Interieurtopic #2 (Deel 1)

En heb je bij MADE gekeken? Zie ik ook wel mooie stoelen die net het midden houden tussen comfortabele bureaustoel/gewone stoel:

1 like

Er is een bureaustoel van de IKEA die ik wel mooi vind:

Alleen het bruin is op deze foto vet lelijk in vergelijking met hoe die stoel in het echt is. Meer tankleurig.

4 likes

Kan die zuiver stoel sterk afraden. Ik en mijn vriend hebben allebei enorm veel pijn in onze rug als je langer dan 3 of 4 uur op die stoelen zit. De vorm van die stoel is echt niet goed naar mijn idee!

1 like

Ik ook! De enige die echt warm is en ook interieur technisch veel sfeer geeft.

Ik ben op zoek naar een (mos?)groene kleur muurverf. Zoiets als op onderstaande plaatjes. Hebben jullie tips? Liefst iets dat in huismerk (of Flexa/Histor) te mengen is.

3 likes

Flexa classic car misschien?

1 like

Dat is inderdaad de enige kleur in de bouwmarkt waarbij ik heb staan twijfelen maar die is denk ik net iets te donker en niet groen genoeg.

Ik vind deze van IKEA zo’n beetje de eerste mooie bureaustoel die ik heb gezien, maar is misschien wel te veel bureau en te weinig eetkamer https://www.ikea.com/nl/nl/p/fjallberget-vergaderstoel-met-wielen-wit-gelazuurd-eikenfineer-gunnared-beige-20485242/

1 like

Misschien Duck Green van Farrow&Ball?

Ik had die in mijn vorige huis op de muur, maar vond 'm wel echt groen-groen. Misschien kan je zo’n tester kopen? Die zijn maar een paar euro volgens mij

1 like

Ja, misschien wel een idee als jij zegt dat het wel echt groen is. Zoek een kleur die een beetje richting smaragdgroen gaat, dus denk dat Duck Green het ook niet helemaal is. @Masterchef
Als ik iets in m’n hoofd heb moet het ook precies zo zijn als ik heb bedacht :sweat_smile:

Ik moest direct aan Quiet Clearing van Histor denken!

2 likes

Oeh ja, dit komt volgens mij in de buurt. Dank je!

Ik wilde ook quiet clearing zeggen!

30 likes

Wij hebben Dennengroen van Flexa via de Gamma in de kamer, maar dat vind je denk ik te groen dan. :sweat_smile: Als je toch foto’s wilt dan zeg het maar.

Ik heb deze uitgeprobeerd in de winkel net maar vond hem echt vreselijk zitten :sweat_smile:

Graag gedaan, veel plezier met verven!

1 like

Secret scarabee heb ik ook heel lang op de muur gehad, was prachtig ook!

1 like

Mag altijd voor de vergelijking!

Ohh dat doet mij toch ook wel aan flexa classic car denken hoor! Heb het zelf op de muur, wil morgen bij daglicht anders wel een foto voor je maken?