Bedankt! Super mooie kleur ik denk dat dit hem wordt!!
Ik heb mijn gordijnen van voordeelgordijnen.nl. Kon je onbeperkt en gratis staaltjes bestellen die per post komen. Uiteindelijk met een handleiding (en mān vadertje) gemeten en besteld en zelf opgehangen. Soms beetje op de gok haha, maar perfect uitgepakt!
Hier bij Hema konden ze me helemaal niet helpen namelijk⦠Vond ik maar matig en ook de stoffen niet je van het voor de prijs die je alsnog moest betalen. Scheelde honderden euroās met waar ik ze nu dus heb gekocht.
Niet alle winkels hebben helaas alle stoffen, zelfs in Rdam koopgoot (meest volledige collectie) waren de stalen kwijt etc
Wij hebben een lichte houtkleurige vloer, donkergroene bank en donkergrijze stoelen, donkergrijs gebeitste tafel met licht grijze stoelen. Witte keuken met donker blad. Verder groene accessoires. 1 muur hebben we dus heeeeel zacht groen geverfd, maar je ziet amper dat er een kleur op zit. Heeft iemand ideeƫn wat voor andere kleur ik zou kunnen kiezen? Al bestaande ideeƫn: wat donkerder groen, wat meer mint/blauwig, een grijze of beige tint? Er komen altijd leuke ideeƫn voorbij hier dus ik ben benieuwd!
Ik heb verduisterende gordijnen met een witte coating aan de binnenkant! 30% is wel chill, maar ik zou van de service in de winkel niet al te veel verwachtenā¦
Wij zijn op zoek naar nieuwe eetkamerstoelen, maar ik weet niet zo goed in welke kleur. De bank is groen, we hebben een gele bank en antieke bruine meubels. Groene eetkamerstoelen vind ik wel mooi, maarja, dat gaat een beetje vloeken met de bank. Wat denken jullie qua kleur?
Hier kunnen meerdere kleuren bij. Hangt een beetje van de kleur groen af, of het vloekt of niet, maar groen is misschien niet handig, net zoals geel, zelfde verhaal. Maar je kunt denken aan leer(kleurig) of donkerblauw/zwart of grijs. En misschien een werkje, waar juist groen en geel en bruin in terugkomen? Dan hoeft het niet precies te zijn.
Ik kwam op Catawiki een makeup meubel tegen, zo geestig. Veel te duur en ik heb er geen ruimte voor, maar wel erg leuk:
(https://www.catawiki.nl/l/40492587)
wat je eventueel kunt doen is een paneel verven of behangen van bijvoorbeeld 2 bij 4.
aan de ene kant doe je lichtblauw aan de andere kant donkerrood (bijvoorbeeld) en als het seizoen wisselt draai je hem om.
als je het zat bent zaag je het in stukken en doe je het weg.
Wij hebben gordijnen en plissegordijnen van veneta. Superblij mee. We hebben van te voren ook een adviesafspraak gehad.
Het enige was dat die man die kwam adviseren en inmeten ons een site aanraadde voor de rails want dat leveren ze er niet bij. Maarrr wij dus blindelings rails besteld maar dat was dus geen uitschuifrails maar ƩƩn geheel. Dus daar stonden we dan met een buis waar een rails in zat van 5 meter. En we wonen in een appartement . Zo veel stress. Uiteindelijk die rails uitgepakt en die paste gelukkig door het trapgat in het trappenhuis.
Ik heb de gordijnen bij Kwantum gekocht, maar ik heb eerst op de site gekeken naar wat ik leuk vond. Daarna heb ik de maten zelf opgemeten aan de hand van een formulier op hun website. Toen ben ik naar de winkel gegaan om het te bekijken, want in het echt is het toch anders. In de winkel wat uitgezocht en direct besteld.
De service was matig tot slecht en ik wacht nu al 2 maanden op mijn gordijnen voor de slaapkamer. Die in de woonkamer hangen al en daar ben ik heel blij mee! Ook wat betreft de maat gelukkig
Waar die plusjes zitten komen dubbele stopcontacten. Zouden jullie het ook zo doen in ons geval? Dit is mijn vriend zijn idee en ik moet het nog even verwerken.
Edit: Ze zitten nu dus niet beide even ver van de kraan, maar als je dat wel doet, dan zit je niet mooi in het midden van de kastjes/recht met de kastjes.
Morgen gaan ze het al aanleggen en ik krijg paniek haha.
Same, ik heb ook goede ervaring met die laatste. Ook service toen een kat het touwtje van een plissƩ had doorgeknaagd, hebben ze gratis dat touwtje vervangen toen we ermee aankwamen.
Gordijnen van voordeelgordijnen was ik in eerste instantie niet tevreden mee en toen hebben ze gratis nieuwe voor me gemaakt in een andere kleur. Dus even gedoe maar uiteindelijk keurig opgelost.
Precies wat @C3PO zegt, daarom zou ik ze meer uit elkaar zetten. Dichter bij het fornuis en dichterbij het uiteinde van de keuken. Waar wil je de waterkoker en koffieapparaat zetten? Op die plek misschien 3 stopcontacten? (je kunt in een keuken nooit genoeg hebben. Je kunt ook een extra punt maken, een dichter bij de kraan en een dubbele aan het uiteinde.
Ik heb mijn gordijnen bij de HEMA besteld. Ik heb in de winkel de stoffen bekeken, thuis de maten opgenomen en deze doorgesproken bij de HEMA gordijnen balie. Ben nu na 5 jaar nog steeds tevreden over de kwaliteit van de stof (uit mijn hoofd hebben wij de Oklahoma gordijnen). Minpunt was wel dat volgens de HEMA medewerkster ze nog 2 centimeter langer zouden worden door het gewicht bij het hangen alleen dat is nooit gebeurd. Dus toen ik een jaar geleden extra gordijnen heb bijbesteld (in dezelfde stof) heb ik daar wel rekening mee gehouden. Succes!
Edit: Oja ik mocht ook een staal stof mee naar huis om te kijken hoe het zou staan in onze woonkamer!
Oh dit is dus echt THE struggle hier! Wat grappig om te lezen, dat is echt precies wat ik nodig heb.
Dat eeuwige dilemma warm/koel en donker/licht, grrr. Ik ben al weken op zoek naar een muurverf die dat alles is haha.
Edit: ik lees nu dat je witte muren hebt en nu juist graag in wat donkerder zit. Ik weet niet of je wel een donkere vloer hebt maar zo ja, dan moet je je schemerlampen (zo weinig mogelijk) eens op de vloer zetten, dat geeft echt een heel andere sfeer.
Wie weet een leuk merk dekbedovertrekken? Liefst beetje minimalistisch, licht/fris geen poespas, dus niet: heel druk/donkere kleuren bloemenprints etc en het liefst katoensatijn.
Heb wel dingen van Essenza en DeBij maar wil nu een andere stijl proberen
Echt heel leuk! Hoe heb je die bolletjes zo gemaakt?
H&M home!