hij eindelijk bezorgd… maar het heeft heel erg veel moeite gekost.

Zag ik toevallig deze week bij Zara Home! Moment…

1 like

Leuk!

Ik wil een ivar kast van Ikea gaan verven in onze inloopkast. De kasten die er staan zijn groen

Ik wil graag een kleur die een beetje in het vloerkleed terugkomt.
Ik twijfel nu over dandy dust (ben bang dat die wat saai wordt maar die is wel rustiger)

Of indian spice

2 likes

Leuke kleurencombinatie! Ik zou wel een tester proberen als ik jou was. De tester die ik had van flexa van Dandy Dust was op de muur (dus wel muurverf) heel lelijk vlekkerig/niet dekkend en echt bruin en niet mooi zoals kleurvlak in jouw post.

2 likes

Wij zijn er toen heen gereden voor een salontafel (die niemand wil kopen en nu ruimte in staat te nemen in de schuur haha) en ik vond het echt een leuke winkel!

Salontafel is van prima kwaliteit :+1:t3:

Heeft iemand een hoekkast in de slaapkamer staan? Bevalt het? Ik wilde eigenlijk een kledingkast tegenover mijn bed zetten, maar ik ben bang dat het te krap wordt.

Ja ik 2! Een grote van 90x90 (volgens mij) met 3 schappen in de keuken en een met één rekje ook voor op slaapkamer met lijstjes. Ik stuur je even een DM!

Je eettafel is tegenwoordig ook een thuiswerkplek…

En je bent nu een werkende single en doet veel buitenhuis, maar misschien word je wel een burgerlijke thuis-kok zodra je single-af bent en vind je het lekker om dan romantisch tegenover elkaar aan tafel te zitten :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik kan niet geloven dat ik dit ga zeggen over een Ikea kastenwand (vermoedelijk) maar WAT MOOI.

2 likes

Haha het is inderdaad Ikea. Dankjewel!