Ik doe mijn hoeslaken om de topper en het matras.
Geen idee hoe het hoort.
Zou ECHT aanraden 240 te nemen! Zoveel fijner, zeker als je met een partner slaapt.
Ik doe mijn hoeslaken om de topper en het matras.
Geen idee hoe het hoort.
Zou ECHT aanraden 240 te nemen! Zoveel fijner, zeker als je met een partner slaapt.
Haha nu ga ik weer twijfelen!
Jullie hebben me wel overtuigd wat betreft 240x220, mijn vriend is de āburrito rollerā en hij haat het als het deken aan de onderkant losraakt, dus laten we dan maar lekker groot nemen
Ik zou sowieso voor een 240x220 dekbed gaan! Je moet er ook nog onder liggen, dus dan ben je die 10 cm speling aan elke kant al kwijt en moet je óf dicht bij elkaar liggen, óf krijgt iemand het koud. Wellicht niet de reden dat je een groter bed koopt hahaha.
Dit doe ik inderdaad ook! Ik heb ook geen topperš
Verschilt per boxspring! Ik heb een boxspring gehad met topper waarbij het ook om het dikke matras moest, omdat je anders het matras zag.
Bij mijn huidige boxspring van ikea zitten de matrassen ingepakt in een hoes, dus hoeft het alleen over de topper. Ik vind dit zelf irritanter want het zit nooit zo mooi strak als om het dikke matras.
Ik heb dit ook, maar doe alsnog het hoeslaken over het matras. Inderdaad omdat het anders niet lekker strak blijft liggen
Oh nee dat past echt niet bij mij! Maar misschien ligt het aan wat voor boxspring je hebt?
Edit : oh wat @Okapi inderdaad wel zegt
Mijn ouders hebben deze (of de 120 cm versie, dat weet ik even niet) en zijn daar ontzettend tevreden mee! Je kan hem instellen op verschillende hoogtes waardoor je hem precies op de juiste hoogte kan zetten voor zitten of staan. Ik kan dit zelf helaas niet betalen haha maar anders had ik hem zeker ook aangeschaft.
Is er hier toevallig iemand die bij Veneta verduisterende vouwgordijnen heeft besteld? Zo ja, ben je er tevreden mee en werkt dat zoals het zou moeten werken?
Ik ben dit weekend bij de showroom van Raambekleding Nederland geweest, en daar gaven ze aan dat het beter is om bij verduisterde vouwgordijnen (vanwege het gewicht van de stof) de baleinen aan de voorkant hebben. Daarnaast raadden zij volledig verduisterende vouwgordijnen ook af omdat de stof nog steeds ondersteund zou moeten worden wanneer hij zich opvouwt. Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die überhaupt deze ervaring delen.
Net als @anon48189714 kwam ik hier toevallig ook wat vragen over jullie ervaringen met Veneta. Hoe is wat jullie betreft de prijs-kwaliteit verhouding? En heeft iemand hier eens zoān adviesafspraak thuis gehad? Meten ze je gordijnen dan ook meteen in?
Via de zoekfunctie vind je de nodige ervaringen. Deze keert nogal vaak terug haha
Volgens mij is de algemene tendens wel goed.
Ja via de zoekfunctie kreeg ik wel een aantal tevreden reacties tevoorschijn maar geen ervaringen mbt zoān adviesgesprek bijvoorbeeld en ook niet hoe tevreden mensen zijn nu de gordijnen al een tijd hangen. Ik las namelijk ook iets over verkleuringen dus leek het mij de moeite waard de vraag te stellen.
Gordijnen weet ik niet, maar ik heb alluminium jaloezieƫn van Veneta.
Vorig jaar was iemand van Veneta langsgekomen. Heeft allemaal staaltjes laten zien, ook alles opgemeten met zoān lasertje en ter plekke een offerte gemaakt en gemaild naar mij om over na te denken. Ik wilde shutters, en dat werd een offrte van 3000+ euro.
Vorige maand heb ik uiteindelijk alluminium jaloezieĆ«n van 25 mm, besteld. Veneta bleek uiteindelijk de goedkoopste te zijn voor alluminium jaloezieĆ«n. Helemaal toen ik de producten in mān winkelmandje had gedaan, twee weken gewacht met bestellen en toen een kortingscode kreeg voor 5%.
De levertijd is ongeveer 3 weken. En de producten komen uit Hong Kong.
Ik vind de touwtjes niet van luxe kwaliteit, maar zijn wel prima. Als de jaloezieen helemaal naar beneden zijn gerold hangen de touwtjes best hoog, ik moet op een krukje staan om erbij te kunnen.
Ze hebben een gratis meetservice waar ik gebruik van heb gemaakt want van twee ramen heb ik de verkeerde afmetingen doorgegeven. Je moet op eigen kosten de oude jaloezieen terug sturen.
Welk behang is dit voor de kinderkamer?
Heel mooi allemaal
Hygge! Heb je in meerdere kleuren :)!
Ik heb aluminium jaloezieƫn, houten jaloezieƫn en 2 type stoffen gordijnen van ze. Alles hangt er bijna ƩƩn jaar. Ben mega tevreden!
Jaloezieƫn heb ik zelf gemeten door middel van online advies, de 2 grote gordijnen heb ik iemand voor langs laten komen. Was mega fijn! Hele fijne man, heeft echt goed geholpen. Door hem hebben we velvet gordijnen gekozen, zelf nooit durven bestellen maar ben echt mega blij.
Montage hebben we wel allemaal zelf gedaan, anders duurde het echt te lang.
Edit: alleen jaloezieƫn is mega kut schoonmaken, maar dat ligt niet aan Veneta
Emmy (van Cynthia) had hier laatst ook over geschreven. Iemand tipte toen een spuitbus, daar spuit je het stof mee weg kennelijk
Haha dit is precies waarom ik jaloezieƫn niet overweeg, ondanks dat ze vaak echt een mooie uitstraling kunnen geven aan de ruimte! Maar fijn dat het contact op de afspraak in ieder geval prettig was. Ik ben toch al snel huiverig voor opdringerige verkopers dus wel fijn om jullie ervaringen te lezen!
Is vaak te groot! En je hebt allemaal van die touwtjes nog aan de zijkanten en midden, dus best een gepriegelā¦
Ik ga NU zoeken!