Interieurtopic #2 (Deel 1)

Heb ook gekeken naar een keuken voor een goede prijs. Was erg gecharmeerd van KVIK, maar heb uiteindelijk gekozen voor een lokale keukenboer die erg goed mee dacht met slimme oplossingen voor kleine hoekjes. (In Amsterdam: Keukenstudio Van de Noort & Philip)

Heel mooi deze! Is een van de favorieten, goed om te horen dat de kwaliteit goed is

1 like

Ik ben alweer uitgekeken op mijn kussenhoezen op de bank. Ik heb lekker origineel een grijze hoekbank en ik zou qua kussens in ieder geval iets met okergeel en/of donkergroen willen. Printje erbij mag ook. Maar weet nooit zo goed wat nou leuk is bij elkaar

1 like

Heeft iemand een idee waar dat houten tafeltje van is of waar ik iets vergelijkbaars kan vinden?

1 like

Wij zijn lekker all out gegaan qua kleuren omdat dat lekker afsteekt bij het grijs. We hebben wel voor kleuren gekozen die op een andere plek in huis weer terugkomen. Al onze kussentjes komen bij Loods5 vandaan.

13 likes

Ik lees online nog wel wisselende verhalen dus ben wel benieuwd of je opnieuw een keuken van kvik zou kopen?

Kan ook niets vinden

https://www.fundesign.nl/dutchbone-mundu-tafelset.html?gclid=EAIaIQobChMIuY3Qw57V6wIVReR3Ch3fiARdEAQYASABEgLzrfD_BwE

https://www.zitmaxx.nl/tafels/salontafel-191500-drax-318074?gclid=EAIaIQobChMIuY3Qw57V6wIVReR3Ch3fiARdEAQYByABEgIMGfD_BwE

Niet hetzelfde…
Misschien is het met de hand gemaakt, one of a kind?

1 like

Ik heb drie collega’s die afgelopen half jaar een keuken van Kvik hebben laten plaatsen en iedereen is tevreden. Heb er daarom gisteren ook een keuken besteld, hopen dat ik ook tevreden ga zijn haha.

2 likes

Het schijnt ook dat als je een offerte laat maken door één van die winkels zoals Brugman, ze dit bij al die andere winkels uit de groep gewoon kunnen zien dus dat onderhandelen dan bijna geen zin meer heeft.

Yes, wel alleen bij het filiaal waar we gekocht hebben (utrecht was echt een rotervaring). Wij hadden ook wisselende ervaring per filiaal (is franchise). Maar de keuken is prachtig en kvik in Amersfoort (waar we uiteindelijk kochten) dacht enorm goed mee en leverde toen het mis ging met plaatsen ook fijne service. We oriënteren nu ook op een nieuw huis en zouden daar zeker weer gaan kijken voor een nieuwe keuken.

1 like

Hello kitchen is ook mandenmakers groep toch? Ik vond dat kwalitatief in de showroom inderdaad ook echt minder.

Voor 8000 euro een keuken moet goed lukken, maar je zal keuzes moeten maken. Dus geen duur blad, of geen dure apparatuur, of geen dure frontjes, of weinig lades. Ik wilde allemaal dus wij hadden het niet voor 8000 euro kunnen maken haha, en dan kan je beter doorsparen en pas over een paar jaar de keuken vervangen, in plaats van nu half doen

1 like

Wij hebben ook interesse in een keuken van kvik, maar wat ik jammer vond in Amersfoort dat ze pas echt meer informatie gingen geven als we daadwerkelijk zouden kopen. Zo werd een prijsindicatie een beetje lastig. Toen hadden we ons huis nog niet, dus was het echt oriënterend. Maar zagen daar echt een mooie stijl die ons enorm aansprak! Over een maand of 2 gaan we echt aan de slag.

1 like

Oh dat herken ik niet. Misschien is hun beleid veranderd. Je kan alle prijzen trouwens wel online zien. Kom nog vanalles bovenop aan splintjes, stripjes etc, maar wel goed voor een grove indicatie.

Ja, dat boek heb ik wel meegekregen. Maar ik ben echt verliefd op een zwarte keuken van hun :heart_eyes: wij hebben geen mega keuken, dus kunnen denk ik wel onder de 10.000 blijven. Ik kijk er zooooo naar uit!

1 like

Als je keuken niet te groot is denk ik dat onder de 10.000 makkelijk moet lukken. Ik gok dat ik de keuken die jij bedoelt in het wit heb (Bedoel je prato?). Ik heb toen eerst uitgetekend wat ik ongeveer wilde hebben incl de prijzen/met wat voor apparatuur. Toen eerste offerte met alle luxe erin daar gemaakt en daarna met de prijslijst en google gaan schuiven in apparatuur om binnen budget te komen (8000 euro), daarin dachten ze trouwens best aardig mee.

[weg]

De bovenste stijl in de onderste opstelling

1 like

Ah ik heb een andere! Wel heel mooi, vooral in dat grijs!

1 like

Wat heb jij er allemaal aan apparatuur inzitten?

1 like

Dat is inderdaad heel irritant. Ligt misschien aan de vestiging of de verkoper, maar wij hebben vorig jaar drie uur lang met een verkoper een heel ontwerp gemaakt en hebben toen ook gezegd dat dit de eerste keer was dat we zoiets deden dus dat we niet gelijk gingen beslissen. Dat was allemaal prima en ze namen alsnog echt alle tijd. Zijn afgelopen weekend teruggeweest om het ontwerp nog eens te bekijken en aan te passen en hebben nu uiteindelijk gekocht. Hoop dat het volgende keer prettiger gaat, voor welke winkel je ook kiest!

1 like

Volgens mij zag ik er laatst bij Hema matte zwarte!