Ik heb mn auping ombouw voor 50 euro op marktplaats gekocht, inclusief spiraalbodems.
Die ombouw die gaat het niet mega lang volhouden denk ik maar die spiraalbodems zijn normaal vet duur en gaan echt heel lang mee!
(Matras heb ik van Felix gekocht, dat zijn Emma matrassen maar dan gerecycled).
Ik heb er ook een tijd naar gezocht op marktplaats, maar we willen een bed van 220 lang en die zijn er echt heel weinig helaas
Ooh ja die van ons bleek 210 te zijn dus wij hebben nu een stuk waar geen matras ligt :’), in de advertentie stond dat het 200 was.
Wat je kan doen is een zoekopdracht instellen met dan auping 180 220, dat hadden wij ook en dan kreeg ik iedere x mail als een advertentie met die afmetingen online stond.
En dan ondertussen doorsparen voor een nieuwe auping, maar zoekopdracht aanzetten kost niks.
Wij wilden idd ook graag die spiraalbodems en waren voor bodem + matras en kussens €3100 kwijt. De ombouw kopen we los omdat we die van auping zelf niet zo mooi vinden. Vooral het matras was in ons geval duur de bodems vallen mee. Op de auping site kun je trouwens zelf samenstellen en dan zie je de prijzen, daar zijn ze heel helder in. En in de zomer hebben ze een goede actie wij hadden 15% korting op alles dacht ik. Of inderdaad alleen de bodem en het matras ergens anders? En dan over een aantal jaar het matras vervangen voor een auping? Het scheelde dat ik eerst bij Hästens had gekeken toen viel auping opeens mee
Ahhh onze staallook deur wordt er as we speak in gehangen! Duimen maar dat alles past, ik moest naar boven want liep in de weg
Coolliving!
Haha oh dat is ook wat! Nu moet je nog een nieuw matras haha
Ik heb een hele tijd zo’n zoekopdracht aangezet, maar toen dacht ik ook, hmz hoe krijg ik zo’n bed hier als ik zelf vervoer moet regelen en dan moet je nog die matrassen zelf wegdoen en ergens nieuwe kopen en dat vond ik weer gedoe.
@ketel wel een heel goed idee om het zo in delen te kopen! De ombouw hoeft van mij ook niet perse auping te zijn. Al vind ik de essential wel heel mooi. Maar dat wordt sowieso nog een strijd want ik wil geen boxspring meer, maar mijn vriend wel. Hästens, ja dat lijkt me ook wel leuk
Je kunt bij zo’n schuimrubber winkel/kraam/online shop een stuk schuim bestellen om het op te vullen. Dan je hoeslaken erover en klaar!
Edir: je kunt de hardheid matchen met je matras dan zie je het amper.
Ik heb sinds een paar weken een zwarte keuken! Zelf gedaan met folie van de hornybach! Veel werk maar niet moeilijk!
ik ben heel benieuwd naar voor- en na foto’s als je die zou willen delen
Feauteau weg!
Ik laat ze niet staan hoor, want herkennings enzo!
Wat een verschil! Heel gaaf.
Oeh, dm folie? Weet de naam niet meer. Extra brede rol, kostte geloof ik 8€ per rol.
Ik heb wat kleurinspiratie nodig!
In ons huurhuis hebben we in de woonkamer een muurtje van 250 breed met granol, spuuglelijk… We mogen verven, dus dat is de ‘oplossing’. Maar welke kleur? Het liefst een beetje donker, in de hoop dat het reliëf een beetje gecamoufleerd wordt.
Onze bank is donkergroen (vimle van IKEA) en we hebben een lichte ‘wit eiken’ laminaatvloer. De rest van onze spullen zijn vrij neutraal. De muren zijn allemaal (nog) wit.
Ik heb dit een paar weken terug gedaan en ben er heel blij mee. Inderdaad ook folie van de Hornbach gebruikt. Bij andere bouwmarkten hadden ze alleen kleinere rolletjes, die waren niet breed genoeg voor mijn deurtjes. Het heeft tijd gekost maar ik vond het niet moeilijk.
Donker blauw? Donker grijs? Zwart?
Ik heb nog niet nagedacht over een kleur maar ik wil graag meegeven dat je bij granool echt véél meer verf nodig hebt dan bij een glad wandje, dus zeker niet te weinig verf meenemen.
Groen en oud-roze vind ik een prachtige combinatie
Sorry, terugkomende vraag, maar ik vind het zo lastig. Ik moet latex uitkiezen voor mijn eerste appartement. Ik moet kozijnen, deuren, plafond en muren witten. Ik twijfel tussen 9010 en 9016 denk ik. Maar mijn moeder zei dat 9010 echt mooi is, maar ik had een kaartje meegenomen en zelfs op mijn muren nu en witte Ikea meubels ziet het er heel schmoetzig uit? Van andere kleuren hadden ze geen kaartje. Ik wil graag gamma latex vanwege budget maar die hebben ze in wit of gebroken wit (9010)
Bovenste foto is tegen m’n muur in m’n huidige studio (wit, iets vergeeld door binnen roken en een printer a4tje)
Onderste foto op een Ikea hemnes dressoir
Ik denk dat ik dan voor wit moet gaan?
Ik vind 9010 altijd een prachtige kleur omdat deurkozijnen/deuren ook vaak in die kleur zijn. Als je dan 9016 erop gaat doen, zien die kozijnen er altijd een beetje smutzig uit. Ik heb heel mijn huurappartement in 9010 en past perfect bij deuren/kozijnen. De bewoner hiervoor had er 9016 op zitten, dat zag er echt niet uit icm de deuren/kozijnen.