Wat bizar, kan me voorstellen dat je daar op een begeven moment niet meer achteraan wilt, maar dit kan echt niet.
Ja hebben we wel maar we hebben gewoon echt geen zin om hier nog veel negatieve energie aan kwijt te zijn. Het zijn nu alleen nog wat dingen die minder mooi zijn en het aanrechtblad, maar verder werkt het wel gewoon allemaal. We houden er alleen rekening mee dat we het aanrechtblad wellicht over een aantal jaar vervangen.
In ons vorige huis ook een kvik keuken en toen een heel positieve ervaring, zowel met de keuken als met de service. Maar deze keer was het zowel met de monteur als de service van de vestiging echt drama.
Wat erg, dat kan echt niet!! Snap wel heel goed dat je er nu helemaal klaar mee bent en er geen energie meer aan wil verspillen maar jeetje…
Wat naar en frustrerend zeg! Heel veel meer had er niet fout kunnen gaan… Bedankt voor het delen!
Ja echt jammer, want ze maken verder wel goede keukens. En ik geloof ook wel dat wij gewoon pech hebben en dat het verder geen slecht bedrijf is. Maar een eventuele volgende keuken ga ik dus echt niet meer bij Kvik kopen.
Ik ben helemaal verliefd voor deze lamp boven de eettafel, maar wat voor lamp zouden jullie dan boven de salontafel hangen? Die lamo die erbij hoort vind ik niet zo mooi. Ik heb zoveel lampenwinkels afgezocht maar ik kom er maar niet uit.
Edit: sorry voor de grote foto
Mooi!
Dit is wel echt de eye-catcher, ik zou het zonde vinden om een grootse 2e lamp boven de salontafel te plaatsen.
Ik neem aan dat de lampen in dezelfde ruimte hangen?
Ik neig naar een lamp met 1 glazen bol. Is het glas zwart/grijs? Moeilijk te zien op deze foto maar ik heb de laatste tijd wel mooie lampen in die stijl gezien. Kortom; ik zou voor iets subtiels/simpels gaan
Misschien zeg ik iets heel fouts, maar waarom moet er een lamp boven de salontafel? Juist daar waar je rustig zit, zou ik meer gaan voor zachtere sfeer verlichting, dus stalampen, of tafellamp (op de grond of in op tafeltje in een hoekje)
Als je wat meer gericht licht wil, kun je bijvoorbeeld denken aan een booglamp?
Ik heb ook een vraag.
Bij Made waren de lichtgrijze nachtkastjes uitverkocht / Made gemaild en deze komen niet meer terug helaas
Lichtgrijs groter dressoir had ik op het oog en past beter bij mijn bed. Dus heb toch maar net de donkere kastjes besteld en ga ze zelf maar verven. Hoe kan ik het beste een kleur kiezen die matcht met het grote dressoir? Lichtgrijs zou niet zo moeilijk moeten zijn maar toch… twijfel of ik er goed aan heb gedaan. Zie nu ook dat de knopjes een andere kleur hebben. Nou ik heb nog 14 weken (!) om erover na te denken…
[spoiler]
[/spoiler]
Vraag 2: hoe krijg ik de foto’s verborgen?
Wij hebben hier goede ervaringen met kvik (barendrecht). Wel enorm het gevoel dat je enorm genaaid wordt en duurder uit bent dan het moet, maar qua service en afwerking zijn we heel blij.
Ik vind het zo jammer dat het bij jullie niet goed is gegaan. Het is enorm veel geld en je gaat er toch van uit dat het minstens 12 jaar goed meegaat.
Ik zou persoonlijk niet iets nieuws kopen wat ik nog aan moet passen voor het mijn smaak is, dan zou ik liever voor iets tweedehands kijken. Knopjes kun je natuurlijk ook kopen en zelf vervangen.
Wat betreft de kleur, ik zou meerdere staaltjes meenemen van de bouwmarkt en die op meerdere delen van de dag bij je dressoir houden (voor het verschil in licht). Vervolgens kun je een tester laten mengen in de kleur (of twee) die het beste lijken en dan een klein stukje van het nachtkastje schilderen en vergelijken met het dressoir.
Wat betreft het verbergen; als je een bericht typt zie je rechtsboven een tandwiel, klik daar op en kies dan voor details verbergen!
Heb je een lamp boven de salontafel nodig? Je ziet dat heel weinig, omdat het vaak gewoon niet zo mooi is. Bij een lichtplan ben je vooral bezig met licht in alle hoeken - behalve boven een eettafel staan. Dus als je een standaard zithoek hebt, heb je wat vloerlampen, misschien een tafellamp op een dressoir/vensterbank, enzovoort, en dan ben je er al.
Ik vind dit een hele neutrale lamp waar heel veel wel bij zou kunnen, overigens.
Mijn eerste is ingeving is een paar plankjes met (hang)planten! Maar goed ik woon ook wel in een halve urban jungle.
Ik ben aan het kijken voor een zwart witte poster van p.rada. Marfa en dan een simpele zwarte lijst eromheen, zijn ook best groot te krijgen
Zo’n posterwand is hier denk ik leuker dan een groot schilderij, of toch schapjes met daarop posters in lijsten en desnoods cactussen en vetplantjes voor het groen. Vind wat groen het wel altijd veel mooier maken!
Schapje met daarop lijstjes! Makkelijker te wisselen dan een grote lijst. En dan wat vaasjes met droogbloemen? Past mooi bij de kleur muur en gaan niet meer dood
Als eens gekeken bij IXXI?
Weet niet of je dit wat vindt maar ik zou zelf voor iets groots gaan in plaats van allemaal kleine dingen.
Zoals dit
Een sticker of een wandtapijt
Wil je een neutrale kleur of een pittige kleur?
Als neutrale kleur kun je denken aan een beige of camel, of een zelfde roze als je kussen. En als je niet van grijs houdt, dan een vergrijsde kleur, zoals lavendelgrijs?
Als je een kleur wilt en wat donkerder dan denk ik aan aubergine, beetje zoals je kleed?
Ken je coolors.co? Dat is een website waar je een palette kunt maken door kleuren te kiezen (bijv jouw geel en roze) en dan andere kleuren erbij te laten genereren. Zo kun je zelf een beetje kijken wat je mooi vindt?
Ik zou voor één heel groot werk gaan, maar dan echt 2 meter breed ofzo. Vind plankjes met plantjes erop altijd vrij snel petieterig en een grote foto kan zo iets gaafs uitstralen.
@visual donkergroen zou ook gaaf kunnen zijn! En dan de stoel ook poederroze. Ik hou juist wel van zo heel kleurrijk.