Good one! En Mandemakers Groep houdt in: geen Brugman, geen Keuken Concurrent, geen Keuken Kampioen, geen Tulp, geen Mandemakers e.d…
Jij slechte ervaring hier? Wij zijn wel bij Brugman en Tulp geweest, maar zij zaten veel te hoog in hun prijscategorie en ik vond hun manier van advies een beetje… uit de hoogte?
Edit:
@Pandava hoge kasten zijn vaak het duurst, maar als je bijvoorbeeld kiest voor planken i.p.v. lades scheelt dat al heel veel! En je kunt vaak veel besparen op apparatuur. Je hebt bijvoorbeeld quooker kranen van andere merken, maar je kunt er ook voor kiezen om op een later moment een quooker te installeren. Wij hebben zelf een parallel keuken met apparatuur van Siemens studioline, de Bora Pure inductiekookplaat, een Quooker flex, een grote combi-oven (i.p.v. standaard maat 46) en een kastenwand van 4 stuks hoge kasten voor EUR 14.000. Hiervan is wel echt bijna 50/50 kasten/apparatuur.

wij hebben geen mega keuken, dus kunnen denk ik wel onder de 10.000 blijven. Ik kijk er zooooo naar uit!