Met die gedachte hebben wij de keuken in ons vorige huis uitgezocht. Ging ikea ineens de naten van hun frontjes veranderen
Ja dat is balen
Maar gelukkig heb je dan nog wel allerlei bedrijven die frontjes maken voor oudere lijnen ikea-keukens en kasten, kost wel iets meer helaas.
Heeft iemand dé beste tip om de gleuf tussen 2 matrassen te verminderen?
Ik heb al zo’n wig geprobeerd maar die is dat hoger dan de matrassen.
Ik heb het idee dat er dan nog een hele dikke topper op moet. Heeft iemand dit en kan dit bevestigen?
Wij hebben er een tijdje de dunste matrasbeschermer van Ikea op gehad (ik zag dat die nu luddros heet) en een dikke molton. De gleuf is dan niet weg maar wel een heel stuk minder door die extra lagen. Ik vond het fijner dan die wig en betaalbaarder dan een nieuwe topper.
Hele mooie kleur!! Ik sla hem even op want ik mijmer toch ook wel over m’n woonkamer in oa een dergelijke kleur verven.
Wow, dit is echt mooi en ook perfect om een gang wat interessanter te maken. Ik woon in een nieuwbouwhuis, ik moet eens even visualiseren of dat ook zou werken. Ik wil mogelijk m’n deuren en kozijnen op de eerste verdieping gaan verven. Nu is alles 9010 en ik vermoed 9001 (al is t vanuit de bouw officieel allemaal 9010) maar dat is zo saai en oogt gorig.
Mijn tip zou zijn om er eerst te gaan wonen en dan pas te kijken welke muren je in welke kleur wilt schilderen. Althans, ik schuif de eerste paar maanden altijd nog met meubels tot het écht perfect staat en pas na een tijdje weet ik het zeker. Dan zie je ook hoe het licht valt of waar je het liefste zit en ontwikkelt zich vaak langzaam een gevoel voor welke kleur mooi zou zijn
En hebben jullie een elektrisch verstelbaar matras en gebruik je dat ook echt?
Dames, wie van jullie heeft tips om mijn boekenkast mooi in te richten?
Mijn droom is een kast helemaal vol boeken maar daar moet ik echt nog even voor sparen. Ik heb er nu pompoenen ingezet om op te vullen (vind ik ook wel leuk, ik hou echt van de herfst).
De plant die naar beneden hangt vind ik leuk, zou het mooi zijn om er meer van die planten in te zetten? Ik hou niet van beeldjes maar een rariteitenkabinet vind ik altijd zo mooi. Misschien aanvullen met dingetjes van de museumwinkel?
Ik zal even een foto plaatsen. Heel erg bedankt alvast voor jullie tips
Mijn schoonouders hebben zoiets en die hebben een paar planken met mooie stenen of fossielen die ze op vakanties enzo vonden!
Wat een goed idee, daar heb je allemaal mooie herinneringen aan en het sluit ook aan op dat rariteitenkabinet. Dankjewel!
Klinkt heel erg mooi!
Wij hebben op internet gezocht waar je op moet letten en zijn naar verschillende winkels gegaan. Het blijft een gok natuurlijk want dat proefliggen stelt niet zo heel veel voor. Wij zijn voor een bed gegaan omdat je dan over een x aantal jaar het matras kunt vervangen maar de bodem en de ombouw kunt houden. Bij een boxspring heb je matras op matras en dat schijn je dan beter in 1x in totaal te kunnen vervangen zeiden ze in de winkel. Ik geloof dat er bij veel beddenzaken wel een garantie is dat je 100 nachten mag proefslapen? Ons bed moet nog binnen komen maar ik hoop echt dat het in 1x goed is want wat een gedoe zeg een bed kopen.
Dat mag ook wel want het was een rib uit ons lijf dat bed! Jullie succes met uitzoeken, dat proefslapen vond ik ook een geruststelling.
Ik heb dat en niemand neemt me dat ooit weer af. Echt geweldig. Ik gebruik het iedere avond, om nog even te lezen. Als het warm is en ik opgezwollen enkels krijg, zet ik de voeten wat hoger. En het maakt makkelijker je bed op. Als je het eenmaal hebt, wil je niet meer zonder, beloofd!
Wij hebben ons bed bij Swiss Sense gekocht en mocht ook ons matras weer omwisselen. Dat heb ik ook gedaan uiteindelijk. In de winkel adviseerde hij voor kleine, lichte vrouwen een zachter matras maar dat beviel me niet. In de winkel een nieuwe uitgezocht en binnen een paar weken was het matras geleverd en werd de oude weer meegenomen.
We hebben ons bed nu bijna 3 jaar, bevalt erg goed. We draaien de matrassen en de topper ook weer om als we schoon beddengoed erop doen. Voor boxspring compleet en kussens en deken waren we toch wel 2500,- kwijt. Mijn kussen (een Sylvana kussen) ligt alleen niet meer zo lekker, de hardheid is er uit dus ga binnenkort opzoek naar een nieuwe.
Wij hebben een tweepersoonsmatrashoes om beide matrassen heen en dan nog een topper er bovenop, nooit last van de gleuf zo!
wij hebben er een matrasbeschermer van ikea + molton + hoeslaken overheen liggen. Nooit last van een gleuf of schuiven
Geen tips voor stoelen, maar prachtige tafel. Waar is deze van?
Ik wil heel graag een bed van een bekend merk zoals auping, maarja dan zit je alweer zo aan €5000. Ik weet wel van mijn ouders dat zo’n bed echt 40 jaar of langer meegaat (niet het matras natuurlijk).