Interieurtopic #2 (Deel 1)

Het glas is inderdaad zwart/grijs achtig, een beetje dat smoked effect heeft het glas.

@TanteBetje @MJDLH ik heb er nog helemaal niet aan gedacht dat je ook geen lamp boven de salontafel kan hangen. Ik heb dat altijd wel gehad en uit gewenning ging ik meteen opzoek naar een plafondlamp voor boven de salontafel, maar wellicht dat een stalamp beter is en ook meer sfeer geeft. Thanks voor de tip!

2 likes

Wij hebben plisse gordijnen en dan niet verduisterend.

Ik heb bij ons een heel dun houtje, of stevig karton tussen het plafond en de rolhouder geplaatst. Dat scheelt een hoop. Misschien wat knullig, maar wel een snelle easy fix haha.

1 like

Wow hoe hou je dat uit met je partner joh? :smile:

Dit is echt mijn droom, dan gewoon om met mijn vriend in te slapen maar lekker veel ruimte voor jezelf :heart_eyes:

Zijn er mensen met ervaringen met banken van Made? Hoe is de kwaliteit op de langetermijn?

Ik las laatst ergens, in een ander topic, niet al te beste verhalen. Volgens mij in het bloggerstopic oid?

Edit: ja heb het gevonden en zie dat onder andere @Cadeaupapier er heel ontevreden over was!

2 likes

Ik had een bank op het oog daarvan. Toen ben ik naar de winkel gegaan en het viel tegen in het echt. Dus ik ben uiteindelijk voor iets anders gegaan. Hier heb je niet zo veel aan, maar ik zou dus sowieso even in het echt gaan kijken voordat je iets bestelt.

Volgens mij is Made te vergelijken met de HM/Zara. Lijkt prachtig maar grotendeels prut materiaal.

Vooroplopend in stijl, beperkt in uitvoering.

Vervolgens doen de Kwantum/Leen Bakker het voor een fractie van de prijs na.

(ik vraag me al maanden af of er niet één maker/producent is en de afnemers hij eigen sticker/merkje er op plakken met uitlopende prijzen. Ik zie bij iedere woonwinkel dat kastje of sidetafel/salontafel langskomen gemaakt van hout en zwart ijzer)

1 like

@Parasol @Neena Nou dat is duidelijk haha :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

Vraag: ik heb een ikea boxspring, zou hier een Ikea hemnes ombouw omheen passen?

Ik wil thuis een muur in een neutrale beige/zandkleur schilderen, liever een iets warmere, dan een iets koelere tint. Hebben jullie misschien aanraders qua kleuren?

Schoolhouse White van Farrow&Ball is een hele mooie warme en neutrale kleur. Heb mijn hele bovenverdieping hiermee geverfd en zo blij mee.

9 likes

Heb je toevallig een Gamma in de buurt? Ik heb de kleur Neutraal van Gamma, dat is zo’n mengkleur, dus kan m online niet vinden, maar hij past wel bij je omschrijving denk ik. Heb niet echt een goede foto van mijn muur helaas…

1 like

Ik keek naar de makeover van Vtwonen vandaag en ik vond de hal echt lelik hahaha:

15 likes

:scream: wat erg
Was de rest wel mooi?

Ja vond ik mooi! Contrast maar toch samenhang:

11 likes

Wat voor nachtkastjes hebben jullie en waar hebben jullie ze gekocht? Ik kom online of in de winkel nooit mooie en betaalbare tegen, waardoor ik nu al 2 jaar een gek krukje naast mijn bed heb. Ik zoek iets in de bohemian / rotan stijl denk ik.

Ik vind de NORDKISA van IKEA mooi en praktisch, en in 2 afmetingen verkrijgbaar. Gemaakt van bamboe.

1 like

Edit: haha zie nu pas dat je zegt bohemian/rotan, denk dat dit niet daar aan voldoet sorry :upside_down_face:
Bij de jysk in Arnhem (Miss wel bij meer jysks) hebben ze een koopjeshoek en heb daar twee nachtkastjes voor 25 euro per stuk gekocht! Dus misschien koopjeshoeken in de gaten houden als het je vooral om budget gaat! Ik vond veel nachtkastjes best wel duur.

Ik heb de witte maar zie dat die licht hout nu in de aanbieding zijn!