Aah thanks! Kan niet wachten tot we de sleutel krijgen!!
Zal morgen even de kleur en behang combi’s posten!
Oke toch nog een vraag over die hoge plinten Sorry dit is allemaal nieuw voor me en heb weinig mensen in mijn omgeving die hier ervaring mee hebben.
Ze zijn in spierwit opgeleverd, en ik las dus dat je ze eerst zelf moet lakken. Doe je dat in de kleur van de muren (gewoon basic 9010 bij ons) of de kleur van het andere lakwerk (inbouwkasten enzo), meer cremekleurig?
Moet je deze altijd verven? Mijn hoge plinten zijn gewoon door het vloer bedrijfje zelf geplaatst en prima wit, ik laat het zo
Je kan kiezen uit helemaal blanke plinten, plinten met grondverf of volledig afgelakte plinten.
Wij zijn lui dus hebben gelakte plinten gekocht.
@Rilah Wij hebben de muren in 9010 en de plinten ook in die kleur, maar alles kan he!
Hmm ik vind het zo lastig te bepalen wat “mooi” is met dit soort dingen. Ik heb constant het gevoel dat er een soort ongeschreven regels zijn waar ik niet van weet, en daardoor ben ik bang verkeerde keuzes te maken.
@anon13937616 Bij ons zijn bijvoorbeeld de deurposten, trapspijlen en houten balken ook creme, en dat vind ik niet te veel afsteken tegen de muren.
@Scorpiovibes Het zal vast niet “moeten” maar ze gewoon spierwit laten lijkt me ook niet mooi staan
Gamma ‘december’?
Wij doen plinten vaak in dezelfde kleur als al het andere houtwerk, meestal is dat 9010. Dan loop het mooi door bij plinten naast de deur etc.
Haha oke eigenlijk kan het dus allebei, zelfde kleur als de muren of juist als het houtwerk. Bij ons is dat allemaal 9001 en de muren 9010. Ik ga ze straks even langs de muren leggen en dan kijken wat het mooiste zou staan.
Ik ben ook bezig met schuren en verven, en ik doe al m’n houtwerk wit en m’n plinten ook. Het steekt straks behoorlijk af tegen de gekleurde muur maar ik maak het inderdaad 1 geheel met de kozijnen en het andere houtwerk.
Onze huidige grijze kleur op onze lange wand vinden we veel te paars achting. Heb nu op verschillende plekken vlakjes gemaakt met Ammonite, eens zien hoe het in verschillend licht lijkt. Wat denken jullie? Het moet hier nog wel een beetje drogen!
Prachtig! Een stuk warmer dan wat je erop hebt zitten, denk dat je er erg blij mee gaat zijn! Ook mooi met de vloer
Bedankt voor alle groene inspiratie haha. Ook op zoek naar zo’n kleur, had nu Quiet Clearing, Secret Scarabee en Classic car op het lijstje.
Al vind ik Monkey Puzzle (farrow&ball) of oldtimer rally (Flexa) ook mooi, maar al wel weer anders groen…
Zoveel keuze, lastig!
Wil dit trouwens een donkergroene muur gaan combineren met een donkerblauwe bank, dus dat wordt ook wel spannend hoe dat uitpakt. Wel veel lichtinval…
Ammonite is zo mooi! Echt doen!
Misschien ligt het aan de foto maar ik denk dat een andere lamp ook veel verschil maakt!
Gouden accesoires? Waarom geen gouden toilet!
Nee maar serieus, ik vind de wc wel een ruimte waar je helemaal los kunt gaan. Als je het niet wilt zien doen je gewoon de deur dicht.
En het is een kleine oppervlakte dus als je het toch anders wilt heb je het zo weer aangepast en een nieuwe kleur op de muur+accesoires! Los van tegels natuurlijk, maar als je vinyl gebruikt over je tegels is dat ook zo vervangen.
Edit: doet me denken aan het Hello Kitty toilet dat Serena van Beautylab vroeger had: http://thesecretgardenslaboratory.blogspot.com/2009/12/my-hello-kitty-toilet.html
Ik zou dat zelf niet hoeven maar vind het toch erg leuk
Ik heb de muren boven mijn tegels incl. plafond roze geschilderd, een leuke grote ‘diamant’ peer als lamp, wat dingetjes opgehangen aan de muren en een kek spiegeltje.
Tegelverf en crap vond ik teveel werk voor een woningbouwplee die over ong 5 jaar vervangen gaat worden XD.
Ik heb nu nog een lack tafel van ikea als salontafel, maar wil deze vervangen voor een ( 1/2/3) ronde salon of bijzettafels.
Vind dit op het plaatje wel leuk,
Heeft iemand iets soortgelijks, en is het praktisch?