Interieurtopic #2 (Deel 1)

Ja! Maar zitten net wat boven budget helaas. Werkt wel super die functie.

@anon44347600 en @Nowayjose thanks! Ook goede opties. Deze had ik zelf nog niet gevonden :relaxed:

Heeft iemand ervaring met een kalkverf, zoals deze: Rust-Oleum of van Pure & Original?

Het is voor de slaapkamer, voor 1 wand. Vind het er echt mooi uitzien, maar vraag me af of het ook mooi wordt als ik het zelf doe, of dat het er dan juist als een mislukte muur uit ziet haha.

Pure & Original heb ik ervaring mee, en dat is heel goed te doen! Goed even instructies lezen van het merk zelf.

Leuk idee voor de slaapkamer!

1 like

Wij willen dit - maar andere kleur - ook in de slaapkamer.
Maar gaan het wel laten doen, maar dat is omdat we het hele huis laten schilderen. Anders waren we het zelf gaan proberen :sweat_smile:, of dat goed gegaan was - geen idee haha

1 like

Onze kleur combinaties…
Met dus geen wit haha (jawel witte plinten en witte deuren en wit plafond).

20 likes

Ziet er fantastisch uit! Heel veel plezier alvast met van het resultaat genieten, want dat komt helemaal goed :heavy_heart_exclamation: :heavy_heart_exclamation:

2 likes

Ik had in mijn oude slaapkamer bij mijn ouders een (oude) ambilight tv tegen een donkergrijze muur. Was echt prima!

Edit: D is for Dazzle heeft trouwens ook een ambilight tv voor een gekleurde muur. Misschien even video van haar checken?

1 like

Bij is daar achter bloementjes behang en zelf daarmee vind ik het oké, niet geweldig maar denk dat een kleur meer dan prima is.

Ik heb dezelfde gordijnen (als je eerste plaatje) maar dan die burnt orange kleur en ze zijn echt prachtig, ga je geen spijt van krijgen!

1 like

Ik wil een leeshoekje maken naast onze schouw. Alleen vind ik nergens een meubel naar mijn smaak waar ik zowel boeken in kan opbergen, als zitmogelijkheid op kan voorzien. Onderstaande van hübsch komt nog het dichtst in de buurt (met bv een kussen erop om te zitten), maar 565 euro is me wat teveel helaas! Iemand enig idee waar ik iets soortgelijks kan kopen? Of een andere geniale ingeving? Aan de overkant van de ruimte staat een furnified wandkast als centre piece dus het liefst gaan we voor iets minimalistisch dat een beetje opgaat in de ruimte. De andere optie is om zelf iets te ontwerpen en te laten maken in mdf.

Ik zag deze in een brocante / vintage zaakje en qua grootte was dit niet wat ik wilde dus niet gekocht, maar de print is echt exact wat ik wilde! :thinking: Past goed bij ons Perzische tapijt. Waar kan ik iets soortgelijks vinden? Ik heb geen idee wat ik in moet tikken, hoe deze stijl heet. Ik weet dat er “Asri” onderin staat maar daar vind ik niks op…

1 like

OMG waar is deze te koop, ik wil 'm! Wat mooooii :heart_eyes:

Ik weet het merk nog wel van die eerste gordijnen, dat is het type Hug van het merk Vadain. De rest weet ik uiteraard niet :wink: Ik heb mijn gordijnen bij In Huis Plaza vandaan in Barendrecht, als dat meer in je buurt is (hebben meerdere vestigingen). Daar hebben ze veel keus!

1 like

Geen interieur vraag, maar hoe heb je deze overzichtjes zo gaaf gemaakt?

En gave combi’s!

Huis de Baerse in Goes. Soort cadeauwinkel met wat brocante achterin :blush:

1 like

Ah shit, veel te ver haha. Maar wauw heel mooi!

Het enige waar ik bij je vraag aan moet denken is Suzani embroidery. Niet helemaal wat je bedoelt, maar wellicht kun je vanuit daar weer verder zoeken. Succes!

Ze hebben ook een kleine webshop, deze staat er niet in maar ik wil wedden dat ze hem wel willen verzenden aangezien ze dat ook met andere dingen doen.

Thanks voor de tip ik ga eens zoeken!

1 like

Ik heb naast mijn kledingkast plek vrij gemaakt voor een klein bureau waar mijn lelijke beeldscherm op moet komen, maar de muur waar ik dan tegenaan moet kijken is zo saai wit. Ik weet alleen niet zo goed wat ik daar mee moet. Ik dacht aan een postermuur, maar ik ben van plan om weer een studie te doen, dus een plank voor boeken kan ook handig zijn :thinking:

Dit heb ik altijd een leuk idee gevonden:

21 likes

Ik heb een hoog plafond, dus zoiets kan best wel eens passen