Dit vind ik een heerlijke video die goed laat zien wat het effect is van verschillende mogelijkheden voor boven je bank:
Handig!
Ik neig zelf dan meer naar het 1e. Hoewel ik van veel kleur/details of bijzondere fotoās (mag ook zwart/wit) houd, zou ik bij 1 groot stuk eerder neigen naar iets heel abstracts en subtiel qua kleuren. En dan wordt het toch al snel weer saai.
Betrap mezelf erop dat ik het als āopvullingā beschouw, ipv iets op te hangen wat ik heel mooi vind, in XL vorm
Het mooie vooral aan deze video vind ik dat het heel mooi het effect laat zien. Dan is het kiezen slechts een kwestie van smaak, en dat is simpelweg voor iedereen anders
Ja love haar!! Net als haar video over hoe je de perfecte maat vloerkleed kiest. Bijna iedereen heeft een te klein kleed, waardoor je kamer kleiner lijkt dan zou kunnen. Dat laat zij ook heel goed zien.
Oh een van mijn grootste āergernissenā in NL, die te kleine vloerkleden. Zoo zonde! Hoppatee, maatje groter, bank erop, stoel erop. Veel beter.
Maar zo zijn er inderdaad veel meer filmpjes van haar, dus het hele account is een tip. Het stylen van de schouw, al dat soort handige tips
Ja goeie, zojuist filmpje van āhow to decorate your mantleā bekeken. Handige tips, ik ga dit toepassen in mijn nieuwe woning met 2 schouwen en variĆ«ren
Leuke tip, ben gelijk mijn schouw opnieuw aan het stijlen
Zit ik hier in het juiste topic voor DIY tips?
Iemand wel eens zelf een hoofdbord voor een bed gemaakt?
Ja ik heb ook weleens een artikel voorbij zien komen over de ābinnenkantā (als je geen actieve haard meer hebt). Mensen waren heel crea met boeken, of kandelaren!
Nee sorry wel eens een YT-filmpje van een wat poshy dame, Michelle Agerbeek - gezien. Was zoān groot succes haar eigen bed dat ze nu in opdracht hoofdborden maakt voor anderen
Hmmm dat is niet eens heel gek haha.
Ik wil alleen een hele grote, zonder vakjes .
250 breed, 1.50 hoog
Oeh, dat is kijken waard.
Het lijkt me ook niet moeilijk⦠flinke spaanplaat, traagschuim en stof. Alleen van de stof twijfel ik welke je beste kan gebruiken? Want je zet er best kracht op om het strak te krijgen.
En ik wil eigenlijk de boxsprings wel vast maken aan het bord, zodat het niet gaat schuiven ā¦
Jaa! Ik zie dat echt overal en erger me er kapot aan. Niet alleen op funda maar ook Nederlandse interieur bloggers met best een groot bereik. Snap niet dat ze niet inzien dat een groter kleed veel beter staat.
Zweeft dan zo voor de bank, net een eilandje.
Mijn moeder heeft dit heel recent nog gedaan. Kleed gekocht, neergelegd. Alsof je een deurmat voor de bank hebt liggen. Dus ik zeg āmam dit kleed is toch veel te kleinā ānee hoorā oke dat wordt 20 jaar hier tegenaan kijken
Hahaha!
Ja ik weet niet wat dat is, die angst van Nederlanders voor een groot kleed. Of is het zuinigheid? Want ja, een kleed van 2x3 is duurder dan eentje van 170x230. Hoewel als je naar dat populaire kleed van Karwei kijkt, scheelt het echt maar ā¬50 (!)
Maar goed, dat is een goedkoop kleed. Ik denk dat het wel met geld te maken heeft, een echt mooi kleed is vaak duur en veel mensen hebben dat er niet voor over. Terwijl een mooi, goede maat vloerkleed echt je hele woonkamer maakt of breekt. Maar het is hier gewoon geen prioriteit. Sterker nog, er zijn mensen zonder vloerkleed. The horror! En de galm in zoān kamer. Haha
Die mensen zien het gewoon niet.
Als je niet mobiel bent en je hebt huisgenoten of vrienden in een rolstoel, dan snap ik t. Maar zoals je zegt, het maakt echt je woonkamer. Het trekt al je meubels vaak mooi samen en rond het mooi af als een geheel. En sowieso, galm in de woonkamer Je hoeft niet direct een wandkleed, maar doe iets met je muur mensen.
Dat is trouwens mn 2e ergernis: te kleine fotolijstjes verdwaald op de muur
Wij gaan in onze slaapkamers rolluiken laten zetten aan de buitenzijde, dat dient dan als zonwering en verduistering. Maar wat voor raamdecoratie is dan een goede optie voor erbij? Heb dan iets nodig dat je overdag wel gewoon nog privacy hebt anders zit je gewoon met een volledige inkijk raam.
Haha leuk dat het nu over vloerkleden gast want ik moet er nog een kopen! Alleen ik heb dus geen idee hoe groot ik moet gaan en of ik misschien niet voor een rond kleed moet gaan. Hebben jullie misschien advies of ideeƫn?
Door de berichten hierboven twijfel ik ook of ik voor moet zorgen dat mijn tv meubel ook op het kleed staat of juist niet. Mijn woonkamer/keuken/eetkamer is maar 20m2 in totaal dus best klein