Heeft iemand van jullie ervaring met muurverf van Vestingh Lab? Ik zie ze bij zowat iedere infuencer voorbij komen. Knappe vent, die eigenaar maar is de verf ook wat?
Ik heb er 2 jaar geleden verf (lak) gekocht voor mijn buffetkast. Ik weet niet of het qua kwaliteit heel erg verschilt met een bouwmarkt bijvoorbeeld maar ze geven wel heel goed advies (qua kleur, maar ook de soorten afwerking en welke kwasten en rollers ik nodig had voor mijn ondergrond enz., ze namen wel echt de tijd voor me). Volgens mij hebben ze ook een eigen lijn/merk met kleuren die je niet in de bouwmarkt kunt kopen bijv. Qua prijs waren ze wel iets duurder dan de bouwmarkt maar niet extreem ofzo.
Thanks voor je reactie! Ik ga dit weekend maar even op jacht denk ik naar de perfecte kleur verf. Als ik erover uit ben zal ik het hier wel delen wellicht hebben andere er iets aan.
Volgens mij moet je vooral even letten op de primer die je gebruikt voor zo’n gelamineerde kast.
Ik vind de Aluminium Group van Eames fantastisch, maar daar betaal je wel voor. Nieuw zo’n €1700 maar tweedehands vanaf €400/500.
Is wel iets wat waardevast is (als je tweedehands/vintage koopt), wat bij bijv. het voorbeeld wat je post niet zo is, mocht je erop uitgekeken zijn. Ik vind de stoel die je post overigens een prima stoel en zou het zo als bureaustoel gebruiken! Mocht je wel echt willen investeren, kan een Eames een goede optie zijn.
Mijn tante heeft die stoelen, maar ik vind ze wel behoorlijk hard. Met een diner zit je prima, maar ik zou daar niet een dag op willen werken.
Ah, echt? Ik werk er 5 dagen per week op, misschien zijn mijn billen inmiddels gewend. Haha!
Haha ja dan ligt dat denk ik aan mij hoor! Het zijn wel super mooie stoelen inderdaad.
Ja maar ik snap wel wat je bedoelt hoor. Het is niet een “kussen” waar je op zit, en daar denken de meeste mensen toch wel aan bij een bureaustoel denk ik.
Ik besef me ook dat dit soort prijzen niet voor iedereen weggelegd is, maar ik ben iemand die liever langer doorspaart (of heel lang zelfs) en dan in 1x iets echt goeds koopt wat daarnaast waardevast is. Maar over smaak (en bilcomfort ) valt niet te twisten!
En deze van Zuiver misschien, @monkeyslut? In veel kleuren verkrijgbaar.
En heb je bij MADE gekeken? Zie ik ook wel mooie stoelen die net het midden houden tussen comfortabele bureaustoel/gewone stoel:
Er is een bureaustoel van de IKEA die ik wel mooi vind:
Alleen het bruin is op deze foto vet lelijk in vergelijking met hoe die stoel in het echt is. Meer tankleurig.
Kan die zuiver stoel sterk afraden. Ik en mijn vriend hebben allebei enorm veel pijn in onze rug als je langer dan 3 of 4 uur op die stoelen zit. De vorm van die stoel is echt niet goed naar mijn idee!
Ik ook! De enige die echt warm is en ook interieur technisch veel sfeer geeft.
Ik ben op zoek naar een (mos?)groene kleur muurverf. Zoiets als op onderstaande plaatjes. Hebben jullie tips? Liefst iets dat in huismerk (of Flexa/Histor) te mengen is.
Flexa classic car misschien?
Dat is inderdaad de enige kleur in de bouwmarkt waarbij ik heb staan twijfelen maar die is denk ik net iets te donker en niet groen genoeg.
Ik vind deze van IKEA zo’n beetje de eerste mooie bureaustoel die ik heb gezien, maar is misschien wel te veel bureau en te weinig eetkamer https://www.ikea.com/nl/nl/p/fjallberget-vergaderstoel-met-wielen-wit-gelazuurd-eikenfineer-gunnared-beige-20485242/
Misschien Duck Green van Farrow&Ball?
Ik had die in mijn vorige huis op de muur, maar vond 'm wel echt groen-groen. Misschien kan je zo’n tester kopen? Die zijn maar een paar euro volgens mij
Ja, misschien wel een idee als jij zegt dat het wel echt groen is. Zoek een kleur die een beetje richting smaragdgroen gaat, dus denk dat Duck Green het ook niet helemaal is. @Masterchef
Als ik iets in m’n hoofd heb moet het ook precies zo zijn als ik heb bedacht