Klinkt heel erg mooi!
Wij hebben op internet gezocht waar je op moet letten en zijn naar verschillende winkels gegaan. Het blijft een gok natuurlijk want dat proefliggen stelt niet zo heel veel voor. Wij zijn voor een bed gegaan omdat je dan over een x aantal jaar het matras kunt vervangen maar de bodem en de ombouw kunt houden. Bij een boxspring heb je matras op matras en dat schijn je dan beter in 1x in totaal te kunnen vervangen zeiden ze in de winkel. Ik geloof dat er bij veel beddenzaken wel een garantie is dat je 100 nachten mag proefslapen? Ons bed moet nog binnen komen maar ik hoop echt dat het in 1x goed is want wat een gedoe zeg een bed kopen.
Dat mag ook wel want het was een rib uit ons lijf dat bed! Jullie succes met uitzoeken, dat proefslapen vond ik ook een geruststelling.
Ik heb dat en niemand neemt me dat ooit weer af. Echt geweldig. Ik gebruik het iedere avond, om nog even te lezen. Als het warm is en ik opgezwollen enkels krijg, zet ik de voeten wat hoger. En het maakt makkelijker je bed op. Als je het eenmaal hebt, wil je niet meer zonder, beloofd!
Wij hebben ons bed bij Swiss Sense gekocht en mocht ook ons matras weer omwisselen. Dat heb ik ook gedaan uiteindelijk. In de winkel adviseerde hij voor kleine, lichte vrouwen een zachter matras maar dat beviel me niet. In de winkel een nieuwe uitgezocht en binnen een paar weken was het matras geleverd en werd de oude weer meegenomen.
We hebben ons bed nu bijna 3 jaar, bevalt erg goed. We draaien de matrassen en de topper ook weer om als we schoon beddengoed erop doen. Voor boxspring compleet en kussens en deken waren we toch wel 2500,- kwijt. Mijn kussen (een Sylvana kussen) ligt alleen niet meer zo lekker, de hardheid is er uit dus ga binnenkort opzoek naar een nieuwe.
Wij hebben een tweepersoonsmatrashoes om beide matrassen heen en dan nog een topper er bovenop, nooit last van de gleuf zo!
wij hebben er een matrasbeschermer van ikea + molton + hoeslaken overheen liggen. Nooit last van een gleuf of schuiven
Geen tips voor stoelen, maar prachtige tafel. Waar is deze van?
Ik wil heel graag een bed van een bekend merk zoals auping, maarja dan zit je alweer zo aan €5000. Ik weet wel van mijn ouders dat zo’n bed echt 40 jaar of langer meegaat (niet het matras natuurlijk).
Ik heb mn auping ombouw voor 50 euro op marktplaats gekocht, inclusief spiraalbodems.
Die ombouw die gaat het niet mega lang volhouden denk ik maar die spiraalbodems zijn normaal vet duur en gaan echt heel lang mee!
(Matras heb ik van Felix gekocht, dat zijn Emma matrassen maar dan gerecycled).
Ik heb er ook een tijd naar gezocht op marktplaats, maar we willen een bed van 220 lang en die zijn er echt heel weinig helaas
Ooh ja die van ons bleek 210 te zijn dus wij hebben nu een stuk waar geen matras ligt :’), in de advertentie stond dat het 200 was.
Wat je kan doen is een zoekopdracht instellen met dan auping 180 220, dat hadden wij ook en dan kreeg ik iedere x mail als een advertentie met die afmetingen online stond.
En dan ondertussen doorsparen voor een nieuwe auping, maar zoekopdracht aanzetten kost niks.
Wij wilden idd ook graag die spiraalbodems en waren voor bodem + matras en kussens €3100 kwijt. De ombouw kopen we los omdat we die van auping zelf niet zo mooi vinden. Vooral het matras was in ons geval duur de bodems vallen mee. Op de auping site kun je trouwens zelf samenstellen en dan zie je de prijzen, daar zijn ze heel helder in. En in de zomer hebben ze een goede actie wij hadden 15% korting op alles dacht ik. Of inderdaad alleen de bodem en het matras ergens anders? En dan over een aantal jaar het matras vervangen voor een auping? Het scheelde dat ik eerst bij Hästens had gekeken toen viel auping opeens mee
Ahhh onze staallook deur wordt er as we speak in gehangen! Duimen maar dat alles past, ik moest naar boven want liep in de weg
Coolliving!
Haha oh dat is ook wat! Nu moet je nog een nieuw matras haha
Ik heb een hele tijd zo’n zoekopdracht aangezet, maar toen dacht ik ook, hmz hoe krijg ik zo’n bed hier als ik zelf vervoer moet regelen en dan moet je nog die matrassen zelf wegdoen en ergens nieuwe kopen en dat vond ik weer gedoe.
@ketel wel een heel goed idee om het zo in delen te kopen! De ombouw hoeft van mij ook niet perse auping te zijn. Al vind ik de essential wel heel mooi. Maar dat wordt sowieso nog een strijd want ik wil geen boxspring meer, maar mijn vriend wel. Hästens, ja dat lijkt me ook wel leuk
Je kunt bij zo’n schuimrubber winkel/kraam/online shop een stuk schuim bestellen om het op te vullen. Dan je hoeslaken erover en klaar!
Edir: je kunt de hardheid matchen met je matras dan zie je het amper.
Ik heb sinds een paar weken een zwarte keuken! Zelf gedaan met folie van de hornybach! Veel werk maar niet moeilijk!
ik ben heel benieuwd naar voor- en na foto’s als je die zou willen delen
Feauteau weg!
Ik laat ze niet staan hoor, want herkennings enzo!